Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesystävän jatkuva kummallisuus

Vierailija
29.12.2024 |

Hän tekee temppuja kuten: tulen hänen asuntoonsa ja hän tyhjentää kauppakassista vain oman ostoksensa jääkaappiin, ihmettelee sitten aamulla että onpas tässä nyt... kun mun ostokset on olleet lämpimässä koko yön.

Yöstä puheen ollen, hän saattaa ottaa lusikkaan ja leikkiä ja sitten menee pois ja sanoo: hyvää yötä. Hänestä on hauskaa jos mua "turhauttaa". Hän myös itselleen haluaa tyydytystä joten jos kosken niin sit pitää tehä. Mutta mä en saa halata/suukotella jos haluan, kaikki lähtee hänestä. Hän myös on se joka käy keskustelua, mua kuullaan vain jos ja ehkä.

Mä en ehkä enää jaksa, mitä pitäisi tehdä?438

Kommentit (60)

Vierailija
1/60 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä vtun takia sä olet sen kanssa?

Vierailija
2/60 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/60 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla mun exän nyxä.

Vierailija
4/60 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei haloo. Jätä se. Tuo ei tuosta ainakaan PAREMMAKSI muutu. Todennäköisesti huonommaksi.

Vierailija
5/60 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi kivempi miesystävä. Nykyinen on ilkeä.

Vierailija
6/60 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvästi trolli. Ei noin tyhmää naista olekaan, joka tuossa tilanteessa jatkaisi suhdetta.

Vierailija
7/60 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selvästi trolli. Ei noin tyhmää naista olekaan, joka tuossa tilanteessa jatkaisi suhdetta.

Ehkä ap on heikkolahjainen ja kirjoittelee jostain ryhmäkodista?

Vierailija
8/60 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olisit noin luonnevikaisen ihmisen kanssa? Oikeasti kipeä olet päästäsi itsekin jos et tajua laittaa hommaa poikki ihan heti.

Vierailija
9/60 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä yksin olemisessa on kaikista kauheinta? Ihan oikeasti. Ei voi olla niin tärkeätä olla vain jonkun kanssa että tollasta pastaa pitää kestää.

Lopetat tapailun ja heti. 

Vierailija
10/60 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin ihan samaa. Jos joku läheisesi kertoisi sinulle kumppaninsa käyttäytyvän tuolla tavalla, mitä hänelle vastaisit? Kehottaisitko pysymään suhteessa ja kiinnittämään huomiota kumppanin hyviin puoliin? Jos et, niin miksi itse siedät miestä, joka ei selvästi ole riittävän kehittynyt parisuhdetta ajatellen eikä välitä hyvinvoinnistasi pätkääkään?

On musertavaa huomata, kuinka moni - erityisesti nainen - sietää suhteessaan kaikenlaista vähä-älyisyyttä, kontrollointia, välinpitämättömyyttä ja tahallista satuttamista. Parisuhde ei ole alistussuhde, vallankäyttösuhde tai vanhempi-lapsi -suhteen jatke. Nyrkkisääntönä voisi pitää sitä, että jos koet tarvetta tulla kyselemään anonyymilta nettipalstalta, että onkohan mun suhde ihan ok, silloin se ei sitä ole. Hyvälle suhteelle ei tarvitse hakea vahvistusta ulkopuolisilta, etenkään kasvottomilta nettikirjoittajilta.

Vierailija
11/60 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota käytös puheeksi hänen kanssaan. Jos kieltäytyy kommentoimasta tai alkaa syyttelemään että vika on sinussa niin lähde suhteesta.

Vierailija
12/60 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heti eka pölijälle meni täydestä.  Voi pyhä yksinkertaisuus mitä porukkaa täällä pyörii.

Vierailija
13/60 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole palikat kohdillaan. Pakkaa tavarat. Mutta varo, voi kilahtaa. Ota joku turvaksesi.

Vierailija
14/60 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti sellaisiakin naisia on jotka sietävät pahempaakin kuin ap.

Vierailija
15/60 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En olisi palstamammoista niin varma. He tunnetusti ovat mt-ongelmaisia, joten on hyvinkin mahdollista, että löytyvät kaltaistensa seuraa.

Vierailija
16/60 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on varmaan trolli, mutta tiedän kyllä naisia jotka ovat jääneet suhteeseen, missä mies käyttäytyy kuin pikkulapsi, tekee "jekkuja" ja kiusaa. Kaikkein parhaimmat hankkivat lapsiakin näiden "jekuttajien" kanssa. Useimmat tajuavat jossain vaiheessa, ettei mies rakasta, vaan pelkästään leikkii, mutta osa on vähän tyhmempiä.

Vierailija
17/60 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tällä vuosituhannella länsimaissa todella noin avuttomia naisia kuin aloittaja?

No, tässä tulee hyvä neuvo: unohda tuo mies ja etsi onnesi jostakin muualta.

Vierailija
18/60 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heti eka pölijälle meni täydestä.  Voi pyhä yksinkertaisuus mitä porukkaa täällä pyörii.

Aloitus voi olla provo mutta yhtä hyvin voi olla olematta. Näkeehän tätä ihan elävässä elämässä, että seurustelukumppani lähinnä pilaa toisen elämän ja terveyden mutta siitä huolimatta ollaan epävarmoja siitä, kannattaako suhteesta lähteä. Yksin jäämisen pelko, "en tule saamaan ketään parempaakaan" -ajatusmalli, traumatausta ja sen vääristämät käsitykset ihmissuhteista, sosiaalisen hahmottamisen vaikeudet, akuutit/hoitamattomat mielenterveyden häiriöt...on lukemattomia syitä sille, miksi ihmiset eivät tunnista tilanteensa ongelmallisuutta eivätkä uskalla myöntää sitä itselleenkään.

Vierailija
19/60 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kun se on muuten aivan ihana! Ja minä voisin jäädä aivan yksin muuten, kun en kelpaisi enää kenellekään muulle.

Vierailija
20/60 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti sellaisiakin naisia on jotka sietävät pahempaakin kuin ap.

Yllättävän monta sellaista on. Ja mikä merkillisintä, usein ovat kodin ulkopuolella hyvässä asemassa ja hyvin kouluttautuneita. Jotenkin tietyntyyppiset miehet osaavat valikoida juuri sellaiset naiset kotona alistettavaksi. Voisin nyt tällä istumalla mainita nimeltä ainakin kolme sellaista, jotka ovat päässeet eroon tilanteesta ja kertoneet siitä jälkeen päin. Ja siinä vaiheessa ihmetelleet itsekin, miten siihen joutuivat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kahdeksan