Kiinnostaako miehiä naisen ammatti, koulutus, arvomaailma tai luonne?
Kommentit (150)
Luojan kiitos, että olen jättäytynyt pois deittimarkkinoilta, kun lukee näitä miesten vastauksia. En todellakaan haluaisi, että joku ylimielinen idiootti arvostelisi koulutustani, palkkaani, ammattiani. Sillä nykyajan miehille mikään muu ei ole tärkeää. Miehet ottaa ennemmin ruman ja ilkeän naisen, kunhan se on koulutettu. Kokemusta on. No, pitäkää tunkkinne.
Hei ap. Oletko koskaan kuullut/ nähnyt, että mieslääkäri seurusteli/ olisi naimisissa naispuolisen siivoojan kanssa? Niinpä.
Ei kiinnosta,
mikään.
Eläkää keskenänne älkääkä kiusatko miehiä, kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Luonne, arvomaailma, ulkonäkö. Ei niinkään ammatti tai koulutus.
Tää on ihan paskapuhetta. Olen itse koulupudokas ja miehiä todellakin kiinnostaa naisissa koulutus ja älykkyys.
Paitsi tietysti niitä, joille kelpaa kuka vaan joka antaa pillua ja mikään muu ei naisessa sitten kiinnostakaan koska "eihän naisten kanssa keskustella vaan miesten".
No miks kukaan nainen, näin tyhmäkään kuin minä haluaisi sellaisen parisuhteen?
Kukaan mies ei kuitenkaan halua viettää aikaansa mun kanssa, eli sitoutua. Ja ei, en ole anniskellut ympäriinsä, olen tosi kokematon juuri siitä syystä ettei musta olla koskaan aidosti kiinnostuttu ja haluaisin tutustua ensin.
Huomaan sen eron älykkäisiin naisiin verrattuna, että heidän kanssa miehet viihtyy, antaa ilmaiseksi palveluksia ihan ilman seksiäkin, vaikka se varmasti joskus taka-ajatuksena onkin. Mutta mä en ole koskaan kokenut sellaistakaan, monen muun huomioon ottamisen lisäksi.
Mä en saa noista mitään. En huomiota, en auttamista, usein en edes peruskohteliasta normaalia käytöstä. Se on heti suoraan ehdotus seksistä ja jos en halua, loppuu miehiltä kiinnostus samantien ja siirrytään seuraavaan tyhmään naiseen. Ei haluta edes jutella mun kanssani. Mun kanssa ei haluta viettää aikaa koska olen tyhmä, enkä osaa keskustella oikein mistään mitään, enkä tiedä normi asioista mistä kaikki muut tietää, tai on ees kuullut joskus.
Yhtään ei ole elämässäni vienyt eteenpäin se, että olen saanut aina loputtomiin kehuja luonteestani, arvomaailmastani ja nuorena myös ulkonäöstäni. Kaikilla näillä sai pyyhkiä persusta parisuhdemarkkinoilla vain koska olin tyhmä.
Seksiä olisin saanut kyllä loputtomiin, jos se olisi ollut mun tavoite. Eli olisin ollut pelkkä hyväksikäytettävä nukke.
Luonne,ulkonäkö ja arvomaailma merkitsee minulle.
Vierailija kirjoitti:
Hei ap. Oletko koskaan kuullut/ nähnyt, että mieslääkäri seurusteli/ olisi naimisissa naispuolisen siivoojan kanssa? Niinpä.
Olen nähnyt että DI on naimisissa ravintolatyöntekijän kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Luojan kiitos, että olen jättäytynyt pois deittimarkkinoilta, kun lukee näitä miesten vastauksia. En todellakaan haluaisi, että joku ylimielinen idiootti arvostelisi koulutustani, palkkaani, ammattiani. Sillä nykyajan miehille mikään muu ei ole tärkeää. Miehet ottaa ennemmin ruman ja ilkeän naisen, kunhan se on koulutettu. Kokemusta on. No, pitäkää tunkkinne.
Eli olet kaunis, mukava mutta kouluttamaton.
1) luonne
2) ulkonäkö
3) sovitaan hyvin yhteen
Vierailija kirjoitti:
Luonne, arvomaailma, ulkonäkö. Ei niinkään ammatti tai koulutus.
"Luonne, arvomaailma, ulkonäkö".
Nuo kaikki kyllä liittyy vahvasti koulutukseen. Näkeehän sen jo kaduilla kävellen, minkä luonteisia, arvomaailmaisia ja näköisiä on ne naiset, joita ei sitten koulunkäynti kiinnostellut.
Toki kouluttamatonkin nainen voi näyttää hyvältä käyttämällä "sponssaajia" tai olemalla julkkis.
Joka tapauksessa naisten ulkonäkö vaatii AINA rahaa. Hyvin harva on syntymäkaunis ja mikä tahansa kaapu päällä, kyllä kauneus tehdään aina rahalla.
Eiköhän se ole ihan tärkeintä, että tulee arjessa toimeen ja on hyvä olla sen ihmisen kanssa.