Ajetaan suomi alas kulutuksen lopettamisella
Siinähän korottavat veroja ja hintoja, kulutus minimiin
Kommentit (64)
Kulutus menee vähiin tai minimiin kun ei ole rahaa. Puolimiljoonaa työtöntä ja suomi muka tarvitsee kymmeniä tuhansia ulkomaalaisia joka vuosi töihin tänne. Mä en ymmärrä. Jos vaikka 5 vuoden ajan saisi palkata vain suomalaisia niin työttömyys laskisi.
Liian helppo keino?
Kaikki mahdollinen tilataan jo ulkomailta ja lomat vietetään ulkomailla. Vain pakollinen kulutus suomessa
Kaikki hinnat on nousseet. Palkat ei.
Vierailija kirjoitti:
Kulutus menee vähiin tai minimiin kun ei ole rahaa. Puolimiljoonaa työtöntä ja suomi muka tarvitsee kymmeniä tuhansia ulkomaalaisia joka vuosi töihin tänne. Mä en ymmärrä. Jos vaikka 5 vuoden ajan saisi palkata vain suomalaisia niin työttömyys laskisi.
Liian helppo keino?
Niin oli tuo määrä-90 luvulla ja noustiin siitäkin. Nyt ei vielä likikään tuota
Vierailija kirjoitti:
Liian helppo keino?
Tämä! Mulla ei ainakaan ole rahaa muuhunku laskuihin, lääkkeisiin, ruokaan, sukkiin ja kalsareihin.
En kuluta ollenkaan, vain pakollinen.
Näin tekee kaikki suvussani. Rahaa ei ole, palkat ei nouse joten pitäköön tunkkinsa.
Lisää konkursseja. Saa valtio maksaa pian jokaisen työttömyyden ettei tule kaaosta.
Kela maksaa tietylle porukalle niin hyvin, että kyllä nämä ainakin ruokaa kaupasta näyttävät säkkikaupalla hakevan. Myös kodinkoneisiin saavat maksusitoumuksia. Homma pyörii siis hyvin. Riskinä on toki se, että näitä rahoja lähetetään ulkomaille. Niitä voidaan myös laittaa jemmaan ulkomaille rahansiirtokojujen kautta ja maksaa sieltä takaisin käteisenä, jolloin näistä ei jää mitään jälkiä tiliotteisiin.
Vierailija kirjoitti:
Puolimiljoonaa työtöntä ja suomi muka tarvitsee kymmeniä tuhansia ulkomaalaisia joka vuosi töihin tänne. Mä en ymmärrä. Jos vaikka 5 vuoden ajan saisi palkata vain suomalaisia niin työttömyys laskisi.
Nythän halutaan vielä 40 000 lisää joka vuosi. Siis siihen 70 000:n päälle joka jo tulee.
jeeeee. ei tule hiilidioksidia, kun kansa kärsii köyhyydessä.
t: vihreät
En kuluta kuin pakolliset. Loput rahat sitten sijoitan, mutta en todellakaan henkitoreissaan viruvaan helsingin pörssiin.
Lasten vähäisyys ajaa Suomen alas. Älkää sijoittako vain Suomessa toimiviin yrityksiin.
Vaihdoin juuri parempi palkkaiseen työhön. Työnnän rahaa kuin heikkopäinen. Ei kiinnosta köyhien päivittelyt pätkääkään. m39
Vierailija kirjoitti:
Liian helppo keino?
Kun niille suomalaisille ei kaikki työt kelpaa. Olisi ollut 20 vuotta aikaa vaikkapa hommata bussikuskin pätevyys ja muuttaa PK-seudulle ajamaan bussia. Tai taksia. Mutta ei. Miksi suurin osa siivoojista on ei-suomalaisia. Kun tuö ei kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
jeeeee. ei tule hiilidioksidia, kun kansa kärsii köyhyydessä.
t: vihreät
kaikkein paras on kun maksetaan maailman rikkaalle rahastavalle eliitille ilmastomaksuja niin paljon että suomalaiset asuvat kaduilla ilman mitään omaisuutta, näin ei tule yhtään hiilijalanjälkeä ja tavoitteet on saavutettu, etenkin eliitin tavoitteet
Jos Venäjän rajat aukaistaan itä-Suomen polttoaineiden myyjät voivat lopettaa liiketoimintansa Suomessa.
Sossupummit voisivat mennä lakkoon ja lopettaa tukien nostamisen.
Vierailija kirjoitti:
Vaihdoin juuri parempi palkkaiseen työhön. Työnnän rahaa kuin heikkopäinen. Ei kiinnosta köyhien päivittelyt pätkääkään. m39
Sulla on tuo tyypillinen oikeistolaisen miehen maailmankuva, että kunhan itse voi hyvin niin muilla ei ole väliä. Jostain kumman syystä kun sinullekin se päivä koittaa milloin et voi hyvin niin olet raivoissasi, että sinun pieni epämiellyttävä olo ei ole kaikkien muiden ongelma etkä saakaan siihen apua, koska aiemmin eväsit avun muilta.
Tämän miniminnin en voi kuluttaa.
Kyllä minä pidän omalta osaltani huolen kuluttamisesta. Perjantaina tuli paketti Aliexpressiltä ja uuden vuoden jälkeen tulee pari pakettia Temulta.