Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikset matkaile? Inhoan ihmisiä, jotka eivät matkaile, jotenkin niin yksioikoisia ja näköalattomia

Vierailija
28.12.2024 |

Eikä heitä kiinnosta minun matkajuttuni ollenkaan.

Kommentit (112)

Vierailija
41/112 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harrastan Aasiassa matkustelua. Japani, Etelä-Korea, Singapore, Vietnam, Thaimaa. M24

Miksi alapeukutatte?! :-D Haluatteko minun lopettavan? M24

Vierailija
42/112 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harrastan Aasiassa matkustelua. Japani, Etelä-Korea, Singapore, Vietnam, Thaimaa. M24

Tokio on nuorten miesten suosituin matkailukohde.

Tokio on cool. Naiset ihania ja koska jeni on heikko, niin kaikessa on n. 35 prosentin alennus, niin tuotteissa kuin palveluissa. M24

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/112 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei saa saastuttaa ilmakehää.

Lopeta sitten piereskely.

I Danmark har de infört skatt på kornas fisar. Få se när de tar steget framåt och vareviga dansk promenerar omkring med en givare i sitt rövhål?

Vierailija
44/112 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tokio on nuorten miesten suosituin matkailukohde.

Niin 2000-lukumaista lol. Varsinkin kun tietää nykyään mikä p.reikä Japanikin on muka hienon "kulttuurinsa" kanssa. Todella kulahtanutta. 

Vierailija
45/112 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikään ei ole kiusallisempaa kuin joutua kuuntelemaan jonkun lomareissuselostuksia ja katsoa jotain rantakuvia. Pakko yrittää vaan hymistä niihin jotain muka myönteistä. Ei mua kiinnosta toisten lomamatkat pennin vertaa.

oletko yhtään kiinnostunut kanssaihmisistäsi? Jos olet, millaiset jutut herättävät mielenkiintosi? Ilkeät juorut, kauppalistan läpikäynti tms?

Vierailija
46/112 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei kiinnosta pätkän vertaa mitä sinä minusta ajattelet

Vierailija
47/112 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun Kanarian ja Teneriffan reissut turistirysissä suomalaishotelleissa lentoaaeman vieressä ei ehkä niin edusta korkeakulttuurista matkustamista..

Vierailija
48/112 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole rahaa :(  Aion kyllä säästää matkaa varten kunhan saan tilanteeni balanssiin

Vierailija
49/112 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelen mielelläni maailmanmatkaajia, kunnes..Yhtäkään kieltä ei ole opeteltu, maan historiasta ja kulttuurista ei tietoakaan, maiden demokratia tai poliittiset rakenteet tuntemattomia. Maantieto on tuttua minulle. Tiedän missä ovat Kiina, Australia, Chile, Dubai ym. En tarvitse niissä kertausta.

Vierailija
50/112 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ainakin kiinnostaa työpaikan kahvilassa kavereiden matkakertomukset enemmän kuin juoruilu tai huonosti käyttäytyvän aviomiehen käytöksen ruotiminen.

Vierailija
51/112 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi kun on koira. Tuo älyvapaa eläin hallitsee elämääni niin etten voi käyttää elämääni sellaisiin harrastuksiin, joihin haluaisin sitä käyttää. Mutta minä olenkin typerys ja aivottoman luontokappaleen armoilla.

Vierailija
52/112 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkailun väitetään avartavan katsontakantoja. Aloitus todistaa, ettei näin välttämättä ole.

Vierailija
53/112 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas monesti ihmettelen, mitä matkailevat ihmiset pakenee. Onko se oma tyhjä elämä jotenkin helpompi sietää jossain suurkaupungin melussa tai aurinkorannalla.

Lähes kaikki väittävät välttävänsä turistirysiä, mutta lähes kaikki paikat minne mennään ovat turisteja täynnä. 

Jos aitoa paikallista elämää haluaisi nähdä, pitäisi matka suunnata jonkun kaupungin kerrostalolähiöön. Mutta siellä ei tietenkään olisi mitään hienoa eikä kaunista.   

Vierailija
54/112 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan ap:n kaltaisia ihmisiä jotka piinavat muita matkakertomuksillaan ja -kuvillaan.

Vierailija
55/112 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Inhoan ap:n kaltaisia ihmisiä jotka piinavat muita matkakertomuksillaan ja -kuvillaan.

millaisia ihmisten kertomia juttuja kuuntelet sitten mielelläsi?

Vierailija
56/112 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun Kanarian ja Teneriffan reissut turistirysissä suomalaishotelleissa lentoaaeman vieressä ei ehkä niin edusta korkeakulttuurista matkustamista..

Korkeakulttuurinen matkustaminen. Voi elämän kevät 🙄

Vierailija
57/112 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi alapeukutatte?! :-D Haluatteko minun lopettavan? M24

Maapallo haluaa sinun lopettavan. 

Vierailija
58/112 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun ei ole rahaa edes selvitä jokapäiväisestä elämästä arjessa niin jää matkailu ja muut haihattelut vähemmälle. Minä matkustin ennen paljonkin, enkä voinut edes kuvitella tällaista elämää. Jouduin onnettomuuteen ja vammauduin jo aika nuorena ja jäi oman ammatin harjoittaminen tosi lyhyeksi. Eli siis ihan yksinkertainen syy: ei ole rahaa edes ajatella matkustamista.

Vakuutus yleensä korvaa tälläisissä tilanteissa.

Vierailija
59/112 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdasmielisimpiä naisia on pakkomielteisesti matkustavat, vihreitä äänestävät kaupunkilaiset. Aiheuttavat ilmastonmuutosta ja tuhoavat turismillaan alkuperäiskulttuureita. Moderneja kolonialisteja.

Vierailija
60/112 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska kaikilla ihmisillä ei ole samat mielenkiinnon kohteet kuin sinulla.

Tämä. Ei vaan kiinnosta. Siinä se. Ihan kuten jotakuta muuta ei kiinnosta vaikkapa jalkapallo.

Olen matkustellut, mutta yhä enenevässä määrin se turha aika joka kuluu lentokentillä yms siirtymisessä, ei nappaa yhtään, koko ajan vain ajattelen mitä kaikkea oikeasti kiinnostavaa voisin olla juuri nyt tekemässä sen sijaan että tuhlaan aikaani paikasta X paikkaan Y siirtymiseen.

Ja rahaakin jää käytettäväksi sitten muuhun. 

Mutta joku tykkää, joku ei. Ja joskus se on ihan hauskaa taas käydä jossain. Mutta en kovin usein jaksa innostua tätä nykyä.

Ja siis se että menee kauhealla vaivalla paikkaan X maksaen siitä rahaa Y verran, jotta voi ottaa N määrän kuvia laittaakseen niitä instaan näyttääkseen muille "elämäänsä" (elokuvaa nimeltään elämä, sliipattu versio) (...). Olen mieluiten itse onnellinen aidosti tehden sitä mitä oikeasti haluan tehdä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan seitsemän