Nainen, anna miehen pitää sinusta huolta
-Anna maksaa ne treffit
-Anna hänen laittaa oma takkinsa päällesi kylmällä säällä
-Anna kantaa kauppakassit
-Anna avata se kuuluisa ovi
-Anna antaa lahjoja
-Anna korjata asioita esim. kotona
Jne.
Moni nainen huhuilee että missä ne herrasmiehet ovat. No te naiset voitte vaikuttaa siihen niin, että annette miehen olla luonnollisessa tilassaan: provider ja suojelija.
Kommentit (64)
Ja mistä tuollainen mies löytyy?
Oletko noin 85-vuotias "kylmässä suhteessa" elävä pukki, joka vielä saa osittaisen erektion piikillä paisuvaiseen?
Kiitos, ei kiinnosta alkaa sun runkkuvälineeksi. .
Miksi mun pitäisi nauttia sun suurista eleistäsi ihmisten edessä, kun yksityisesti olet todennäköisesti täysi mulkku?
Vierailija kirjoitti:
Tottakai voit pitää huolta, mutta se ei perustu kaupankäyntiin, eli se ei oikeuta mihinkään.
Koska herrasmies on herrasmies joka tilanteessa, ei tarkoitushakuisesti.
Tämä.
M46
Vierailija kirjoitti:
Tuo olisi vaihtelua, mutta olen miestäni ja exääni paremmin koulutettu ja siis tienaan heitä enemmän. Sama juttu monella ystävättärellä, niin kyllä se niin on, että nykynaisen on pidettävä miehestä huolta tai menee paskarteluksi.
Tässä nähdään miksi suomalaiset, tai monet länsimaalaiset eivät pariudu ja hanki lapsia. Ei ole naisen rooli olla miehelle äiti. Stop.
Mun mies ei tee mitään noista, mies vaihtoon?
Rakastan häntä siitä huolimatta btw. Olisi sääli pistää mies vaihtoon ihan vaan sen takia kun ap:n mielestä nuo kuuluu miehen antaa mulle tehdä mutatkun mun mies ei tee niin tarviin kai ap:n logiikalla uuden miehen?
Vierailija kirjoitti:
Mun mies ei tee mitään noista, mies vaihtoon?
Rakastan häntä siitä huolimatta btw. Olisi sääli pistää mies vaihtoon ihan vaan sen takia kun ap:n mielestä nuo kuuluu miehen antaa mulle tehdä mutatkun mun mies ei tee niin tarviin kai ap:n logiikalla uuden miehen?
Oletko tyytyjä? Omanarvontunto matala? Itseluottamus romuna?
Siksi.
Vierailija kirjoitti:
Naisellisen naisen seurassa miehetkin haluaa olla miehekkäitä, tosi on. Ei ehkä päde pitkässä parisuhteessa koko ajan, koska siinä korostuu kumppanuus ja tasavertaisuus, mutta muuten kyllä. Olen nainen, ja vaikka osaan avata oven itsekin, niin kyllä minusta on mukavaa kun miehet haluavat kohdella minua kauniisti.
Kauniisti kohteleminen on vähimmäisvaatimus, eikä mitään minkä helppo tissivakonainen erityisesti ansaitsee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo olisi vaihtelua, mutta olen miestäni ja exääni paremmin koulutettu ja siis tienaan heitä enemmän. Sama juttu monella ystävättärellä, niin kyllä se niin on, että nykynaisen on pidettävä miehestä huolta tai menee paskarteluksi.
Tässä nähdään miksi suomalaiset, tai monet länsimaalaiset eivät pariudu ja hanki lapsia. Ei ole naisen rooli olla miehelle äiti. Stop.
Ei myöskään miehen tehtävä olla naiselle isä. Se, että jos toinen nyt sattuu ansaitsemaan enemmän, ja maksaa kulut, ei vielä tee äidiksi tai isäksi.
Täysin spekulatiivinen kysymys koska tällaisia miehiä ei ole.
