Mikset matkaile? Inhoan ihmisiä, jotka eivät matkaile, jotenkin niin yksioikoisia ja näköalattomia
Eikä heitä kiinnosta minun matkajuttuni ollenkaan.
Kommentit (112)
Lapsentasolle jääneet ihmiset luulee, että kaikilla on samat mielenkiinnonkohteet kuin itsellä.
Vierailija kirjoitti:
Ap:n aloitus ilmentää että kyllä matkailijoissa ainakin on yksioikoisen yksinkertaista ja näköalatonta väkeä
Oiskohan joku matkailuyhdistyksen turhautunut täti kyseessä.
Suomalaisen tuntee edelleen,tennissukat /sandaalit.Joku t-paita mis lukeeTeneriffa 1975.Näköalattomuudesta voi sanoa,suomal.tuijottaa kaikkia,ihmettelee.Mut mitä ihmeellistä nähtävää tuolla on.Sama kun menee Hesan asemalle on tasan tarkkaa hyvinkin kansaivälinen.
Meinaat sitten, että kaikki jotka matkustavat ovat samanlaisia ja matkustavat samasta syystä ja kaikki, jotka eivät ovat myös samanlaisia ja eivät matkusta samasta syystä. Aloitus vaikutti "yksioikoiselta ja näköalattomalta".
Mitä ihmettä se sua kiusaa, jos joku toinen ei matkustele?! Keskity vaan omaan elämääsi ja omaan matkailuusi.
Matkailu on joutilaiden tapa päteä. Päivä tai kaksi menee suunnitteluun ja varaamisiin, päivä pakkaamisiin ja laukun purkamiseen ja vielä pari päivää lentokentällä jonossa ja itse koneessa. Viisi todella ikävää päivää, jotta saisi yhtä monta mukavaa päivää. Ei kiitos!
Inhoan ihmisiä jotka eivät tajua että ei ole rahaa matkustella.
Somessa näkee jo ihan tarpeeksi, mitä se teidän matkustelu on, ja kuinka se "lisää näköalaa". Laajempaan ajatteluun minä täältä Suomesta kykenen, kuin te sieltä rannalta olutlasien takaa.
Matkustan ulkomaille työn puolesta muutaman kerran vuodessa. Nuorempana olin useampaan otteeseen eri maissa opiskelemassa ja töissä. Minua ei ole koskaan kiinnostanut mitkään rantalomat tai täyteen ammutut turistikohteet, ei kuumuus eikä rannalla makoilu. Sen tyyppisille lomille tai matkoille en lähde, mutta Pohjoismaissa matkailen mielelläni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Massaturismi tuhoaa paikallisten elinolot. Ajattelen omaa napaani pidemmälle ja siksi en turhia matkustele.
Aivoilla varustettu osaa matkustaa paikkoihin, joissa ei ole massaturismia. Turismi on oikein kestävä ja hyvä asia, kunhan ihmismäärät pysyvät hillittyinä. Ääliöturismi onkin tuhoisaa, kun mennään Kanarialle juomaan Lapin kultaa välittämättä paikallisesta kulttuurista pätkääkään.
Kanarian paikalliskulttuuria on myydä turisteille näiden kotimaiden olutta.
Enpä haluaisi olla kaveri ap:n kaltaisten näköalattomien ihmisten kanssa. Ja jos olisikin kaltaisiaan tuttuja kaveripiirissäni niin en olisi tekemisissä. Onnekseni voin valita ihan itse matkustanko vai en. Ja olen reissannut, enää en halua.
Matkustelu ei vaan kiinnosta. Viihdyn kotisuomessa. Ihan sama jos minua pidetään näköalattomana ja tylsänä. Yhtä vapauttavaa kuin toisille on esim. matkustaminen, minulle on se kun en mieti mitä muut minusta ajattelee.
matka toimisto horolla paniikki kukaan ei osta huu haa matkoja miksiköhän????. juurihan saitte suunnattomat korona tuet joko nekin on hassattu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Massaturismi tuhoaa paikallisten elinolot. Ajattelen omaa napaani pidemmälle ja siksi en turhia matkustele.
Aivoilla varustettu osaa matkustaa paikkoihin, joissa ei ole massaturismia. Turismi on oikein kestävä ja hyvä asia, kunhan ihmismäärät pysyvät hillittyinä. Ääliöturismi onkin tuhoisaa, kun mennään Kanarialle juomaan Lapin kultaa välittämättä paikallisesta kulttuurista pätkääkään.
Eihän tämä poista ongelmaa vaan oikeastaan pahentaa ja siirtää sitä uusiin paikkoihin, jos olet yhtään seurannut mitä suosituissa lomakohteissa tapahtuu.
Olemme matkustaneet muutaman kerran ulkomailla. En jaksa makoilla uima-altaalla, joten ollaan kyllä kierretty ja sinänsä se oli mukavaa, mutta ei sen rahan arvoista. Toki halvallakin voi matkustaa, mutta sitten pitäisi pystyä ottamaan esimerkiksi lomia siihen aikaan mihin nyt ei koko perhe saa. Käytän mieluummin ajan lepäämiseen, mökillä oloon, lukemiseen, opiskeluun jne. Ja rahat käytän nykyään mieluummin kodin laittamiseen. Jos se tekee minusta näköalattoman niin ihan vapaasti.
jopa suomen lappiin saamelaiset kielsivät etelän veteliä menemästä toisaalta hyvä niistä keskuksistahan korona levisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi sitä mennä muuallekkin kuin massaturismipaikkoihin.
Tuhoamaan ne loputkin paikat.
Vierailija kirjoitti:
Somessa näkee jo ihan tarpeeksi, mitä se teidän matkustelu on, ja kuinka se "lisää näköalaa". Laajempaan ajatteluun minä täältä Suomesta kykenen, kuin te sieltä rannalta olutlasien takaa.
En ole koskaan juonut olutta reissuillani rannalla. Enkä muutenkaan
Tastingissa olin kerran, jouduin maistamaan 5 eri olutta pienen suullisen. Syljin, en niellyt sitäkään.
Miksi joku on niin näköalaton että menee Kanariansaarille 6- ja 8-vuotiaiden kanssa ja ohjelmistossa uima-allas ja oma huvila.
Eikö kiinnosta Perun kiertomatka, New York, Pariisi? Missä sivistys missä kulttuuri.
Miksi talvella Kanariansaaret eikä Karibia jos aurinko ja lämpöä haluaa?
Ei ole rahaa. Jos olisi, niin matkailtaisiin kyllä.
Mikset pelaa sulkapalloa? Inhoan ihmisiä, jotka eivät pelaa sulkapallo, jotenkin niin yksioikoisia ja näköalattomia.
Eikä heitä kiinnosta sulkapallo juttuni ollenkaan.