Tukiaisen kaamea käytös.. miten voi olla noin törkeä muille ihmisille...
Mitä olette mieltä?
Tulisiko Johannan pyytää anteeksi omaa käytöstään...??
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/johanna-tukiaisen-torkykaytoksesta…
Kommentit (106)
Vierailija kirjoitti:
Syyt Johannan käyttäytymisen taustalla ovat yksinkertaisesti narsismi, ilkeys, kateus kaikkia muita kohtaan, empatiakyvöttömyys ja tyhmyys. Ei sen kummempaa. Vankilaan tuo joutaisi.
Mielisairashan se on. Ne eivät kuulu kuin hoitolaitokseen ja katkolle.
Vierailija kirjoitti:
Syyt Johannan käyttäytymisen taustalla ovat yksinkertaisesti narsismi, ilkeys, kateus kaikkia muita kohtaan, empatiakyvöttömyys ja tyhmyys. Ei sen kummempaa. Vankilaan tuo joutaisi.
+ vaikeat mielenterveysongelmat, koska on ihmisenä niin holtiton.
Jos ihminen on saanut koko elämänsä vastoinkäymisiä ja pilkkaa, varsinkin silloin menee helposti kuppi nurin ja voi esiintyä aggressiivista käytöstä muita kohtaan. Tämän vuoksi onkin erittäin tärkeää että kohtelisimme kaikki toisiamme mahdollisimman hyvin ja oikeudenmukaisesti, koska kiusaaminen on tunnetusti mielenterveyttä suuresti huonontava tekijä. ! Mielenterveysongelmat voi olla erittäin häilyviä, on henkilöitä joilla on parempia kausia, sitten niitä aggression ja vainoharhaisuuden kausia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ihminen on saanut koko elämänsä vastoinkäymisiä ja pilkkaa, varsinkin silloin menee helposti kuppi nurin ja voi esiintyä aggressiivista käytöstä muita kohtaan. Tämän vuoksi onkin erittäin tärkeää että kohtelisimme kaikki toisiamme mahdollisimman hyvin ja oikeudenmukaisesti, koska kiusaaminen on tunnetusti mielenterveyttä suuresti huonontava tekijä. ! Mielenterveysongelmat voi olla erittäin häilyviä, on henkilöitä joilla on parempia kausia, sitten niitä aggression ja vainoharhaisuuden kausia
Vuosia jatkunut päihdeongelmahan tuolla on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielisairashan se on. Ne eivät kuulu kuin hoitolaitokseen ja katkolle.
Mielisairaus ei ole halventava tekijä. Minua on esimerkiksi kiusattu paljon ja kuppi meni nurin siitä. Olin vuoden ajan jopa pesemättä hiuksia, joten tiedän mitä pahoinvointi on. Olen joskus jopa aggressiivisesti huutanut toisille, kun en kestänyt jatkuvia uhkia jokapuolella. Olen silti hyväsydäminen ihminen, nyt kun olen saanut elää vuosia ilman kiusaamista niin mielenterveyteni on alkanut tasaantumaan ja rauhoittumaan ja jaksan huolehtia itsestäni ja kodistani paremmin. Koskaan en ole halunnut muuta kuin hyvää ihmisille, olen kuitenkin tehnyt virheitä, mutta en mitään niin pahaa että sen olisi pitänyt johtaa joukolla lyömiseen.
Tässäpä sinulle näitä elämänoppeja kanssa!
Kyllä tuo kohta lusimaan joutuu kun pistää veijon kylmäksi
Hankala juoppo. Ei sen kummempaa.
Vierailija kirjoitti:
Tähän lisäys, että ainakin 15 vuotta kestäneellä päihteiden sekakäytöllä on osuutensa asiaan. Jonkinlaista persoonallisuuden problematiikkaa Tukiaisella on todennäköisesti ollut aina, ottaen huomioon hänen sangen erikoisen kasvuympäristönsä. Mutta ennen kuin päihteet ottivat ohjat, Johanna pystyi paremmin hallitsemaan impulssejaan ja reaktiivisuuttaan. Nyt hän ei enää luultavasti edes kykene siihen, ei sillä, että edes välittäisi kyetä.
Vastaus Aloittajan kysymykseen. Kyllä! Johannan tulisi pyytää käytöstään anteeksi.
Juu onhan se selvää että Johannalla on joku vakavampi mt häiriö. Esim epävakaa tai kaksisuuntainen sopii hänen käyttäytymiseen.
