Mikset matkaile? Inhoan ihmisiä, jotka eivät matkaile, jotenkin niin yksioikoisia ja näköalattomia
Eikä heitä kiinnosta minun matkajuttuni ollenkaan.
Kommentit (112)
Liian sairas ja köyhä. Nuorempana sentään muutamalle matkalle ehti ennen sairastumista.
niin, olen asunut yhdessä Euroopan maassa ja matkustellut ihan päiväntasaajan toiselle puolen, mutta ei kiinnosta näin vanhempana, ainakaan etelänlomat enää.
Mä inhoan niitä ihmisiä, joiden on ihan pakko lähteä aina vaan vaikka maapallon toiselle puolelle, ihan vaan siksi, että joku maailmankolkka kiinnostaa.
Telkkarista voi katsella luonto-ohjelmia, matkailuohjelmia ilman, että itse pitäisi paikan päälle lähteä. Usein vielä näistä dokkareista saa paljon paljonkin enemmän tietoa kuin itse paikalle matkustaessaan.
rikkaat "rahattomat" tai juntille pillua ohjelman tyrkyt matkustelee kelan kultakortilla.
No älä sitten ole tekemisissä sellaisten ihmisten kanssa. Yksinkertaista, eikö?
No sun matkailut eivät ainakaan susta ole avarakatseisempaa ihmistä tehneet, ainakaan aloituksen sanoman perusteella.
Vau, matkailu ei ole onneksi tehnyt susta yhtään ahdasmielistä ja tuomitsevaa. Eiku...
Mulla on sairas vaimo, emme pysty matkustamaan minnekään paitsi mummolaan autolla n 100 km. Aikaisemmin nuorempina matkustimme.
Vierailija kirjoitti:
Miksi joku on niin näköalaton että menee Kanariansaarille 6- ja 8-vuotiaiden kanssa ja ohjelmistossa uima-allas ja oma huvila.
Eikö kiinnosta Perun kiertomatka, New York, Pariisi? Missä sivistys missä kulttuuri.
Miksi talvella Kanariansaaret eikä Karibia jos aurinko ja lämpöä haluaa?
Karibia olisi kiva, mutta jo +6h 2v kanssa lentokoneessa Kanarialle ihan riittävä.
Ehkä joskus kun lapsi on vanhempi, eikä tarvitse jatkuvaa huomiota.
Me käymme Kanarialla vuosittain ottamassa aurinkoa.
Tosin nyt en ole varma haluanko enää mennä ensivuonna, aivan liikaa turisteja!
Vierailija kirjoitti:
Miksi joku on niin näköalaton että menee Kanariansaarille 6- ja 8-vuotiaiden kanssa ja ohjelmistossa uima-allas ja oma huvila.
Eikö kiinnosta Perun kiertomatka, New York, Pariisi? Missä sivistys missä kulttuuri.
Miksi talvella Kanariansaaret eikä Karibia jos aurinko ja lämpöä haluaa?
Onhan se 6h lyhyempi aika kuin 9-13h.
Toki Karibian saaret on ihanat, viimeksi oltiin 3-kuisen kanssa siellä ennen koronaa. Pariisi nähty 5x, ei kiinnosta. Usa vielä vähemmän (ny käyty). Peru kiinnostaa toki mutten enää lennä kaukomatkoja
Persuhullukin on hereillä😅