Voinko saada lapsenlapseni huoltajuuden, perhekriisi taustalla??
Eli tilanne on se, että meillä on noin muutaman viikon vanha lapsenlapsi. Olemme mieheni kanssa riitantuneet poikamme ja miniän kanssa. Nuori perhe katkaisi meihin välit, ilman mitään ihan oikeaa syytä.
Vauvan parhaaksi olisi tässä vaiheessa, että saamme mieheni kanssa hänet luoksemme. Miten tässä voi edetä? Lastensuojeluilmoitus? Poliisille soitto, jos tuntuu että vauva on vaarassa?
Meillä on mieheni kanssa varaa asianajanaan, meinaamme palkata sellaisen heti arkena. Kyselen lähinnä alustavasti, että miten Tälläisessä tilanteessa kannattaa edetä.
Kai isovanhemmilla kin jotain oikeuksia on? Vauvan ei siis ole missään nimessä hyvä olla vanhemmillaan
Kommentit (123)
Vierailija kirjoitti:
Jos täältä kyselet yhtään mitään, niin kuulut psykiatrisen sairaalan osastolle.
Tuota, voisikohan olla jopa niin, että aloitusviesti lähti alunperinkin kyseisestä paikasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen maailman paras äiti ja isoäiti. Vauvalla on oikeus minuun. Ei miniä sitä osaa hoitaa. Hommaan kohta oman vauvan, miniälle malliksi
Siis miten niin vauvalla on oikeus sinuun?
Lapsella on oikeus isovanhempiin, isovanhemmilla ei ole oikeutta lapsenlapseen.
Jos isovanhempi on lapselle vaaraksi, silloin lapsen turvallisuus menee kyseisen oikeuden edelle. Ja ap selvästikään ei ole turvallinen isovanhempi.
Lapsella on oikeus turvalliseen kasvinympäristöön yms. Ei oikeutta isään, äitiin, isovanhempiin eikä isän siskon serkun ottoveljen kaiman kissan koranpentuun.
Jos olisi, miten täyttäisit tuon oikeuden?
Hommaa oma vauva ja anna poikasi huolehtia omastaan. Tai no, mieluummin älä, vaan vaikka semmoinen reborn nukke jota hoivata.
Vierailija kirjoitti:
Hommaa oma vauva ja anna poikasi huolehtia omastaan. Tai no, mieluummin älä, vaan vaikka semmoinen reborn nukke jota hoivata.
Otin tänään kierukan pois. Aion hankkia oman vauvan, jotta lapsenlapseni saa siskon tai veljen. Heti arkena alamme mieheni kanssa järjestellä adoptiota, pojan ja miniän vauva kun pitää pelastaa meille. Olen maailman paras äiti ja isoäiti.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otin tänään kierukan pois. Aion hankkia oman vauvan, jotta lapsenlapseni saa siskon tai veljen. Heti arkena alamme mieheni kanssa järjestellä adoptiota, pojan ja miniän vauva kun pitää pelastaa meille. Olen maailman paras äiti ja isoäiti.
Ap
Ei. Vttu nyt oikeasti. Osta nukke, sellainen elävän kaltainen reborn nukke. On kuin aito vauva ja voit hoivata sitä ap.
Mutta älä vttu hommaa omaa lasta. Et ole psyykkisesti terve, eikä sinulle voi lasta uskoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ei. Vttu nyt oikeasti. Osta nukke, sellainen elävän kaltainen reborn nukke. On kuin aito vauva ja voit hoivata sitä ap.
Mutta älä vttu hommaa omaa lasta. Et ole psyykkisesti terve, eikä sinulle voi lasta uskoa.
Ihan hyvin vielä ehdin. Olen vasta 40 joten uskon, että voin raskautua jopa luomuna jos tuuri käy. Minä olen hyvä äiti. Ennen oman vauvan saantia saamme varmasti lapsenlapsen pelastettua meille.
