Nainen, anna miehen pitää sinusta huolta
-Anna maksaa ne treffit
-Anna hänen laittaa oma takkinsa päällesi kylmällä säällä
-Anna kantaa kauppakassit
-Anna avata se kuuluisa ovi
-Anna antaa lahjoja
-Anna korjata asioita esim. kotona
Jne.
Moni nainen huhuilee että missä ne herrasmiehet ovat. No te naiset voitte vaikuttaa siihen niin, että annette miehen olla luonnollisessa tilassaan: provider ja suojelija.
Kommentit (64)
Miehen pitäisi ottaa selvää mitä nainen EI halua ja ärsyyntyy. Mitä taas haluaisi ehkä. Ettei mies tee turhaa työtä!
Sopii, mutta käyn edelleen töissä ja kotityöt tehdään puoliksi 👍
En ole köyhä enkä vammaantunut. Osta morsian jos on semmonen vietti että rahalla saa.
Sopii, missä olet. Olen valmis.
Mitä kieltä puhutaan, koska tuskin olet suomalainen.
Tottakai voit pitää huolta, mutta se ei perustu kaupankäyntiin, eli se ei oikeuta mihinkään.
Koska herrasmies on herrasmies joka tilanteessa, ei tarkoitushakuisesti.
Saat tehdä myös kaikki kotityöt, jos haluat, tai vaihtoehtoisesti kustantaa kotiapulaisen.
Annankin. En vaan anna pillua, niin ei ole noita huolehtijamiehiä hirveästi jonossa.
Naisellisen naisen seurassa miehetkin haluaa olla miehekkäitä, tosi on. Ei ehkä päde pitkässä parisuhteessa koko ajan, koska siinä korostuu kumppanuus ja tasavertaisuus, mutta muuten kyllä. Olen nainen, ja vaikka osaan avata oven itsekin, niin kyllä minusta on mukavaa kun miehet haluavat kohdella minua kauniisti.
Vierailija kirjoitti:
Naisellisen naisen seurassa miehetkin haluaa olla miehekkäitä, tosi on. Ei ehkä päde pitkässä parisuhteessa koko ajan, koska siinä korostuu kumppanuus ja tasavertaisuus, mutta muuten kyllä. Olen nainen, ja vaikka osaan avata oven itsekin, niin kyllä minusta on mukavaa kun miehet haluavat kohdella minua kauniisti.
Höpsis, naisellisen naisen seurassa mies taantuu lapseksi. Naisen pitää olla melko kova, jotta miehen saa kantamaan edes puolet talouden kuluista ja vielä kovempi, jotta mies tekisi puolet kotitöistä.
Joo joo, mutta kaikkein eniten haluan, että mies tekee sellaisia pieniä huolehtivia tekoja, kun olen vaikka kipeänä, muistaa, mistä asoista pidän, tukee ja kannustaa minua tavoitteissani, siivoaa jälkensä ja ennen kaikkea on hellä. Jos nämä puuttuvat, edellä mainitut kassinkanniskelut ovat pelkkää teatteria.
Vierailija kirjoitti:
Näin juuri. Avaan oven miehellekin joskus, mutta biologisesti, naaras kokee huolehtivaisen uroksen haluttavana, koska turvallisuudentunne on tärkeä osa suvunjatkamista. Jos naaras ei koe urosta kyvykkäänä, osallistua pesänrakennukseen, ei tule pariutumista eikä poikasia, koska uros joka ei huolehdi naaraasta ei huolehdi poikueestakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpsis, naisellisen naisen seurassa mies taantuu lapseksi. Naisen pitää olla melko kova, jotta miehen saa kantamaan edes puolet talouden kuluista ja vielä kovempi, jotta mies tekisi puolet kotitöistä.
Nyt puhut suomalaisesta miehestä, sillä huolenpito on osa miehen miehekkyyttä suurimmassa osassa maailmaa.
Ei miehet halua tuollaista tehdä. Ex kysyi ekoilla treffeillä voisinko antaa sille 500e kun sillä oli rahat loppu.
Vierailija kirjoitti:
Ei miehet halua tuollaista tehdä. Ex kysyi ekoilla treffeillä voisinko antaa sille 500e kun sillä oli rahat loppu.
Siis ex? Mikä sai sinut toisille treffeille? Olisit säästänyt aikaasi, kun vaistosi kertoi jo mikä on lopputulos. Kiintymyssuhde haasteita?
Mä olen käynyt treffeillä 33 eri miehen kanssa joko kahvilassa, ravintolassa, lounaalla tai brunssi. Näistä miehistä vain 5 halusi tarjota minulle. Joten sanoisin, että harva mies haluaa tarjota naiselle ensitreffeillä, vaikka heillä olisikin fyrkkaa.
Tuo olisi vaihtelua, mutta olen miestäni ja exääni paremmin koulutettu ja siis tienaan heitä enemmän. Sama juttu monella ystävättärellä, niin kyllä se niin on, että nykynaisen on pidettävä miehestä huolta tai menee paskarteluksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin juuri. Avaan oven miehellekin joskus, mutta biologisesti, naaras kokee huolehtivaisen uroksen haluttavana, koska turvallisuudentunne on tärkeä osa suvunjatkamista. Jos naaras ei koe urosta kyvykkäänä, osallistua pesänrakennukseen, ei tule pariutumista eikä poikasia, koska uros joka ei huolehdi naaraasta ei huolehdi poikueestakaan.
Ja sellainen ruikuttava peräkammarinpoika, joka epäilee kaikkea ja säästelee kehuja ja pitää naista työnjohtajana, ei myöskään kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis ex? Mikä sai sinut toisille treffeille? Olisit säästänyt aikaasi, kun vaistosi kertoi jo mikä on lopputulos. Kiintymyssuhde haasteita?
Menin naimisiinkin sen kanssa. Minulla ei ole mitenkään korkeat odotukset miehille, koska tiedän että saa aina pettyä.
Yksinäinen incelkö siellä vinkuu kuin pistettävä sika kun on taas jäänyt rannalle ruikuttamaan vaikka äitinsäkin sanoo että hän on kiltti ja herrasmies?