Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voinko saada lapsenlapseni huoltajuuden, perhekriisi taustalla??

Vierailija
29.12.2024 |

Eli tilanne on se, että meillä on noin muutaman viikon vanha lapsenlapsi. Olemme mieheni kanssa riitantuneet poikamme ja miniän kanssa. Nuori perhe katkaisi meihin välit, ilman mitään ihan oikeaa syytä.

Vauvan parhaaksi olisi tässä vaiheessa, että saamme mieheni kanssa hänet luoksemme. Miten tässä voi edetä? Lastensuojeluilmoitus? Poliisille soitto, jos tuntuu että vauva on vaarassa?

Meillä on mieheni kanssa varaa asianajanaan, meinaamme palkata sellaisen heti arkena. Kyselen lähinnä alustavasti, että miten Tälläisessä tilanteessa kannattaa edetä.

Kai isovanhemmilla kin jotain oikeuksia on? Vauvan ei siis ole missään nimessä hyvä olla vanhemmillaan

Kommentit (123)

Vierailija
61/123 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko yhtään ap ajatellut, että miksi sinua ei mahdeta päästää lapsenlapsesi lähelle? 

Vierailija
62/123 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko yhtään ap ajatellut, että miksi sinua ei mahdeta päästää lapsenlapsesi lähelle? 

Tuskin omaa kykyä nähdä tilannetta muiden kuin itsensä kannalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/123 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä perhekriisi? Hullu mummo ahdistelee tuoreita vanhempia?

Vierailija
64/123 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen hyvä äiti ja isoäiti. Siitä huolimatta, ettei sitä täällä uskota. On väärin vieroittaa vauva meistä. Olemme parhaat isovanhemmat, mitä kenelläkään voi olla. 

Ap 

Miten helvetissä te voitte olla parhaat isovanhemmat kun olette saaneet ensimmäisen lapsenlapsenne vasta pari viikkoa sitten ettekä hyväksy edes sen sukupuolta?

Poikanne teki elämänsä viisaimman ja ainoan oikean liikkeen katkaistessaan teihin välit ja estäessänne teidät.

Ap on niin harhainen, että kuvittelee olevansa hyvä äiti ja isoäiti. Tämä siltikin, vaikka on ristiriitaista, että hyvä äiti ja isoäiti rikkoo lapsenlapsensa perheen ja varastaa pojaltaan lapsen. Ap ei näe tässä mitään ristiriitaa. 

Tämä. Sekö on hyvää äitiyttä, että on valmis oikeusteitse viemään omalta lapseltaan lapsen? Millainen vanhempi tekee lapselleen niin? 

Vierailija
65/123 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. Ap haukkui synnärille ekan lapsenlapsensa, koska vauva oli tyttö. Ihmetteli, kun välit katkottiin. Ja nyt hullu ap on yhtäkkiä maailman paras äiti ja isoäiti ja haluaa oikeusteitse vauvan huoltajuuden. 

Vierailija
66/123 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. Ap haukkui synnärille ekan lapsenlapsensa, koska vauva oli tyttö. Ihmetteli, kun välit katkottiin. Ja nyt hullu ap on yhtäkkiä maailman paras äiti ja isoäiti ja haluaa oikeusteitse vauvan huoltajuuden. 

Voi jeesus😵💫

Vierailija
67/123 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen maailman paras äiti ja isoäiti. Vauvalla on oikeus minuun. Ei miniä sitä osaa hoitaa. Hommaan kohta oman vauvan, miniälle malliksi

Älä. Älä oikeasti hommaa lasta. Et pysty pitämään huolta edes itsestäsi. Olet psyykkisesti siinä kunnossa, että tarvitset apua. Viimeinen asia mitä sinä tarvitset on oma vauva. Usko pois ja hae apua itsellesi. 

Vierailija
68/123 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen hyvä äiti ja isoäiti. Aivan sama mitä täällä ajatellaan. Aion saada lapsenlapseni itselleni. Vauva tarvitsee minua ja vain minua. Hankin hänelle siskon tai veljen, koska jätän ehkäisyn nyt pois. Olen maailman paras äiti.

