Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälainen deittimarkkina on nelikymppisen naisen kannalta?

Vierailija
28.12.2024 |

Onko niin hirveää kuin sanotaan? 

Kommentit (110)

Vierailija
1/110 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät ne on. Tinderistä saa todella helposti komeita arabi ja afrikkalaisia miehiä. Niiden kanssa on mukavaa jutella ja monella tuttavallakin on kyseisistä maista oleva mies.

Vierailija
2/110 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/110 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huono. 

Selitä. 

Vierailija
4/110 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

37-vuotiaana naisena on helppoalöytää treffikumppaneita, mutta ongelma on se, että harvoin kiinnostus on molemminpuolista. 

Tänä vuonna 2024 kävin treffeillä 9 miehen kanssa. Heistä vain kaksi antoi minulle pakit heti ensimmäisten treffien jälkeen, mutta sentään toinen heistä sanoi, että hän oli ihan fifty-fifty, että haluaako tavata uudelleen vai ei. Viidelle miehelle itse annoin pakit. Kahden miehen kanssa tuli 5kk ja 2kk mittaiset tapailut, kunnes he kyllästyivät. 

Vierailija
5/110 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä etsit? Voisin kuvitella, että pappaseksiä ja uusperhevirityksiä on tarjolla ihan hyvinkin. Vanhatpojat voivat olla aika piintyneitä.

Vierailija
6/110 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä etsit? Voisin kuvitella, että pappaseksiä ja uusperhevirityksiä on tarjolla ihan hyvinkin. Vanhatpojat voivat olla aika piintyneitä.

Niin eli on hirveää toisin sanoen. 

Vierailija
7/110 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Deittaileminen nyt on syvältä ihan missä käluokassa hyvänsä. Se ei ole rehellisten ihmisten touhua.

Vierailija
8/110 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää halua tietää. Olin Tinderissä pari vuotta sitten ja löysin nykyisen mieheni todella nopeasti. Monin tavoin paras mies jonka kanssa olen koskaan ollut. Jos ja todennäköisesti kun tämäkin suhde loppuu (piankin ehkä) niin antaa olla. Mikään ei ole tämän surun ja tuskan arvoista enää. Kannattaa olla vaan itsekseen ja nauttia muista asioista. 

Vierailija
9/110 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta deittailu oli aivan kamalaa kolmekymppisenä, koska perheestä haaveilevana naisena siihen kuului se järkyttävä aikapaine, josta taas miehet eivät tajua tuon taivaallista. Voisin kuvitella, että juuri nyt nelikymppisenä olisi taas helpompaa kun se juna niin sanotusti meni eikä tarvitse tehdä yhtään mitään kompromisseja, voi tapailla niin kevyesti tai vakavasti kuin haluaa eikä tarvitse ajatella että kohtaamisten on johdettava johonkin. Toki oman ikäiset miehet varmaan jahtaa edelleen niitä kolmekymppisiä. Onneksi olen itse kiinnostunut vähän vanhemmista. 

Vierailija
10/110 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
11/110 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huono. 

Selitä. 

Olen ollut yli 6 vuotta sinkkuna.

N43

Vierailija
12/110 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin eli on hirveää toisin sanoen. 

Musta oli nelkytvuotiaana kyllä ihan huvittavaa treffailla, mutta ei siitä parisuhdemielessä ollut hyötyä. Vähän kuin eläisi sitcomissa.

Vierailija
13/110 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huono. 

Selitä. 

Olen ollut yli 6 vuotta sinkkuna.

N43

Eli puolet siitä ajasta et edes ollut nelikymppinen. 

Vierailija
14/110 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta deittailu oli aivan kamalaa kolmekymppisenä, koska perheestä haaveilevana naisena siihen kuului se järkyttävä aikapaine, josta taas miehet eivät tajua tuon taivaallista. Voisin kuvitella, että juuri nyt nelikymppisenä olisi taas helpompaa kun se juna niin sanotusti meni eikä tarvitse tehdä yhtään mitään kompromisseja, voi tapailla niin kevyesti tai vakavasti kuin haluaa eikä tarvitse ajatella että kohtaamisten on johdettava johonkin. Toki oman ikäiset miehet varmaan jahtaa edelleen niitä kolmekymppisiä. Onneksi olen itse kiinnostunut vähän vanhemmista. 

Sinun hommiasihan se on perhejutut, ei siihen hommaan ole pakko lähteä niin ei ole mitään paineita. Pidä housut jalassa

Vierailija
15/110 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä juuri on ihanaa, että ei ole enää pakko löytää ketään. Mutta näin sinua vanhempana väittäisin, että omanikäinen on paras valinta.

Vierailija
16/110 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelikymppiselle naiselle sopiva kumppani löytyy 60+ ikäryhmästä miehiä. Ei kannata yrittääkään nuorempia.

Vierailija
17/110 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli neliäkymppinen nainen on pitänyt itsensä kunnossa ja näyttää viehättävältä, on hänellä edelleen mahdollista kilpailla nuorempien naisten kanssa miehistä. Pettymyksiä tietysti tulee, mutta niitä on nelikymppinen jo joutunut kokemaan riittävästi. Oma markkina-arvo on arvioitava realistisesti. Kypsä keskustelutaito, positiivinen asenne ja hyvät käytöstavat ovat aina plussaa. Tuo kaikki, lisättynä viehättävään ja naiselliseen olemukseen, saa monet miehet sulamaan.  Muista hymy!!!

Vierailija
18/110 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olen XX vuotta tehnyt aina samat jutut sängyssä, ei ole kukaan nainen vielä valittanut." 

Vierailija
19/110 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isokullisia neegereitä on hyvin tarjolla

Ne eivät myöskään turhia nirsoile painon tai ulkonäön suhteen. 

Vierailija
20/110 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan positiiviset kokemukset itselläni. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kuusi