Ajetaan suomi alas kulutuksen lopettamisella
Siinähän korottavat veroja ja hintoja, kulutus minimiin
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kuluta ollenkaan, vain pakollinen.
Näin tekee kaikki suvussani. Rahaa ei ole, palkat ei nouse joten pitäköön tunkkinsa.
Lisää konkursseja. Saa valtio maksaa pian jokaisen työttömyyden ettei tule kaaosta.
Et sitten hahmota syy seuraus ajatusmallia. Valtiolla ei tule olemaan rahaa maksaa mitään kenellekkään.
Valtio maksaa yritystukina ja muina järjestelyinä 8 miljardia vuodessa yrityksille.
Rahaa on, ei vaan riitä kansalle.
jos itsellä olisi lapsia, jotka on juuri esim koulut käyny juuri niin kannustaisin niitä ulkomaille muuttamaan pysyvästi ja jättämään tämän paska valtion
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kulutus menee vähiin tai minimiin kun ei ole rahaa. Puolimiljoonaa työtöntä ja suomi muka tarvitsee kymmeniä tuhansia ulkomaalaisia joka vuosi töihin tänne. Mä en ymmärrä. Jos vaikka 5 vuoden ajan saisi palkata vain suomalaisia niin työttömyys laskisi.
Liian helppo keino?
Kun niille suomalaisille ei kaikki työt kelpaa. Olisi ollut 20 vuotta aikaa vaikkapa hommata bussikuskin pätevyys ja muuttaa PK-seudulle ajamaan bussia. Tai taksia. Mutta ei. Miksi suurin osa siivoojista on ei-suomalaisia. Kun tuö ei kelpaa.
Just ilman ajokorttia ja minkäänlaista suuntavaistoa.
Siinähän korottavat veroja ja hintoja, kulutus minimiin
Ei tarvitse, se tulee tapahtumaan ihan itsekseen kun ihmiset köyhtyy ja itse olen lopettanut kaiken mahdollisen ylimääräisen enkä tule palamaan koskaan kulutukseen takaisin VAIN pakoillset!
Tämä. En voi ymmärtää, että kun joku päätti, että nyt leikataan sosiaaliturvaa, niin leikataan kaikkialta muualta paitsi sieltä mistä pitäisi. Toimeentulotuella nimenomaan maataan kotona eikä ole mitään intressiä sieltä lähteä. Pienituloisilta taas vietiin palkkatuki eli asumistuki ja työttömyysturva, eli heillä on entistä vähemmän syytä mennä töihin. Ei ihme, että talous sakkaa.