Minkälainen deittimarkkina on nelikymppisen naisen kannalta?
Kommentit (110)
Tinder on ihan jokseenkin toimiva. Siellä on paaaljon niitä mihin ei koskisi edes pitkällä kepillä, mutta on siellä joukossa hyvännäköisiä ja elämässään pärjääviä. Treffeille pääsee helposti, mutta oikeastaan sitten vasta alkaa se niin sanottu äksön. Miehissä on paljon sellaisia introvertteja, joiden kanssa keskustelu on kiusallista. Siellä on myös mahtailijoita, joita ei jaksa kuunnella minuuttia pidempään. Sitten on pelimiehet, joiden tavoite on selkeästi vain päästä äkkiä petiin. Jäljelle jää kuitenkin vielä fiksuja, komeita ja elämässään pärjääviä, keskustelutaitoisia miehiä. Mutta ongelma on siinä kohtaa kisa. Käytännössä kaikki naiset hakevat juuri heitä. Vaikka nämä tämän kategorian miehet eivät olekaan ns. pelimiehiä, niin se ei poista asetelmaa. Minulle on sanottu avoimesti, että hän haluaa vielä tavata myös muita, koska ei nyt juuri tässä kohtaa ole valmis sitoutumaan. Äkkiä voisi ajatella että antaa mennä, mutta kun noita "helmiä" ei kuitenkaan riitä tuhlattavaksi. Siinä joutuu tosi ikävällä tavalla jotenkin vakuuttelemaan, että juuri meillä voisi olla hyvä tulevaisuus ja että ei sun kannata nyt enää muita tavata. Yhden tällaisen "helmen" menetin, eli hän sitten valitsi toisen. Siitä noin vuoden päästä tapasin toisen komean herrasmiehen, joka myös halusi tavata muita, mutta joka sitten lopulta halusi jatkaa elämää minun kanssani. Nyt on onnellista elämää yhdessä jo neljä vuotta!! Kannatti siis pitää todellakin kiinni.
Mutta long story short: paljon on ns. kuraa, mutta kuran joukossa on helmiä. Kun sen helmen löydät, niin varaudu siihen että joku toinenkin sen itselleen haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
sen ikäisille naisille on paljon kysyntää, kunhan eivät ole yh-jätettä
Missä se kysyntä on, ei ole näkynyt..?
no, missä olet useimmiten tehnyt aloitteita miehille?
Vierailija kirjoitti:
Tinder on ihan jokseenkin toimiva. Siellä on paaaljon niitä mihin ei koskisi edes pitkällä kepillä, mutta on siellä joukossa hyvännäköisiä ja elämässään pärjääviä. Treffeille pääsee helposti, mutta oikeastaan sitten vasta alkaa se niin sanottu äksön. Miehissä on paljon sellaisia introvertteja, joiden kanssa keskustelu on kiusallista. Siellä on myös mahtailijoita, joita ei jaksa kuunnella minuuttia pidempään. Sitten on pelimiehet, joiden tavoite on selkeästi vain päästä äkkiä petiin. Jäljelle jää kuitenkin vielä fiksuja, komeita ja elämässään pärjääviä, keskustelutaitoisia miehiä. Mutta ongelma on siinä kohtaa kisa. Käytännössä kaikki naiset hakevat juuri heitä. Vaikka nämä tämän kategorian miehet eivät olekaan ns. pelimiehiä, niin se ei poista asetelmaa. Minulle on sanottu avoimesti, että hän haluaa vielä tavata myös muita, koska ei nyt juuri tässä kohtaa ole valmis sitoutumaan. Äkkiä voisi ajatella että antaa mennä
Miksi tuollaiselle alkaisi vakuutella mitään? Ja millä perusteella tuo muka ei ole vähintään wanna-be-pelimies? Käytännössähän hän haluaa seksisuhteita useamman naisen kanssa eikä ollut tarpeeksi kiinnostunut - jos nainen itse etsii parisuhdetta, jossa kumpikin on kiinnostunut, niin miksj nuka tuollainen mies kiinnostaisi enää? En minä ainakaan alkaisi mitään vakuutella tai suostutella, typerä ajatuskin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinder on ihan jokseenkin toimiva. Siellä on paaaljon niitä mihin ei koskisi edes pitkällä kepillä, mutta on siellä joukossa hyvännäköisiä ja elämässään pärjääviä. Treffeille pääsee helposti, mutta oikeastaan sitten vasta alkaa se niin sanottu äksön. Miehissä on paljon sellaisia introvertteja, joiden kanssa keskustelu on kiusallista. Siellä on myös mahtailijoita, joita ei jaksa kuunnella minuuttia pidempään. Sitten on pelimiehet, joiden tavoite on selkeästi vain päästä äkkiä petiin. Jäljelle jää kuitenkin vielä fiksuja, komeita ja elämässään pärjääviä, keskustelutaitoisia miehiä. Mutta ongelma on siinä kohtaa kisa. Käytännössä kaikki naiset hakevat juuri heitä. Vaikka nämä tämän kategorian miehet eivät olekaan ns. pelimiehiä, niin se ei poista asetelmaa. Minulle on sanottu avoimesti, että hän haluaa vielä tavata myös muita, koska ei nyt juuri tässä kohtaa ole valmis si
No nät sitten kun 40v parimarkkinoille menet. Jos niitä helmiä tahtoo, niin ei niitä siellä nyt sentään niin paljoa ole. Ylivoimainen enemmistö on joko ulkonäkönsä tai persoonansa puolesta sellaisia, että ei kiitos. Jos tietty ei ole niin älyttömän kriittinen ja kelpuuttaa enemmän miehiä, niin kai sitä sitten voi jättää jokaisen väliin joka ei heti ole alkamassa suhteeseen.
Hirveä on puolin ja toisin. Pelkät jämät jäljellä.
Vierailija kirjoitti:
No ainakin tälleen sata kiloisena hankalaa Tinderistä löytää seuraa kun ongelmaksi muodostuu aina se, että käytän ylioppilaskuvaa profiilissani ja painoin silloin 50 kiloa, eikä minulla ollut kaksoisleukaa. En ymmärrä miten sillä ulkonäöllä on niin suuri merkitys. Ensin kuitenkin tykkäävät. En mielestäni ole paljon eri näköisempi kuin reilu 20 vuotta sitten, ehkä vähän painoa on tullut lisää.
Pahinta mitä Tinderissä tai muissa vastaavissa palveluissa voi tehdä, on valehdella kuvilla. Olen pari kertaa lopettanut treffit aika nopeasti, kun tapaamani nainen ei lainkaan vastannut kuvien antamaa käsitystä. Todella typerää.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tuon ikäinen nainen parisuhteella enää? Laskujen maksajaa vaillako olette?
Kyllähän se joku Toope pitää saada elättämään ne muiden miesten lapset.
Riippuu siinttä oletko impi vai holtiton
Aika moni haluaa seksiltä muutakin kuin oman mekaanisen tyydytyksen. Jotkut haluavat myös tunnesiteen, mutta nekin, joille riittäisi pelkkä seksi, haluavat usein kuitenkin, että myös toinen osapuoli tuntee halua heitä kohtaan. Halutaan intohimoa, kiihkeyttä, aitoa seksuaalista kemiaa, eikä mitään sovittua esitystä. Ja tässä kohtaa tulee se ongelma, että pelkän seksin hakijoille ei välttämättä niitä kumppaneita noin vain löydykään sivusuhteeseen. Toki jos pelkkä pano riittää, silloin maksulliset lienee helpoin vaihtoehto.