Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen, anna miehen pitää sinusta huolta

Vierailija
29.12.2024 |

-Anna maksaa ne treffit

-Anna hänen laittaa oma takkinsa päällesi kylmällä säällä 

-Anna kantaa kauppakassit 

-Anna avata se kuuluisa ovi 

-Anna antaa lahjoja 

-Anna korjata asioita esim. kotona 

Jne. 

Moni nainen huhuilee että missä ne herrasmiehet ovat. No te naiset voitte vaikuttaa siihen niin, että annette miehen olla luonnollisessa tilassaan: provider ja suojelija. 

Kommentit (64)

Vierailija
21/64 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo joo, mutta kaikkein eniten haluan, että mies tekee sellaisia pieniä huolehtivia tekoja, kun olen vaikka kipeänä, muistaa, mistä asoista pidän, tukee ja kannustaa minua tavoitteissani, siivoaa jälkensä ja ennen kaikkea on hellä. Jos nämä puuttuvat, edellä mainitut kassinkanniskelut ovat pelkkää teatteria.

Sama. Aito välittäminen ja huolenpito on niin paljon enemmän kuin tiettyjä yleisiä ulkoisia merkkejä. Se on sitä, että kuuntelee myös sydämellä ja ottaa huomioon tavallisissa arjen askareissa.  

Vierailija
22/64 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mistä tuollainen mies löytyy?

Oletko noin 85-vuotias "kylmässä suhteessa" elävä pukki, joka vielä saa osittaisen erektion piikillä paisuvaiseen?

Kiitos, ei kiinnosta alkaa sun runkkuvälineeksi. . 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/64 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mun pitäisi nauttia sun suurista eleistäsi ihmisten edessä, kun yksityisesti olet todennäköisesti täysi mulkku?

Vierailija
24/64 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai voit pitää huolta, mutta se ei perustu kaupankäyntiin, eli se ei oikeuta mihinkään. 

Koska herrasmies on herrasmies joka tilanteessa, ei tarkoitushakuisesti. 

Tämä.

M46

Vierailija
25/64 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo olisi vaihtelua, mutta olen miestäni ja exääni paremmin koulutettu ja siis tienaan heitä enemmän. Sama juttu monella ystävättärellä, niin kyllä se niin on, että nykynaisen on pidettävä miehestä huolta tai menee paskarteluksi.

Tässä nähdään miksi suomalaiset, tai monet länsimaalaiset eivät pariudu ja hanki lapsia. Ei ole naisen rooli olla miehelle äiti. Stop. 

Vierailija
26/64 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei tee mitään noista, mies vaihtoon?

Rakastan häntä siitä huolimatta btw. Olisi sääli pistää mies vaihtoon ihan vaan sen takia kun ap:n mielestä nuo kuuluu miehen antaa mulle tehdä mutatkun mun mies ei tee niin tarviin kai ap:n logiikalla uuden miehen?

Vierailija
27/64 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies ei tee mitään noista, mies vaihtoon?

Rakastan häntä siitä huolimatta btw. Olisi sääli pistää mies vaihtoon ihan vaan sen takia kun ap:n mielestä nuo kuuluu miehen antaa mulle tehdä mutatkun mun mies ei tee niin tarviin kai ap:n logiikalla uuden miehen?

Oletko tyytyjä? Omanarvontunto matala? Itseluottamus romuna?

Siksi.

Vierailija
28/64 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisellisen naisen seurassa miehetkin haluaa olla miehekkäitä, tosi on. Ei ehkä päde pitkässä parisuhteessa koko ajan, koska siinä korostuu kumppanuus ja tasavertaisuus, mutta muuten kyllä. Olen nainen, ja vaikka osaan avata oven itsekin, niin kyllä minusta on mukavaa kun miehet haluavat kohdella minua kauniisti.

Kauniisti kohteleminen on vähimmäisvaatimus, eikä mitään minkä helppo tissivakonainen erityisesti ansaitsee.

Vierailija
29/64 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo olisi vaihtelua, mutta olen miestäni ja exääni paremmin koulutettu ja siis tienaan heitä enemmän. Sama juttu monella ystävättärellä, niin kyllä se niin on, että nykynaisen on pidettävä miehestä huolta tai menee paskarteluksi.

