Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisin rikkoa yhden perheen antamalla miehen ilmi pettämisestä :)

Vierailija
28.12.2024 |

Koska olen itse syrjähypyn toinen osapuoli, minulla on aukottomat todisteet. Nautin tästä vallan tunteesta :) 

Kommentit (202)

Vierailija
181/202 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap olet kuin minä.

Sillä erolla että minä teen enkä uhoa.

Olen tuhonnut useamman perheen (perheen tuhoutuminen on naisen päätettävissä, yleensä avioero eikä avioehtoa). Mies kinuaa mua takaisin, naureskelen räkäisesti.

Teen tätä koska inhoan miehiä. Miehet tietoisesti pettää ja tuhoaa perheensä kun oma nainen ei riitä.

N24

Tai se kertoo vain millaisista miehistä kiinnostut. Et niistä kilteistä ja kunnollisista ainakaan!

En halua suhdetta. Metsästän pettureita ja teen maailmasta paremman paikan omalla tapaa. Kukaan petturi ei ansaitse perhettä tai lapsia ja siksi heidän täytyy olla yksinäisiä.

N24

Teet hienoa työtä, kiitos ih

Ansoittaa? Mies siinä tekee väärin kun pettää, ei nainen. Nainen ei välttämättä tee yhtään mitään. Voi istua baarissa ja mies tekee aloitteen.

Tämäkin on naisen syytä kun istuu baarissa johon miehesi meni?

Osa naisista, jos edes nainen olet, ovat yksinkertaisia. Onko sinua koskaan petetty kun olet noin naiivi?

Vierailija
182/202 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on känninen Jorma Juustomuna.

Ainut hyvä kommentti koko ketjussa🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/202 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tämäkin vikapäinen 💩sonta saa olla täällä?!?

Asialliset ja hauskat poistetaan, nämä vaan rehottaa🤮

Vierailija
184/202 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Amatööri, olet mennyt ihan oikeasti pettämään. Ammattihuijarin ei tarvitse edes tehdä mitään, riittää että esittää vaan väitteen, olipa se totta tai ei, miestä ei uskota tässä yhteiskunnassa yhtään kuitenkaan.

Miten se toinen siinä muka pettää jos on itse sinkku? Se varattu siinä pettää. Mä olen sinkku ja mulla seksisuhde varatun miehen kanssa. Mä en petä ketään vaan mies pettää avovaimoaan.

Olet yököttävä. 

Luuletko ihan oikeasti, että sun lapsellisella kommentilla on mitään vaikutusta muhun. :D Mä jatkan suhdetta mieheen ja sekös sua vituttaa. 

Ei mua vi.....uta ollenkaan sinun miessuhteesi. Olet ällöttävä, se on vain mielip

No voi että. Ole ihan mitä mieltä haluat, ei vaikuta mun elämään. Jotenkin huvittavaa tuollainen käytös sulta. :D 

Vierailija
185/202 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on vain tunne. Tosielämässä et uskalla mennä naiselle sanomaan yhtään mitään, koska tämä katsoisi sinua halveksivasti ja sanoisi, että "ai niin, sinäkö olet se, joka on todella surkea sängyssä".

Säälittävä kommentti, ei riitä uskallus haukkua oikeaa syypäätä eli h uo ripukkimiestä. Aika moni kommentoijista syyttää toista naista, tyypillistä käytöstä naisilta. Miehelle tuli heikko hetki ja paha nainen vei..just.

Itse voisin olla toinen nainen: eräs varattu tuttavamies on piirittänyt nyt kuukausia. Ei vaimonsa tiedä, että oma moraalini on ainoa mikä estää petetyksi tulemisen. Minulla on enemmän kunnioitusta vaimoa kohtaan kuin ukollansa.

Kyllä syypää pettämiseen on pettäjässä. Toki toisen naisen moraali on kyseenalainen, mutta pettäjä on se joka rikkoo perheensä. Pettäjä päättää n*ida jotakuta muuta. Pettäjä tekee valinnan. Halveks

Niin minäkin. Samoin halveksin niitä petoskumppaneita, joilla ei ole moraalia, ja ylpeilevät sillä.

Kunnioitat sitä vaimoa, toista naista enemmän kuin miehensä. Minä kunnioitan sinua siksi, ja halveksin näitä moraalittomia naisia, jotka uskottelevat tekevänsä palveluksen pettäjän vaimolle (ja lapsille!) harrastaessaan seksiä hänen miehensä kanssa.

Miksi et kerro vaimolle? Arvostaisin sitä itse, jos olisin siinä tilanteessa. Näitä toisia en arvosta yhtään enempää kuin pettäjiä.

Vierailija
186/202 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies ei saa kotona, siitä tulee sellainen ällöttävä kenen tahansa naisen ihoon liimautuva tankero. Siksi en koske varattuihin, yök. 

Vierailija
187/202 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap. Sinulta puuttuu elämänkokemus. Harhainen vallantunteesi peittää pettymyksesi omaan elämääsi. Teet niin tai näin, huomaat jääväsi yksin. Ehkä se on tällä hetkellä mitä haluat, mutta sieluntasolla joka solusi pelkää yksinäistä vanhuutta. Tsemppiä kasvuun! Tie tulee olemaan pitkä.

Mikäs pettäjäukkelin kusetettu kynnysmatto se siellä itkeskelee katkeruuttaan? Ylemmyydentuntosi on valheellinen. Tsemppiä kasvuun sinulle!

