Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen, anna miehen pitää sinusta huolta

Vierailija
29.12.2024 |

-Anna maksaa ne treffit

-Anna hänen laittaa oma takkinsa päällesi kylmällä säällä 

-Anna kantaa kauppakassit 

-Anna avata se kuuluisa ovi 

-Anna antaa lahjoja 

-Anna korjata asioita esim. kotona 

Jne. 

Moni nainen huhuilee että missä ne herrasmiehet ovat. No te naiset voitte vaikuttaa siihen niin, että annette miehen olla luonnollisessa tilassaan: provider ja suojelija. 

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan annan, mutta mistä näitä miehiä löytää parisuhteeseen?

Töissä tapaan näitä herrasmiehiä kyllä. 

Vierailija
62/64 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä hyötyä aloituksen mainitsemista bare minimum tempuista on? Ei nainen tarvi mitään henkilökohtaista avustajaa vaan aidon tasapuolisen kumppanin jakamaan talouden kustannukset, kotityöt ja lastenhoidon rasituksen.

Tällainen kumppani on kämppis. Mielestäni miehen pitää tehdä yllä mainitut asiat ja olla perheen pääelättäjä. Naisen päävastuuta on koti ja lapset.

Koska kumpikin vanhemmista voi sairastua, molempien on oltava sellaisessa työssä, että perheen elatus käy yksinkin. Nainen ei voi laskea sen varaan, että mies hoitaa rahaa kotiin, eikä koskaan sairastu.

Vaikea krooninen sairaus on asia, joka muuttaa perheen elämän täysin. Arkea ei kuitenkaan voi elää jatkuvassa katastrofiajattelussa. Totta kai naisel

Se, että nainen joustaa omista tuloistaan ja omasta eläkkeestään on ollut vanha systeemi. Toivottavasti naiset ymmärtävät, että myös lasten isän tulee joustaa jos lapsia hankitaan. Tähän asti miehet ovat luottaneet äidin rakkauteen, jolloin äiti on uhrannut omat tulonsa lasten eteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että tuollaisia löytyy lähinnä fiktiokirjallisuudesta. 

Vierailija
64/64 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mies oli tuollainen. Saimme lapsia. Toisen raskaudn aikana mies muuttui.

Olin kotona kotihoidon tuella, koska haluamme toisenkin lapsen aloittavan vasta 2 vuotiaana päiväkodin.

Tein ruokaa, siivosin ja halusin parisuhde aikaa. Mies suuttui kuinka hän maksaa kaiken ja minä olen kiittämätön akka (oikeasti rumempi sana.)

Ja mainittakoon, minä maksoin myös vähistä rahoistani. Miehellä hyvä palkka ja paljon vapaata töistä.