Ap
Säälittävää. 238 alapeukkua ja ap ainoana käynyt tykkäämässä omasta ketjustaan. Nämä ovat niitä oikeasti säälittäviä ketjuja, joissa ketjun ap ainoana käy ketjua yläpeukuttamassa.
Ai on hyvä äiti sellainen, joka vie omalta lapseltaan tämän vauvan? Mitä ap kuvittelet sinun ja poikasi väkeille tapahtuvan, jos alat käräjöidä poikasi kanssa hänen lapsensa huoltajuudesta?
Ihan oikeasti ap? Mitä se sinusta tekisi sinun ja poikasi väleille?
Vierailija kirjoitti:
Ai on hyvä äiti sellainen, joka vie omalta lapseltaan tämän vauvan? Mitä ap kuvittelet sinun ja poikasi väkeille tapahtuvan, jos alat käräjöidä poikasi kanssa hänen lapsensa huoltajuudesta?
Ihan oikeasti ap? Mitä se sinusta tekisi sinun ja poikasi väleille?
Ei ap osaa näin pitkälle miettiä asioita. Ap on yksioikoinen ihminen, joka näkee tämänkin tilanteen vain omasta näkökannastaan.
Kannattaa ap hakeutua lähimpään psykiatriseen päivystykseen.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa ap hakeutua lähimpään psykiatriseen päivystykseen.
Koko aloitus saattaa olla kirjoitettu psykiatriselta osastolta...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ihan hyvin vielä ehdin. Olen vasta 40 joten uskon, että voin raskautua jopa luomuna jos tuuri käy. Minä olen hyvä äiti. Ennen
Siis miltä te ap haluatte pelastaa sen vauvan? Sehän on turvassa vanhemmillaan. Sinä ja miehesihän sitä vauvaa vihasitte yli kaiken, koska vauva oli tyttö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ihan hyvin vielä ehdin. Olen vasta 40 joten uskon, että voin raskautua jopa luomuna jos tuuri käy. Minä olen hyvä äiti. Ennen
Miksi pojastasi ei tullut kelvollista isää, vaikka sinä, hyvä äiti, olet hänet kasvattanut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä perhekriisi? Hullu mummo ahdistelee tuoreita vanhempia?
Juuri näin. Ap haukkui synnärille ekan lapsenlapsensa, koska vauva oli tyttö. Ihmetteli, kun välit katkottiin. Ja nyt hullu ap on yhtäkkiä maailman paras äiti ja isoäiti ja haluaa oikeusteitse vauvan huoltajuuden.
Voi luoja.
Miksi pojastasi ei tullut kelvollista isää, vaikka sinä, hyvä äiti, olet hänet kasvattanut?
Siksi, että ap on oikeasti maailman p*skin äiti, anoppi ja mummo. Pojallahan ei ollut mitään muuta vaihtoehtoa, kuin katkoa kaikki välit aapeehen.
Varmasti joutuu terapiassa työstämään se poikakin äiti suhdettaan, kun psyko ap on aiheuttanut ties mitä tunne-elämän vaurioita.
Painu teinitrolli hevon kuuseen, koko palsta täynnä aivan ihmeellistä scheisseä koulujen lomien aikana.
Vierailija kirjoitti:
Siksi, että ap on oikeasti maailman p*skin äiti, anoppi ja mummo. Pojallahan ei ollut mitään muuta vaihtoehtoa, kuin katkoa kaikki välit aapeehen.
Varmasti joutuu terapiassa työstämään se poikakin äiti suhdettaan, kun psyko ap on aiheuttanut ties mitä tunne-elämän vaurioita.
No tämä. Miettikää vähän, että millainen äiti ap on mahtanut olla? Ihan puistattaa ajatellakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ihan hyvin vielä ehdin. Olen vasta 40 joten uskon, että voin raskautua jopa l
Siksi, että oikeasti ap on maailman huonoin äiti. Edes oma poika ei halua ap:ta.
Sinne vaan lastensuojeluun riehumaan, eiköhän tilanne valkene jollain tavalla