Ap 

Vierailija
69/123 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen hyvä äiti ja isoäiti. Aivan sama mitä täällä ajatellaan. Aion saada lapsenlapseni itselleni. Vauva tarvitsee minua ja vain minua. Hankin hänelle siskon tai veljen, koska jätän ehkäisyn nyt pois. Olen maailman paras äiti.

Ap 

LÄÄKKEET

Vierailija
70/123 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sä ap oikein itket? Se vauvahan koitti t*ppaa sinut ja äijäsi vain pari päivää sitten siihen tuskaan, että se oli tyttö.

Koko perhekriisihän oli mielestäsi sen vauvan vika. Etkö muista ap? Ethän sä nyt moista ilkeää pentua itsellesi halua, ethän? 

Vierailija
71/123 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen hyvä äiti ja isoäiti. Siitä huolimatta, ettei sitä täällä uskota. On väärin vieroittaa vauva meistä. Olemme parhaat isovanhemmat, mitä kenelläkään voi olla. 

Ap 

Miten helvetissä te voitte olla parhaat isovanhemmat kun olette saaneet ensimmäisen lapsenlapsenne vasta pari viikkoa sitten ettekä hyväksy edes sen sukupuolta?

Poikanne teki elämänsä viisaimman ja ainoan oikean liikkeen katkaistessaan teihin välit ja estäessänne teidät.

Ap on niin harhainen, että kuvittelee olevansa hyvä äiti ja isoäiti. Tämä siltikin, vaikka on ristiriitaista, että hyvä äiti ja isoäiti rikkoo lapsenlapsensa perheen ja varastaa pojaltaan lapsen. Ap ei näe tässä mitään ristiriitaa. 

Ja mä luulin, että mulla oli hankala anoppi. Tarkemmin mietttynä se voisi olla paljon pahempikin... 

Vierailija
72/123 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään ihme, ettei ap saa nähdä vauvaa. Huoltajuutta et tule ap saamaan. Et ikinä. 

Vierailija
73/123 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap 

Sinä olet maailman huonoin äiti ja mummi. Siis koko maailman huonoin. 

Vierailija
74/123 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap 

Sinä olet maailman huonoin äiti ja mummi. Siis koko maailman huonoin. 

No tämä. Miettikää, että edes aloittajan oma poikakaan ei halua olla tekemisissä. Äitinä ap on täysin epäonnistunut. 

Vierailija
75/123 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kiltti. Kun vanhemmuus on sellaista, että se sisältää vain kauheasti velvollisuuksia. Ei juurikaan oikeuksia. Ja minä en usko, että olet psyykkisesti riittävän vahva kantamaan noita velvollisuuksia. 

Vierailija
76/123 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoltajuutta ette voi saada koskaan. Tuskin tulevat allekirjoittamaan adoptiopapereita. Oheihuoltajuuskin on huoltajista riippuvainen. Mikäli lapsi joskus joudutaan sijoittamaan, ette tule olemaan ensisijaisia. Huoltajat pitävät siitä huolen. 

toki ap:n aloitus provo, mutta kaiken varalta kirjoitin. . . 

Vierailija
77/123 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue laki lastensuojelusta, täynnä lapseen kohdistuvia oikeuksia. 

Vierailija
78/123 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos lapsella on oikea hätä niin kyllä, mutta muuten ei. Tästä puuttuu niin paljon oleellisia yksityiskohtia, että kannattaa varmaan mennä suoraan sen asianajajan luokse. Hän varmasti selventää teille pitääkö lapsesta vai isovanhemmista tehdä huoli-ilmoitus. 

Huoltajuutta ei voi saada koskaan! 

Vierailija
79/123 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen maailman paras äiti ja isoäiti. Vauvalla on oikeus minuun. Ei miniä sitä osaa hoitaa. Hommaan kohta oman vauvan, miniälle malliksi

Siis miten niin vauvalla on oikeus sinuun? 

Lapsella on oikeus isovanhempiin, isovanhemmilla ei ole oikeutta lapsenlapseen. 

Vierailija
80/123 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis miten niin vauvalla on oikeus sinuun? 

Lapsella on oikeus isovanhempiin, isovanhemmilla ei ole oikeutta lapsenlapseen. 

Jos isovanhempi on lapselle vaaraksi, silloin lapsen turvallisuus menee kyseisen oikeuden edelle. Ja ap selvästikään ei ole turvallinen isovanhempi.