Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä voin enää tehdä? Vaikea masennus

Vierailija
05.05.2024 |

Olen ihan valtava kuluerä yhteiskunnalle. Oon vihannut itseäni suurinpiirtein 3-4-vuotiaasta asti ja jo 6-vuotiaana olen ekaa kertaa etsinyt itsemurhakeinoja. Nyt olen 24v ja elämä ei ole todellakaan parempaan päin, nimenomaan päinvastoin. Sanokaa kylmästi suoraan, että onko tää nyt vihdoin se piste, että mun pitää lopettaa elämäni tähän pisteeseen nyt ja heti? Mun diagnoosit on vaikea masennus ja ADHD. Eikö se ole niin, että noilla diagnooseilla elämässä ei pitkälle pötkitä? Mun koulun päättötodistuksen keskiarvo oli alle 6. Mun putkiaivoista ei koskaan tuu olee hyötyä.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ennemminkin siltä, ettet oo saanut tarpeeksi tukea. Ootko tuonut sun itsetuhoset ajatukset tarpeeksi vahvasti esille lääkärissä?

Vierailija
2/23 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole.     Ajattele poliitikkoja kuinka kalliita ne on yhteiskunnalle?  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö sä pääse laitoshoitoon? Kuulostat siltä, että tarvitset sitä.

Vierailija
4/23 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, "älä tee itsellesi mitään pahaa".

Hae apua. Suosittelen sinulle jotakin vertaistukiryhmää/kasvuryhmää/pienryhmää  missä voisit yhdessä muiden kanssa toipua lapsuuden vaikeista asioista.   Suuntautua tulevaan. Elämä voittaa.  Parempaa jatkoa elämääsi.

Vierailija
5/23 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, "älä tee itsellesi mitään pahaa".

Hae apua. Suosittelen sinulle jotakin vertaistukiryhmää/kasvuryhmää/pienryhmää  missä voisit yhdessä muiden kanssa toipua lapsuuden vaikeista asioista.   Suuntautua tulevaan. Elämä voittaa.  Parempaa jatkoa elämääsi.

🙏💖 Juuri näin. Olet arvokas.

Vierailija
6/23 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on sinun elämäsi ja se on arvokas.

Vierailija
7/23 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskallatko kertoo sun hoitotaholle totuutta?

Jaksa vielä, olet arvokas

Vierailija
8/23 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä lääkitys sulla on? Käythän terapiassa? 

Vierailija
9/23 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaadi päästä kokeilemaan sähköhoitoa, tai ketamiini-injektiota. 

Vierailija
10/23 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osalla meistä on vaikeaa, sairautta tai vammaa. Ne, joilla on asiat paremmin, auttavat yhteisvoimin. Se on elämää. On itsekkäitä ja pahuudelle antautuneita ihmisiä jotka ehkä miettivät mielessään jotain etnisiä -tai muita puhdistuksia ja joille jokainen ihminen ei ole yhtä arvokas. Tiedän että on raskasta olla kun ei hyödytä yhteiskuntaa. Älä tee itsemurhaa. Et tiedä milloin elämäsi loppuu, älä ota asiaa omiin käsiisi. Olet arvokas.

Vierailija
11/23 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaadi päästä kokeilemaan sähköhoitoa, tai ketamiini-injektiota. 

Juuri nämä. Jos ei ole kaikki keinot kokeiltu, toivoa on.

Itsellä oli lääkeresistenssi vaikea masennus. Monia lääkkeitä kokeiltiin. Masennukselle ei ollut mitään syytä. Ect-hoito toi avun, löytyi hymy, värit elämään ja aloin hyräillä suihkussa.

Iso etähali🙂

Vierailija
12/23 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani, että yhteiskunta ei ole tullut sua vastaan. Nyt varsinkin on vaikeat ajat kun nuorien palveluista leikataan entisestään, vaikka rahaa nimenomaan pitäisi lisätä mielenterveyspalveluihin. En voi ymmärtää, miksi nuoria laiminlyödään näin.

Vierailija
13/23 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP. Ei meistä kukaan ole täydellinen. Elämä on rosoista. Unohda itsemurha-aikeet ja ne koulunumerot. Ole vain oma itsesi.

Vierailija
14/23 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos käytät mitä tahansa päihteitä: lopeta ne. Lopeta välittömästi. Kaikki päihteet aiheuttavat ja pahentavat olemassa olevaa masennusta.

Jokainen on arvokas. Älä välitä koulutodistuksesta. Hae uudestaan masennukseen hoitoa. Ja tiedoksi: elämä helpottaa koko ajan kun vuosia tulee lisää. Se mikä nyt voi tuntua ylivoimaiselta, ei enää muutaman vuoden päästä olekaan mitään. Kaikesta, IHAN KAIKESTA, selviää.

N57

Vierailija
15/23 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet tärkeä, arvokas, ainutlaatuinen ihminen. Olet merkityksellinen nyt elämässäsi oleville ihmisille ja tulevaisuudessa tulet kohtaamaan ihmisiä, joille olet kaikkein rakkain. Älä luovuta, vaan hae apua, jälleen kerran. Lääkehoito, terapiat, vertaistuki, tarvittaessa sähköhoito, ovat auttaneet monia. Sinäkin voit toipua, sinä toivut. Maailma tarvitsee sinua ja ainutkertaista elämääsi.

Vierailija
16/23 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua auttoi raskausajan multitabs, metyylifolaatti, ubiquinol ja muutama muu ravintolisä. Sen lisäksi jätin pois lisätyn sokerin ruokavaliosta ja lisäsin kasviksia ja juureksia.

Vierailija
17/23 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myönnä ja jatka

Vierailija
18/23 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Regulat Pro Ruohonjuuresta. Siinä on vitamiinit fermentoitu kolmeen kertaan. Jos sinulla on vitamiinien puutosta, niin saat siitä avun heti. 

Masennuksella on monesti yhteys suolistoon. Miten syöt? Olen ollut masentunut ja voi olla vaikea solmu. Koita ottaa rennosti ja harrastaa jotain mieluista. Käsillä tekeminen auttaa. 

Vierailija
19/23 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole.     Ajattele poliitikkoja kuinka kalliita ne on yhteiskunnalle?  

Tämä on kyllä hyvä!

Ei kyllä tavan kansalainen voi päästä samoihin lukuihin ei sitten millään...

Vierailija
20/23 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kokeillut meditointia? Se auttaa sua saamaan tyynemmän mielen ja kaitkaisemaan negatiivisen ajattelun ketjun.