Viha, joka sinusta huokuu on varmastikin seurausta suuresta pettymyksestä. Ehkä lapsuudessa tai teini-iässä.  Isä petti äitiä ja jätti teidät. Perusti ehkä uuden perheen, eikä äitisi pystynyt yksin olemaan sinulle turvallinen aikuinen. Jotain tuollaista voi käyttäytymisestäsi, vihastasi ja uhostasi tulkita. Olet joutunut kärsimään paljon ja purat sitä nyt pariskuntiin joiden perheen haluat tuhota. Hoida pääsi kuntoon. 

Vierailija
188/202 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Amatööri, olet mennyt ihan oikeasti pettämään. Ammattihuijarin ei tarvitse edes tehdä mitään, riittää että esittää vaan väitteen, olipa se totta tai ei, miestä ei uskota tässä yhteiskunnassa yhtään kuitenkaan.

Miten se toinen siinä muka pettää jos on itse sinkku? Se varattu siinä pettää. Mä olen sinkku ja mulla seksisuhde varatun miehen kanssa. Mä en petä ketään vaan mies pettää avovaimoaan.

Olet yököttävä. 

Luuletko ihan oikeasti, että sun lapsellisella kommentilla on mitään vaikutusta muhun. :D Mä jatkan suhdetta mieheen ja sekös sua vituttaa. 

Ei mua vi.....uta ollenkaan sinun

Kyllä aika moni tuomitsee käytöksesi, jos tarkoituksella saalistat varattuja - ihan yksi lysti oletko sika vai sian kyhnyttäjä.

Vierailija
189/202 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset. 

Miehenne ei pettäisi jos saisi seksiä kotona.

Naiset jotka tykkäätte varatuista

Selvittäkää onko mies varattu, jos on viestiä miehen vaimolle ja asia jää siihen.

Tämän avulla saavat puolisot ratkaista asian ilman että varsinaista pettämistä on tapahtunut. Todennäköisesti ero tulee ellei mies saa seksiä.

Vierailija
190/202 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet yököttävä. 

<

Saalis on saalis vain jos saalis sitä haluaa. Ei se metsästäminen kuitenkaan ole kuin sota tai eläinten metsästys jossa ei kysytä halutaanko vaan ammutaan aivot pellolle.

Mies on vastuussa pettämisestä eikä nainen hänen kanssaan makaa jos mies ei sitä halua. 

Pitäkää naiset miehet tyytyväisenä, niin he eivät halua pettää.

Vierailija
191/202 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ollut tietämättäni kakkosnainen. Kun sain tietää, kerroin vaimolle. 

Vierailija
192/202 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pahoillani sekä sinun että pettäjän vaimon puolesta. 

Vierailija
193/202 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

H u 0 r a.

Vierailija
194/202 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet yököttävä. 

<

Missä mä olen kirjoittanut saalistavani varattuja? En yhtään missään. Mulla on seksisuhde ainoastaan yhden varatun kanssa. Enkä mä miestä saalistanut vaan me tunnettiin entuudestaan jo ajalta ennen miehen nykyistä puolisoa ja päädyimme samoihin lakanoihin muistelemaan aiempia kertoja. Piti jäädä yhteen kertaan, mutta ei maltettu jättää siihen. 

Vierailija
195/202 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen pahoillani sekä sinun että pettäjän vaimon puolesta. 

Heille tuli ero. Mies yritti mua eron jälkeen lämmitellä uudestaan, mutta en halunnut pettävää miestä. 

Vierailija
196/202 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäminen on elämän suola.

Vierailija
197/202 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet yököttävä. 

Luuletko ihan oikeasti, että sun lapsellisella kommentilla on mitään vaikutusta muhun. :D Mä jatkan s

Väärin. Haastateltuani ja keskusteltuani pitkäänkin pettävän setämiehen kanssa ilmeni, että seksiä oli kotona, ja se oli ihan ok. Myös puolison ulkonäkö oli ihan ok. Sanoin taloustilanne, lapsia lähes palvottiin. Syyt pettämiseen olivat oikeasti syvällä psyykessä, lähes häiriintyneisyydessä saakka. Haluttiin Aasian duunimatkalla *kokea tyttö* - joo tiedän, kuvottavaa, viisikymppinen äijä. Tämän lisäksi tuli selväksi, että jollakin hyvin kipeällä levelillä, tällainen ihminen kokee ihan oikeasti olevansa oikeutettu rikkomaan toisen luottamus ja kusettamaan; ihan vaan saadakseen itselleen jännitystä/valtaa/kokemuksia. Ihan syvästi kylmäävää ja pimeää ihmisyyden muotoa se on.

Vierailija
198/202 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä kommentit, että pitäisi pitää mies tyytyväisenä, on oksettavia. Mun entisessä liitossa oli seksiä viikoittain. Siitä huolimatta ex lähti toisen matkaan, kun se tietoisesti alkoi exää piirittämään. Tiesi, että ex oli naimisissa oleva perheen isä. Kyllähän tuollainen uusi hoito osaa eri tavalla osoittaa ihailua. No, ansaitsevat toisensa. :D

Vierailija
199/202 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet yököttävä. 

Ei mua vi.....uta ollenkaan sinun

Ei tietenkään minun mielipiteelläni ole vaikutusta sinun toimintaasi. Keskustelupalstalla toki saa mielipiteensä sanoa. Sinun mielestäsi "käytökseni" on huvittavaa; ja minun mielestäni sinun käytöksesi ei ole huvittavaa.

Vierailija
200/202 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet yököttävä. 

<

Miksi vedät tuollaiset pultit jonkun tuntemattoman tekemisistä? Ei vaikuta sun elämään tuon naisen tekemiset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kaksi