Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt ei sitten enää saa TE-toimistoon yhteyttä. Ohi on.

Vierailija
29.12.2024 |

Järjestelmät ja toimistot suljettu alkuviikon ja 1.1. alkaen työllisyysalueet pyörittää hommaa vaihtelevalla menestyksellä.

Kommentit (90)

Vierailija
81/90 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun olen ollut työkkärissä niin ne ovat väittäneet että olen työkyvytön jolla ei ole elämänhallintaa koska olen ollut työtön. Ovat yrittäneet saada miinua kuntouttavaan työhön ja aina olen kieltäytynyt. Sitten ne ovat sanoneet että katkaisevat työttömyystuen ja sen jälkeen olen tehnyt rikosilmoituksen virkailijasta. Se tulee aina kalliiksii veronmaksajille koska työkkärii häviää aina. Minut on siirrettty typin asiakkaaksi perusteetttomasti monta kertaa ja aina on todettu ettei ollut syytä. Nykyään olen työkkärin kirjoissa hankala asiakas jota ei kontaktoida lukee minun oma asiointi sivulla. Eli ei ota kuntakaan minuun yhteyttä ja saan olla rauhassa.

Vierailija
82/90 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina kun olen ollut työkkärissä niin ne ovat väittäneet että olen työkyvytön jolla ei ole elämänhallintaa koska olen ollut työtön. Ovat yrittäneet saada miinua kuntouttavaan työhön ja aina olen kieltäytynyt. Sitten ne ovat sanoneet että katkaisevat työttömyystuen ja sen jälkeen olen tehnyt rikosilmoituksen virkailijasta. Se tulee aina kalliiksii veronmaksajille koska työkkärii häviää aina. Minut on siirrettty typin asiakkaaksi perusteetttomasti monta kertaa ja aina on todettu ettei ollut syytä. Nykyään olen työkkärin kirjoissa hankala asiakas jota ei kontaktoida lukee minun oma asiointi sivulla. Eli ei ota kuntakaan minuun yhteyttä ja saan olla rauhassa.

Jos sinua syrjitään siten että sinulle ei enää tarjota työkkärin palveluita, niin eikun vaan rikosilmoitusta tai yhteydenottoa yhdenvertaisuusvaltuutetun toimistoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/90 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli työnhaut ainakin poistuneet sähköisestä palvelusta vallan itseltä. En ajatallut soitella perään.

Vierailija
84/90 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä enää onnistu se, että on puolet vuodesta mökillä Puumalassa ja hakee sieltä töitä. Ehei, jos kotikunta on Vantaa, niin muualle ei töihin mennä!

Mitä ihmettä tämäkin on tarkoittavinaan? TE-toimistolla tai kunnalla ei ole mitään sananvaltaa siihen, mistä hankit oman työpaikkasi. Luuletko, että joku virkailijatäti tulee estämään jonkun firman rekrytointeja?

Jos olet mökillä Puumalassa ja Vantaalta tulee soitto, että nyt olisi tultava infoon tms., niin sinähän lähdet sinne, vaikka olisi työhaastattelu paikallisessa marketissa käytynä ja työt alkamassa 2 vko päästä. Ei auta, sillä hetkellä olet työtön.

Ei kenenkään ole pakko lähteä yhtään mihinkään eikä mitkään infot koskaan ole heti seuraavana päivänä vaan aikaisintaan parin viikon päästä.

Vierailija
85/90 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edistystä. En jää kaipaamaan

Vierailija
86/90 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihana espoon  Jouni vuori....

Vierailija
87/90 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ne 9kk oo soittanu et jännää on

Vierailija
88/90 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sinua syrjitään siten että sinulle ei enää tarjota työkkärin palveluita, niin eikun vaan rikosilmoitusta tai yhteydenottoa yhdenvertaisuusvaltuutetun toimistoon.

Nämä kommunismin toteutumista valvovat valtuutetut ovat tämän maan syöpä.

Vierailija
89/90 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei ne 9kk oo soittanu et jännää on

Minulle soittivat joulukuussa 2023 viimeksi, kesäkuussa tuli ilmoitus että on joku työntekijä joka ilmoittaa joskus milloin soittelee, ei ole sen jälkeen kuulunut mitään. Enkä aio olla itse sinnepäin yhteydessä 

Vierailija
90/90 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

eniten kiinnostaa miten valtion ja kuntien maksamisvelvollisuudet ovat muuttuneet tai pysyneet ennallaan. Vieläkö tullaan  järjestetään verovaroilla konsulttifirmojen hihhulikursseja työttömille, joissa opiskellaan itsetuntemusta, työhaastattelua ja cv: tekoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan seitsemän