* * * Joulun ihmeet 2007 * * * vko 9
Kommentit (24)
Täälläkin täti nyt kylässä, joten virallisesti kuulun myös nyt tänne. Sama painonpudotus on täälläkin mietteissä mitä Marlene totesi. Eli kiloja pitäs saada pois, niin jospa se tärppikin tulee helpommin.
Nyt aamukaffin keittoon. Mukavaa päivää kaikille!
Koralli73 kp 1/24-30
Teretulemas teille kaikille! Tutin kanssa taidettiin pyöriä lokakuisissakin samalla päivällä, siitähän on hyvä jatkaa nytkin!
ON: Täti tekee lähtöään, luojan kiitos! Kirjottelin jo tuonne kolmosiin, että pienen pieni huolestuneisuus nostaa päätään, koska yrityskuukausia on takana enemmän, mitä ennen on tarvinnut yrittää. Tiedän, että 4 kuukautta on lyhyt aika tässä touhussa, mutta silti... No eipäs vielä stressata.
Vähän olen tässä miettinyt ovistikkujen käyttöön ottamista. Luulen, että toisinaan tunnen oviksen, mutta yleensä ei ole mitään tuntemuksia mistään. Toisaalta tuntuu, että menee vähän projektiluontoiseksi tämä vauvakuumeilu, jos tikuttaa, mutta alkaa kohta tuntua, että sodassa, rakkaudessa ja vauvan alulle saamisessa on kaikki keinot sallittuja :)
Pitää tässä vielä suunnitella.
Mutta taidanpa lähteä vapaapäivän kunniaksi shoppailemaan!
Tirrukka kp 5/~30, yk 4
Tipahdin sitten suoraan lokakuulta joulukuulle, kun kierto pannahinen venyi 41 päivään! Ehdin jo ajatella päässeeni täältä kuumeilijoista, mutta ei sitten...
Esikoinen on syntynyt joulukuussa 03, katsotaan joudutaanko meillä tulevaisuudessa viettämään kaksia synttäreitä jouluna:) Ehkäistäkään ei oikein viitsi, kun kestää tämä raskautuminen muutenkin. Olen kuumeillut tätä kolmatta viime heinäkuusta, mutta virallisesti yritystä on voinut olla syyskuusta, kun silloin alkoi menkat kuopuksen jäljiltä.
Laskeskelin tossa joskus, että mun pitkillä kierroilla vuodessa on max 10 kertaa mahdollisuus raskautua, kun kun esim. 28 päivän kierrolla 12-13. Epäreilua... Tosin eipähän tarvii kärsiä tädistä niin montaa, jos ei olekaan raskautumishaavetta.
Tädin poistumista odotellessa,
H-M kp2/35-41 yk5?
Aattelin miäkin vähäsen riipustaa! Täti pakkailee laukkujaan ja nyt ruvetaan odottaa ovista.
Meillä esikon 2-v neuvola nyt aamulla.Saas kattoo kuinka paljon poju on kasvanu.
Painoakin olen ruvennut pudottamaan,jos se tois tärpin paremmin. Esikosta aikoinan laihdutin 7kg ja tulin heti raskaaksi. Nyt on toisin vast menny 2kg,5kg enää. :ut palailen kun on enemmän asiaa ja täti on häipyny.
Marlene78 kp 5 / 28-33