Mitä paikkaa Thaimaasta suosittelet jos ei halua nähdä sitä tyttökulttuuria?
Khao Lakissa ilmeisesti tsunami-museo niin ehkä sinne suuntaan? Joku Pattaya olisi ainakin ihan no-no.
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi haluat tukea sellaisen maan turismia, joka elää lasten ja naisten kauppaamisesta turisteille? Seksibisnes on Thaimaan itse itselleen valitsema brändi. En menisi tuonne, vaikka maksettaisiin.
Vai valittu brändi? Kyllä tuo "brändi" on muutaman 1980-luvulla sillä kaikista hämärimmällä seksikujalla kuvatun, brittiläisen roskadokumentin tuotos. Thaimaa ja turismikaupungit Pattaya mukaanlukien panostavat valtavia summia vuosittain päästäkseen tuosta leimasta eroon. 99% maasta et "tyttökulttuuria" näe. Sinne suurkaupungin seksikujalle meno on turistin ihan oma valinta. Helpompi välttää, kuin hakeutua juuri sinne.
Tämän lisäksi sekä seksin osto että myynti on Thaimaassa kriminalisoitu. Pedofiliasta nyt puhumattakaan. Tuota lieveilmiötä kauheuksineen aiheuttaa köyhyys ja loputon kurjuus. Tätä sitten länsimaalaiset perverssit taikinanaamat käyttävät holtittomasti hyväkseen. Ihmiskauppaahan tuo on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huonon itsetunnon omaavia naisia ahdistaa seksikauppa. He luulevat että he eivät riitä miehelleen. Jos ei halua nähdä prostituutiota Thaimaassa kannattaa mennä sellaiselle saarelle jossa ei ole lentokenttää. Malesiaa en suosittele, se on vain iloton muslimiversio Thaimaasta ja sielläkin on prostituutiota.
Hooraamiseen liittyy muitakin haittatekijöitä kuin moraalinen paheksunta. Ällöttävä kännäys ja melu esimerkiksi.
En ole huomannut kännäyksen ja melun määrän riippuvan huorien läsnäolosta. Voisitteko te pikkuasioista häiriintyvät ihmiset harkita sellaista mahdollisuutta että pysyisittekin kotona?
Seksiturismikohteissa nuo lieveilmiöt ovat pahempia, kun sinne mennään nimenomaan bilettämään.
Tämä! Olin jopa yllättynyt, kun Pattayalla kävin, en minä mitään tyttökulttuuria siellä nähnyt. Ladyboyta kylläkin ja se show oli aivan upae, suosittelen.