Minkälainen deittimarkkina on nelikymppisen naisen kannalta?
Kommentit (110)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nelikymppiselle naiselle sopiva kumppani löytyy 60+ ikäryhmästä miehiä. Ei kannata yrittääkään nuorempia.
No ainakin Dannylle nelikymppinen on ihan liian vanha.
Hänellä on sentään varaa valita koska on varakas, nuorekas ja tyylikäskin.
Läheppä kuule minulle akaksi. Olen akateemisesti koulutettu, kivan näköinen, nuorekas mies. Soitan kitaraa, skeittaan, teen vapaaehtoistyötä - rakastan lapsia ja lukemista. Hiukset päässä, sixpack, varallisuutta ja ok. huumorintaju. Juuri täytin 49 - olenko liian vanha?
Vierailija kirjoitti:
Läheppä kuule minulle akaksi. Olen akateemisesti koulutettu, kivan näköinen, nuorekas mies. Soitan kitaraa, skeittaan, teen vapaaehtoistyötä - rakastan lapsia ja lukemista. Hiukset päässä, sixpack, varallisuutta ja ok. huumorintaju. Juuri täytin 49 - olenko liian vanha?
vaa sixpack mä ostin aamulla koko kopan 24 päkki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nelikymppiselle naiselle sopiva kumppani löytyy 60+ ikäryhmästä miehiä. Ei kannata yrittääkään nuorempia.
Hänellä on sentään varaa valita koska on varakas, nuorekas ja tyylikäskin.
Ja saa naiset sairastumaan psyykkisesti. Kuka muuta kaipaisi?
Pettymys on deittailla 40+ vuotiaana. Näkyy hyvin, että haetaan vaan helppoa s*ksiä. Ei kiinnosta ihan oikeasti ensin tutustua. Joten eipä tule sitä s*ksiäkään. En tiedä, olenko treffaillut vaan vääriä miehiä. Kuitenkin tuntuu, että on kahdenlaisia saman ikäisiä miehiä vapaana. Joko niillä on iso ego ja kuvittelevat, että naista voi kohdella, miten haluaa. Toinen ryhmä miehiä on kilttejä ja liian rauhallisia. Tulee sellainen fiilis, että ovat perässä vedettäviä. Treffailu on nykyisin vaikeaa.
Eräällä suosituimmalla deittipalstalla on paljon eronneita 40-50-v. miehiä, jotka ovat kiinnostuneita samanikäisistä naisista. On varattujakin miehiä, mikä on tietenkin red flag monelle naiselle. Sitten on ulkomaalaisia miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tuon ikäinen nainen parisuhteella enää? Laskujen maksajaa vaillako olette?
Onhan se suhde vähän turhake. Järjellä ajatellen ei tee mitään, ja useimmiten ei tunnu että haluaisi ketään. Mutta outoa, että sitren voi tulla joku kohtaus, että joku muka pitäis olla. Se on häiritsevää lievästi ilmaistuna. Itselle ei yleensä käy sellaista suhteessa ollessa, ehkä siksi kun silloin ottaa jo valmiiksi miehet päähän. Joten siinä mielessä voisi olla hyötyä.
Sitten jos pitää siirtää jotain painavaa huonekalua, niin on kätevää olla kaksi. Ja jos kännykkä katoaa, niin toinen voi soittaa siihen.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa suunnata katse 55+ ikäluokan miehiin. Heille voi vielä menetellä 40+ nainen.
Älä viitsi. Puhu itsestäsi vaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei tämä fakta alapeukuttamalla muuksi muutu.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tuon ikäinen nainen parisuhteella enää? Laskujen maksajaa vaillako olette?
Vaikka mitä. On omat rahat, ei haeta maksajaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🖕
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paskapuhetta tuo on.
Vierailija kirjoitti:
En enää halua tietää. Olin Tinderissä pari vuotta sitten ja löysin nykyisen mieheni todella nopeasti. Monin tavoin paras mies jonka kanssa olen koskaan ollut. Jos ja todennäköisesti kun tämäkin suhde loppuu (piankin ehkä) niin antaa olla. Mikään ei ole tämän surun ja tuskan arvoista enää. Kannattaa olla vaan itsekseen ja nauttia muista asioista.
Miksi hyvä suhde hyvään mieheen loppuu?
Vierailija kirjoitti:
37-vuotiaana naisena on helppoalöytää treffikumppaneita, mutta ongelma on se, että harvoin kiinnostus on molemminpuolista.
Tänä vuonna 2024 kävin treffeillä 9 miehen kanssa. Heistä vain kaksi antoi minulle pakit heti ensimmäisten treffien jälkeen, mutta sentään toinen heistä sanoi, että hän oli ihan fifty-fifty, että haluaako tavata uudelleen vai ei. Viidelle miehelle itse annoin pakit. Kahden miehen kanssa tuli 5kk ja 2kk mittaiset tapailut, kunnes he kyllästyivät.
Onkohan 48-vuotiaana yhtä helppoa...
Kiinnostaako vireä ja nuorekas 55+?
Vierailija kirjoitti:
Pettymys on deittailla 40+ vuotiaana. Näkyy hyvin, että haetaan vaan helppoa s*ksiä. Ei kiinnosta ihan oikeasti ensin tutustua. Joten eipä tule sitä s*ksiäkään. En tiedä, olenko treffaillut vaan vääriä miehiä. Kuitenkin tuntuu, että on kahdenlaisia saman ikäisiä miehiä vapaana. Joko niillä on iso ego ja kuvittelevat, että naista voi kohdella, miten haluaa. Toinen ryhmä miehiä on kilttejä ja liian rauhallisia. Tulee sellainen fiilis, että ovat perässä vedettäviä. Treffailu on nykyisin vaikeaa.
Eka ryhmä haluaa SINULTA vain seksiä
Vierailija kirjoitti:
Hyvät ne on. Tinderistä saa todella helposti komeita arabi ja afrikkalaisia miehiä. Niiden kanssa on mukavaa jutella ja monella tuttavallakin on kyseisistä maista oleva mies.
Ihanaa kuulla!
sen ikäisille naisille on paljon kysyntää, kunhan eivät ole yh-jätettä