Voin ilomielin antaa miehen tehdä kaikkea tuota ja enemmänkin, kunhan mies ei oleta, että on sillä sitten ostanut itselleen seksiä.
Nainen antaa ja mies saa. Niin se on aina ollut ja tulee aina olemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisellisen naisen seurassa miehetkin haluaa olla miehekkäitä, tosi on. Ei ehkä päde pitkässä parisuhteessa koko ajan, koska siinä korostuu kumppanuus ja tasavertaisuus, mutta muuten kyllä. Olen nainen, ja vaikka osaan avata oven itsekin, niin kyllä minusta on mukavaa kun miehet haluavat kohdella minua kauniisti.
Kauniisti kohteleminen on vähimmäisvaatimus, eikä mitään minkä helppo tissivakonainen erityisesti ansaitsee.
Vähimmäisvaatimus kenen mukaan, ja mitä sitten mielestäsi tarkoittaa kauniisti kohteleminen? Ja miksi naisellinen nainen on mielestäsi synonyymi helpolle tissivakonaiselle?
Asiallista kohtelua ansaitsee tietysti jokainen, mutta kaunis kohtelu on muutakin. Sitä osoitetaan yleensä vain sellaisille, jotka osaavat arvostaa eivätkä vain tuhahtele vastaan.
-edellinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähimmäisvaatimus kenen mukaan, ja mitä sitten mielestäsi tarkoittaa kauniisti kohteleminen? Ja miksi naisellinen nainen on mielestäsi synonyymi helpolle tissivakonaiselle?Asiallista kohtelua ansaitsee tietysti jokainen, mutta kaunis kohtelu on muutakin. Sitä osoitetaan yleensä vain sellaisille, jotka osaavat arvostaa eivätkä vain tuhahtele vastaan.
-edellinen
Pitikö sen naisen nyt olla helppo vai vaikea?
Vierailija kirjoitti:
Nainen antaa ja mies saa. Niin se on aina ollut ja tulee aina olemaan.
Mies ei saa kovin kauaa, jollei nainenkin saa.
Annan toki. Ihan mieluusti. Niinpä olenkin ollut onnellisesti aviossa jo 30 vuotta :)
Tehkää samoin perässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpsis, naisellisen naisen seurassa mies taantuu lapseksi. Naisen pitää olla melko kova, jotta miehen saa kantamaan edes puolet talouden kuluista ja vielä kovempi, jotta mies tekisi puolet kotitöistä.
Haha, mulle on miehet (ei edes omat) töissä valittaneet, kun olen naisellinen ja komennan kuin vääpeli. No totta helvetissä, ja samalla tarmolla oletan homman hoituvan myös kotona. Minä kyllä kokkaan ja pyykkään ja pidän kaikin tavoin hyvänä, muttei se perinteisen naisen perinteinen mies todellakaan makaa sohvalla rapsuttelemassa kassejaan, mikä tuntuu olevan monen kuvitelma.
Vierailija kirjoitti:
Täysin spekulatiivinen kysymys koska tällaisia miehiä ei ole.
Ikävä kyllä näin. Minusta olisi ihanaa, jos mies tekisi edes kerran vuodessa jonkin noista asioista. Tai kerran kymmenessä vuodessa. No, haaveillahan saa...
Mitä hyötyä aloituksen mainitsemista bare minimum tempuista on? Ei nainen tarvi mitään henkilökohtaista avustajaa vaan aidon tasapuolisen kumppanin jakamaan talouden kustannukset, kotityöt ja lastenhoidon rasituksen.
Haluan että valtio pitää minusta huolta tai sitten mies johon olen rakastunut, ei kuka tahansa!
Sama. Aito välittäminen ja huolenpito on niin paljon enemmän kuin tiettyjä yleisiä ulkoisia merkkejä. Se on sitä, että kuuntelee myös sydämellä ja ottaa huomioon tavallisissa arjen askareissa.