Tavallinen nainen saa ihan yhtä todennäköisesti pakit kuin tavallinen mieskin
Tai ainakin minä saan ja oletan muidenkin naisten saavan.
Kommentit (102)
Jos on kysymyksessä parisuhteen haluaminen, pitää paikkansa. Seksin suhteen miehet ovat antavaisia h*oruleita, joten pakkeja tulee naisille vähemmän.
Vierailija kirjoitti:
Jos on kysymyksessä parisuhteen haluaminen, pitää paikkansa. Seksin suhteen miehet ovat antavaisia h*oruleita, joten pakkeja tulee naisille vähemmän.
On mut torjuttu myös seksin merkeissä..
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koita joskus niin että miehellä on mahdollisuus seksiin näyttäytymättä kanssasi julkisesti.
Jos ei näinkään onnistu niin sitten on jo aika ihme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Toki, en väittänytkään, että jokaikinen kerta saanti on naiselle taattu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koita joskus niin että miehellä on mahdollisuus seksiin näyttäytymättä kanssasi julkisesti.
Jos ei näinkään onnistu niin sitten on jo aika ihme.
Kotiini kutsuin.
Ap
Mieleen tulee pakit saaneesta naisesta välittömästi kuva jostain tähtien sodan jabba the hutista. Eihän se muuten ole mahdollista.
Naiset saisivat pakkeja yhtä useasti kuin miehet, jos tekisivät yhtä useasti aloitteita kuin miehet.
Vierailija kirjoitti:
Naiset saisivat pakkeja yhtä useasti kuin miehet, jos tekisivät yhtä useasti aloitteita kuin miehet.
Prosentuaalisesti saman verran saadaan. Lukumääräisesti ehkä vähemmän.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin joskus tavata naisen, joka on saanut yli sadat pakit.
Kyllä mä olen saanut kun lasketaan yhteen kaikki kohtaamiset miesten kanssa joista olen ollut kiinnostunut ja ilmaissut sen.
Vierailija kirjoitti:
Mieleen tulee pakit saaneesta naisesta välittömästi kuva jostain tähtien sodan jabba the hutista. Eihän se muuten ole mahdollista.
Jep, Ap oletko naispuolisen Timo Soinin näköinen?
Vierailija kirjoitti:
Riittää ihan vaan tavisnaama ja kroppa (myös hoikka/normaalipainoinen, jos ei esim ole mitään muotoja ja lyhyet jalat, pitkä selkä ym).
Tuossahan on se, että kun saa riittävän monet pakit, niin lopettaa yrittämisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riittää ihan vaan tavisnaama ja kroppa (myös hoikka/normaalipainoinen, jos ei esim ole mitään muotoja ja lyhyet jalat, pitkä selkä ym).
Onko lyhyet jalat oikeasti joku tyypillinen pakkien syy? :D
Ja mikä on tavallinen nainen ? Tai tavallinen mies? Voi luoja, hankkikaa itsetunto. Sillä saa jo paljon aikaiseksi. Ap:kin voisi heti ensin vaikkapa päättää, että ei ole tavallinen vaan erityinen.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on tavallinen nainen?
Ihan Tavallinen Suomalainen Nainen on vastaavan miehen naispuolinen vastine. Ei kovin häävi olento.
Vierailija kirjoitti:
nekin naiset saavat miehiä. katso vaikka jotain dokkareita amerikkalaisista 300+ kiloisista naisista. niilläkin on aina lauma lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi luoja :D
Mä en oo saanut pakkeja koska en oo yrittänytkään mutta enpä ole itsekään antanut pakkeja koska ei ole minuakaan yritetty esimerkiksi siis yli 9 vuoteen. Oon kyllä parisuhteessa mutta mistä ne muut sitä tietää, ei oo kukaan yrittänyt. Eli ei ne miehetkään kauheasti yritä ketään.
Haluaisin joskus tavata naisen, joka on saanut yli sadat pakit.