Voinko saada lapsenlapseni huoltajuuden, perhekriisi taustalla??
Eli tilanne on se, että meillä on noin muutaman viikon vanha lapsenlapsi. Olemme mieheni kanssa riitantuneet poikamme ja miniän kanssa. Nuori perhe katkaisi meihin välit, ilman mitään ihan oikeaa syytä.
Vauvan parhaaksi olisi tässä vaiheessa, että saamme mieheni kanssa hänet luoksemme. Miten tässä voi edetä? Lastensuojeluilmoitus? Poliisille soitto, jos tuntuu että vauva on vaarassa?
Meillä on mieheni kanssa varaa asianajanaan, meinaamme palkata sellaisen heti arkena. Kyselen lähinnä alustavasti, että miten Tälläisessä tilanteessa kannattaa edetä.
Kai isovanhemmilla kin jotain oikeuksia on? Vauvan ei siis ole missään nimessä hyvä olla vanhemmillaan
Kommentit (123)
Hauska trolli, mutta tällaista tapahtuu ihan oikeasti tosielämässäkin. Jotkut naiset menevät niin sekaisin vauvoista, että kidnappailevat niitä oikeilta äideiltään. Jotkut miehetkin, useimmiten siittäjät
Vierailija kirjoitti:
Olen hyvä äiti ja isoäiti. Siitä huolimatta, ettei sitä täällä uskota. On väärin vieroittaa vauva meistä. Olemme parhaat isovanhemmat, mitä kenelläkään voi olla.
Ap
Teillähän ei ole mitään oikeuksia lastenlasta kohtaan. Jos on hoitanut hyvin välit omaan lapseen niin on mahdollista olla lapsenlapsen elämässä, jos lapsenlapsen vanhemmat niin haluavat.
Jos on syytä epäillä lapsen kaltoinkohtelua tai muuta hätää niin aina voi tehdä lastensuojelu-ilmoituksen. Viranomaiset sitten tarkastavat asian.
Vierailija kirjoitti:
Olen hyvä äiti ja isoäiti. Siitä huolimatta, ettei sitä täällä uskota. On väärin vieroittaa vauva meistä. Olemme parhaat isovanhemmat, mitä kenelläkään voi olla.
Ap
Miten helvetissä te voitte olla parhaat isovanhemmat kun olette saaneet ensimmäisen lapsenlapsenne vasta pari viikkoa sitten ettekä hyväksy edes sen sukupuolta?
Poikanne teki elämänsä viisaimman ja ainoan oikean liikkeen katkaistessaan teihin välit ja estäessänne teidät.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Siis. Nyt. Vttu. Oikeasti.
Sä olet hyvä äiti ja isoäiti? No kerrankos sitä ensimmäisen lapsenlapsensa ensimmäistä kertaa nähdessään haukkuu vauvan sukupuolen takia. Ihan normaalia.
Ja kerrankos sitä sitten kun tuosta tulee sanottavaa niin on valmis palkkaamaan asianajajan, jotta voi viedä ainoan lapsensa lapsen pois tältä. Kaikki isovanhemmat tekee samaa.
Sä oot ap niin äidillinen. Niin äidillinen että ihan sanattomaksi vetää. Kerrankos sitä jopa sun kaltaises superäiti erehtyy. Tsemppiä ap ja voimia.
Vierailija kirjoitti:
Ilman mitään oikeaa syytä katkasi välit?!?
Tiedoksesi ettei isovanhemmilla ole mitään oikeuksia lastenlapsiin, ei mitään oikeuksia. Ei myöskään velvollisuuksia.
Teoriassa ei, mutta käytännössä voi saada esim. eroperheen lapsen omiin käsiinsä vastoin huoltajan tahtoa, jos toinen huoltaja välitää lasta isovanhemmille. Mies voi vaikka tappaa lasten äidin ja sitten leikkii leskeä, ja tekee lapsille mitä haluaa. Käyttää heitä vaikka syöttinä uuden siitettävän metsästämiseen. Ja tämä on myös ihan oikea ilmiö, että vanhempiin projisoidaan pelkoa ja vihaa, jotta saisi vauvan itselleen. Olen nähnyt tätä tapahtuvan
En itse uskaltaisi raskautua Suomessa. Tässä luvatussa psykohullujen maassa, missä siittäjät omistavat vastasyntyneet ja mielivaltainen lapsikaappaus sekä raskaana olevien naisten vauvojen lääketeollinen r aiskaminen on lakiin kirjattu pakko. Ja sitten vielä nämä hullut, vauvahimoiset sukulaiset tai ulkopuoliset, jotka haluavat kosketella viatonta vauvaa ja alkavat sekoilemaan, jos eivät saa. Suomi on äärimmäisen vaarallinen maa naiselle ja vauvoille
Taisi olla ihan oikea syy välien katkaisuun ja se välittyy rivien välistä läpi koko aloituksen.