Tässä nähdään miksi suomalaiset, tai monet länsimaalaiset eivät pariudu ja hanki lapsia. Ei ole naisen rooli olla miehelle äiti. Stop. 

Ei myöskään miehen tehtävä olla naiselle isä. Se, että jos toinen nyt sattuu ansaitsemaan enemmän, ja maksaa kulut, ei vielä tee äidiksi tai isäksi.

Vierailija
30/64 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin spekulatiivinen kysymys koska tällaisia miehiä ei ole.

Vierailija
31/64 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin ilomielin antaa miehen tehdä kaikkea tuota ja enemmänkin, kunhan mies ei oleta, että on sillä sitten ostanut itselleen seksiä.

Vierailija
32/64 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen antaa ja mies saa. Niin se on aina ollut ja tulee aina olemaan.

Vierailija
33/64 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisellisen naisen seurassa miehetkin haluaa olla miehekkäitä, tosi on. Ei ehkä päde pitkässä parisuhteessa koko ajan, koska siinä korostuu kumppanuus ja tasavertaisuus, mutta muuten kyllä. Olen nainen, ja vaikka osaan avata oven itsekin, niin kyllä minusta on mukavaa kun miehet haluavat kohdella minua kauniisti.

Kauniisti kohteleminen on vähimmäisvaatimus, eikä mitään minkä helppo tissivakonainen erityisesti ansaitsee.

Vähimmäisvaatimus kenen mukaan, ja mitä sitten mielestäsi tarkoittaa kauniisti kohteleminen? Ja miksi naisellinen nainen on mielestäsi synonyymi helpolle tissivakonaiselle?

Asiallista kohtelua ansaitsee tietysti jokainen, mutta kaunis kohtelu on muutakin. Sitä osoitetaan yleensä vain sellaisille, jotka osaavat arvostaa eivätkä vain tuhahtele vastaan.

-edellinen

Vierailija
34/64 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähimmäisvaatimus kenen mukaan, ja mitä sitten mielestäsi tarkoittaa kauniisti kohteleminen? Ja miksi naisellinen nainen on mielestäsi synonyymi helpolle tissivakonaiselle?

Asiallista kohtelua ansaitsee tietysti jokainen, mutta kaunis kohtelu on muutakin. Sitä osoitetaan yleensä vain sellaisille, jotka osaavat arvostaa eivätkä vain tuhahtele vastaan.

-edellinen

Pitikö sen naisen nyt olla helppo vai vaikea? 

Vierailija
35/64 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen antaa ja mies saa. Niin se on aina ollut ja tulee aina olemaan.

Mies ei saa kovin kauaa, jollei nainenkin saa.

Vierailija
36/64 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan toki. Ihan mieluusti. Niinpä olenkin ollut onnellisesti aviossa jo 30 vuotta :)

Tehkää samoin perässä.

Vierailija
37/64 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpsis, naisellisen naisen seurassa mies taantuu lapseksi. Naisen pitää olla melko kova, jotta miehen saa kantamaan edes puolet talouden kuluista ja vielä kovempi, jotta mies tekisi puolet kotitöistä.

Haha, mulle on miehet (ei edes omat) töissä valittaneet, kun olen naisellinen ja komennan kuin vääpeli. No totta helvetissä, ja samalla tarmolla oletan homman hoituvan myös kotona. Minä kyllä kokkaan ja pyykkään ja pidän kaikin tavoin hyvänä, muttei se perinteisen naisen perinteinen mies todellakaan makaa sohvalla rapsuttelemassa kassejaan, mikä tuntuu olevan monen kuvitelma.

Vierailija
38/64 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täysin spekulatiivinen kysymys koska tällaisia miehiä ei ole.

Ikävä kyllä näin. Minusta olisi ihanaa, jos mies tekisi edes kerran vuodessa jonkin noista asioista. Tai kerran kymmenessä vuodessa. No, haaveillahan saa...

Vierailija
39/64 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hyötyä aloituksen mainitsemista bare minimum tempuista on? Ei nainen tarvi mitään henkilökohtaista avustajaa vaan aidon tasapuolisen kumppanin jakamaan talouden kustannukset, kotityöt ja lastenhoidon rasituksen.

Vierailija
40/64 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan että valtio pitää minusta huolta tai sitten mies johon olen rakastunut, ei kuka tahansa!