Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ummetus, nopeasti toimivia kotikonsteja

Vierailija
28.12.2024 |

Mulla ollut nyt 4pv jo vatsa ihan kovalla. Ei tuu mitään muuta kuin pieruja ja kokoajan painon tunne vatsassa sekää vääntää vatsaa vähän väliä. Olen yrittänyt syödä kaikkea mikä saisi vatsan löysälle tai toimimaan mutta ei auta. Auttaako laksatiivit tällaiseen ongelmaan? En jaksaisi enään odotella päiviä että tulppa lähtee. Voiko tämä olla jo vaarallista?

Kommentit (103)

Vierailija
101/103 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Auttaako oikeasti lakritsi ? Itse olen aina kärsinyt ummetuksesta. Joskus tutkittiin ja suolisto kunnossa. Eli ärsyyntyneen suolen oireyhtymä. Paljon syötte aamuisin luumuja jotta vatsa lähtee toimimaan ? Maitotuotteet kiellettiin aikoinaan. Olen repsahtanut rahkoihin. Sama valkoista vehnää ei suositella ollenkaan. 

Pitää syödä paljon. Lakritsissa on laksatiivisia vaikutuksia, mutta saa varmaan vetää koko pussin.

Pitää olla tuoretta lakritsia niin törähtää jo pienestä määrästä.

Käy pumpun päälle, verenpaine nousee. Vaarallista 

Vierailija
102/103 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parafiiniöljy apteekista, varma keino 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/103 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkkeet auttavat tietysti, mutta litra jäätelöä toimii yleensä aina. Litra kylmää laktoosia herättää suolen.

Ummetus on nykyään yleistynyt kun lähes kaikesta on poistettu laktoosi. Jos on ummetusta niin käytä maitotuotteita joista ei ole poistettu laktoosia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kolme