Loukkaako mielestäsi Saaroisten mainokset lapsettomuudesta kärsivien tunteita?
Äitien tekemää ruokaa mainostetaan ikään kuin äitiys olisi jokin sellainen arvo, jota ilman ihmisen elämä ei ole nautittavaa, lämmintä ja turvallista.
Kommentit (27)
No meidän perheelle ne mainoikset on ehkä vähän vieraita, koska mies hoitaa meillä pääasiallisesti ruuanlaiton. Monet mainoksethan voi kokea loukkaavina, jos sille tielle lähtee. Ei kannata.
mieleen sen miten ihanaa olisi olla äiti.. siis asia, jonka se mainos tuo heille mieleen. Ymmärrän, että omia lapsia kaipaava ihminen, joka ei niitä pysty saaman on mieleltään varmasti erittäin herkässä tilassa ja näin ollen ottaa helposti loukkauksena tällaiset asiat.
Mainoksella ei varmasti ole kuitenkaan tarkoitettu loukata ketään..
Ja huom! Saarioisella on töissä myös miehiä esim. minun mieheni on siellä TEKEMÄSSÄ RUOKAA! .. Raskasta vuorotyötä vielä.
onkohan Saarioisella ollut tarkoitus loukata omia työntekijöitään antamalla KUNNIAN ruokiensa valmistamisesta VAIN NAISILLE tässä mainoksessa!
Yhtä hyvin ne miehet, jotka on siellä töissä vois loukkaantua tuosta ja ottaa loparit. Mutta eipä mieheni ainakaan ole loukkaantunut.
Omaa elämääni on helpottanut kummasti se etten loukkaannu esim. ihmisten puheista, vaikka joskus joku saattaakin töksäyttää ajattelemattomuuttaan. Jos joku yrittää loukata minua tahallaan niin ajattelen vain sen olevan hänen omaa tyhmyyttään, kun kehtaa käyttäytyä niin typerästi toista ihmistä kohtaan. Ja miksi siis loukkaantuisin jostain turhanpäiväisistä mainoksista, joita ei ole suunnattu kellekkään henkilökohtaisesti? Ihan turhaa paineita nyt ottaa tuollasista asioista varsinkin ne, joilla on elämässään muutenkin murhetta. Esim. lapsettomuudesta johtuvia murheita. Miksi lisätä omaa ahdistustaan, kun ajatteluunsa voi vaikuttaa?
lapsettomuus on varmasti kova paikka mutta ei sitä mainosta varmaankaan ole tehty teidän kiusaksenne. Kun lukee tuollaisia kommentteja niin tulee mieleen että mitä sitä uskaltaa lapsettomien ihmisten kanssa enää puhuakaan. Olen varmasti tietämättäni loukannut kaikkia heitä syvästi ihan vaan sanomalla päivää.
Kyllä te ootte. Siis mainonnassa tummaihoisten, kiinalaisten, blondien, äitien, isien, isovanhempien ja kaikkien ihmisten käyttö tuntuu tätä nykyä loukkaavan aina jotain. Siis onko tosiaan joillain niin pienet ympyrät että tollasta tulee edes ajatelleeksi. Hohhoijakkaa...
Ootko ihan valmis äidiksi jos noin herkkä olet?
Ihan oikeesti sano,että et oo tosissas?
Väkisinki suupielet vetää hymyyn.
eikä asiaa auttanut, että toivottu kevätvauvamme menehtyi keskiraskaudessa ja siunattiin nimettömien muistolehtoon vuosi sitten. Olen ollut ihan yliherkkä kaikelle tuskassani, MUTTA
saarioisten mainokset eivät ole tuntuneet missään - mitä niissä muka on niin satuttavaa? sana ÄITI????
No, mielestäni joku mainoskampanja lisääntymistalkoista tms oli mauton lapsettomuussivujen yhteydessä. :(
Tää on jo melkoinen ylilyönti kommentti :-D