Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Parhaat kotitekoiset mehujäät

27.02.2007 |

Vinkkejä mistä tulee parhaan makuista mehujäätä kotipakastimessa.

Itse ehdin kokeilla appelsiinimehutiivistettä vahvana laimennoksena,

ja pieleen meni :( aikas kaameeta. Siis apua kaivataan kiitos!!

Ehkäpä " aito" appelsiinituoremehu olisi parempaa, mutta kertokaa ihmeessä mistä ainekista tulis hyvää.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
28.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossain oli kerran ohje, missä sekoitettiin vaniljajogurttia, mustikkaa soseutettuna ja vähän tomusokeria. Sit se mössö jätskimuotteihin.

Oli muuten tosi hyvää :)

Vierailija
2/5 |
28.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut jäädyttää niissä muoteissa ananasmurskaa tai kaupan mehukeittoa. Niitä en ole itse vielä kokeillut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
28.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile soseuttaa esim. sauvasekoittimella nopeasti vaikka kypsää banaania ananasmehun kanssa (raaempi banaani on vähän puisen makuinen). Jäisenä juuri sopivan makeaa ja banaani tekee siitä ihanan täyteläistä, ei ollenkaan vetistä. Banaanin kanssa kannattaa kokeilla myös vaikka mansikkaa tai vadelmaa tai soseutettua mangoa, mielikuvitus rajana! Ehdottomasti täysmehuja kannattaa käyttää, laimennetuista kun imaisee heti sen mehun pois ja sitten jää käteen tikullinen vettä... Jos oikein herkutteluhetkiä kaipaat, dippaa pakastimesta ottaessasi mehujäät vielä sulaan suklaaseen :) Jähmettyy siihen pintaan ja siinä on ihana kotona tehty, lisäaineeton eskimo. Jugurtteja ja lasten rahkoja kannattaa myös kokeilla.

Vierailija
4/5 |
04.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli siis pakaste mustikoita ja vähän vadelmaa joukkoon, muutama teelusikallinen hunajaa sekä maitoa tehosekoittimella sekoitettuna (minuutin kaksi), siirretään mehujää rasioihin niin tulee aivan ihanaa kuningatar mehujäätä. On lapsillekkin mieleen :)

Vierailija
5/5 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös Lasten Piltti, Semper, tms. hedelmäsoseita olen laittanut mehujäämuotteihin ja hyvää on tullut :)