Aivan samantekevää kuinka paljon rahaa teillä on käytössänne asianajajaan sillä yksikään asianajaja ei ole niin pahassa rahapulassa että lähtisi erottamaan lasta vanhemmistaan ihan vain siksi ettette ole tyytyväisiä lapsen sukupuoleen ja haluatte saada tuon lapsen huostaanne jotta voitte alkaa muokkaamaan hänestä sellaista kuin haluatte ja syyllistämällä väärästä sukupuolesta eli toisinsanoen tekemään lapsesta jo pienestä pitäen mieleltään sairasta ja huonovointista kuten yrityksenne on. Tehän vihaatte tuota lasta jo valmiiksi. Tai ainakin sinä. Ja syytät syntymisestä väärään sukupuoleen. Poikasi perhe tuskin niin moitteellinen että huoltajuus irtoaisi, päinvastoin, työntämällä haluatte työntää toimillanne poikasi perhettä vielä kauemmaksi itsestänne ja ainoa mikä teillä tulee tuosta taistelusta jäämään käteenne, on hitonmoinen lasku sekä lähestymiskielto tuohon lapsesn ja tuohon perheeseen. Ja juu, tiedän että tämä oli silkkaa trollaamista aloittajalta koska hänellä on ilmeisen tylsää eikä juuri tähän hätään parempaakaan keksinyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedoksesi ettei isovanhemmilla ole mitään oikeuksia lastenlapsiin, ei mitään oikeuksia. Ei myöskään velvollisuuksia.
Teoriassa ei, mutta käytännössä voi saada esim. eroperheen lapsen omiin käsiinsä vastoin huoltajan tahtoa, jos toinen huoltaja välitää lasta isovanhemmille. Mies voi vaikka tappaa lasten äidin ja sitten leikkii leskeä, ja tekee lapsille mitä haluaa. Käyttää heitä vaikka syöttinä uuden siitettävän metsästämiseen. Ja tämä on myös ihan oikea ilmiö, että vanhempiin projisoidaan pelkoa ja vihaa, jotta saisi vauvan itselleen. Olen nähnyt tätä tapahtuvan
En itse uskaltaisi raskautua Suomessa. Tässä luvatussa psykohullujen maassa, missä siittäjät omistavat vastasyntyneet ja mielivaltainen lapsikaappaus sekä raskaana olevien naisten vauvojen lääketeollinen r aiskaminen on l
Mee säkin hoitoon. Oot sairaampi jopa kuin ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En itse uskaltaisi raskautua Suomessa. Tässä luvatussa psykohullujen maassa, missä siittäjät omistavat vastasyntyneet ja mielivaltainen lapsikaappaus sekä raskaana olevien naisten vauvojen lääketeollinen r aiskaminen on l
Pelottavaa, että sun kaltaiset harhaiset sekopäät saa olla vapaalla jalalla.
Vierailija kirjoitti:
Eikä siihen liity edes mitenkään se että onko välit isovanhempiin katkaistu hyvästä vai huonosta syystä.
Vissiin taas uusi palstahullu syntynyt. Onko hoitajan silmä taas välttänyt osastolla?
Ollaan kuultu että neuvolasta voisi saada lähetteen transpolille, kyllä siitä vauvasta vielä poika saadaan! Eiku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä sönkötä. Nyt ei ole kysymys eroperheestä.
Minulla on ratkaisu tähän ongelmaan:
Hankkiudu ap ihan itse raskaaksi. Hanki sen ukkosi kanssa siis iltatähti. Hedelmöityshoidoilla, jos ikää on jo liikaa. Alkaa meinaan ap sun oma vauvakuumeesi saada jo hieman pelottavia ilmenemismuotoja.
Vierailija kirjoitti:
Hankkiudu ap ihan itse raskaaksi. Hanki sen ukkosi kanssa siis iltatähti. Hedelmöityshoidoilla, jos ikää on jo liikaa. Alkaa meinaan ap sun oma vauvakuumeesi saada jo hieman pelottavia ilmenemismuotoja.
Joo ei missään nimessä. Ap ei ole tasapainoinen.
Nyt vaan suoraa toimintaa, menet sinne tuoreen perheen oven taakse huutamaan ja vaatimaan lasta itsellesi. Kyllä ne epäonnistuneet kriisivanhemmat varmasti sitten antavat lapsen sinulle, ja jos eivät niin paikalle ilmestynyt poliisi ottaa lapsen väkisin huostaansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo ei missään nimessä. Ap ei ole tasapainoinen.
No tämä. Se olisi todellakin aiheellinen lasu, jos ap alkaisi vielä lisääntyä. Ja entä jos aap miehineen saisi tytön? Paljonko sitä vauvaa vihattaisiin?
Miksi haluat varastaa poikasi vauvan?
Et voi. Jätä poikasi ja hänen perheensä rauhaan.
Mitä mieltä, onko tämä siittäjähullu sama kuin sukunimihullu?
Kyllä käy! Isovanhemmilla ei ole mitään oikeuksia lapsenlapseen. Itse pitäisin vauvan kaukana tuollaisesta mummosta. Olet sairas!