Jotenkin outoa, että jos jollain on lievä masennus niin ymmärretään, mutta vieläkin vakavammat mt häiriöt jotenkin lakaistaan sen alle, että pakko olla kyseessä vaan huono ja paha ihminen.
Jatkan vielä sen verran, että kun olin vuosia pesemättä hiuksia. Mun diagnoosit oli keskivaikea masennus, ahdistuneisuushäiriö, pakko-oireinen häiriö, traumoja, eri persoonallisuushäiriöiden piirteitä mm. epävakaa ja narsismi. Niin uskokaa kun sanon, oli paljon ihmisiä ketkä nautti pilkata sitä minun likaisuutta
Ei heitä kiinnostanut yhtään huomioida, kuinka paha minulla on olla ja miten mielenterveysongelmat tekivät voimattomaksi!
On olemassa Äärimmäistä Pahuutta.
Varmasti epäsiisteyteni oli inhottavaa myös muille ihmisille, mutta kaikki eivät edes haistaneet sitä. Menin kampaajalle hoidattamaan rastoittuneet hiukseni kuntoon ja kampaaja otti kuvan hiuksistani ja jakoi sen facebook ryhmään kysyäkseen neuvoja mitä kannattaisi tehdä. Sieltä tuli yli 200 haukkumiskommenttia minua kohden . Olen loppu , väsynyt , ihmisyyteen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vuosia jatkunut päihdeongelmahan tuolla on.
Johanna on aiheuttanut ongelmansa ihan itse. Väkivaltainen narsisti ollut aina ja sen vuoksi pitkä rikosrekisteri.
Vierailija kirjoitti:
Jatkan vielä sen verran, että kun olin vuosia pesemättä hiuksia. Mun diagnoosit oli keskivaikea masennus, ahdistuneisuushäiriö, pakko-oireinen häiriö, traumoja, eri persoonallisuushäiriöiden piirteitä mm. epävakaa ja narsismi. Niin uskokaa kun sanon, oli paljon ihmisiä ketkä nautti pilkata sitä minun likaisuutta
Ei heitä kiinnostanut yhtään huomioida, kuinka paha minulla on olla ja miten mielenterveysongelmat tekivät voimattomaksi!
Varmasti epäsiisteyteni oli inhottavaa myös muille ihmisille, mutta kaikki eivät edes haistaneet sitä. Menin kampaajalle hoidattamaan rastoittuneet hiukseni kuntoon ja kampaaja otti kuvan hiuksistani ja jakoi sen facebook ryhmään kysyäkseen neuvoja mitä kannattaisi tehdä. Sieltä tuli yli 200 haukkumiskommenttia minua kohden . Olen loppu , väsynyt , ihmisyyteen
Miksi piilottelee diagnoosiesi takana? Jos kohtelet muita narsistisesti, niin miksi itse ansaisisit muuta? Ota vastuu teostasi ja omasta käytöksestäsi.
Ja sen verran tunnen ihmisyyttä, että haluaisin vaan jo kuolla ja tiedän että kun kerroin että olin vuosia pesemättä hiuksia, niin nyt moni joka lukee tuon kommentin alkaa semmoisella vittumaisella uteliaisuudella miettimään että kukakohan tuo ihminen on....
Että kuka voi elää tuolla tavalla....
Hyi kamala.....
Ja mulla tulee automaattisesti mieleen, että he keillä ei yhtään riittänyt ymmärrystä siihen miten voimattomaksi masennus, ahdistuneisuus, pakkoneuroosit, traumat, eri persoonallisuushäiriön piirteet voi ihmisen ajaa niin eiköhän he ole samantyyppisiä ihmisiä ketkä jatkuvasti Johannaa pilkkaa ja haukkuu. Siksi tämä Johannan pilkkaaminen ja haukkuminen pistää minulla niin paljon vihaksi. Minä tiedän sen että ne ihmiset ketkä kouluaikoina kiusasivat minua, ihan niinkin raa'asti että halusivat työntää mun pään vessanpönttöön, niin tähän he tokaisisi "kyllä me tiedettiin jo silloin että sinusta hullu tulee, se ois pientä ollut sen rinnalla että me sinun pää vessanpönttöön työnnettiin, kun olet muutenkin jo niin alas vajonnut ettet vuoteen pessyt hiuksia ja haiset ihan paskalle!"
Yritäppä tästä sitten nousta ja voida hyvin muiden ihmisten keskuudessa, kun ei auta se että vaikka ottaisi vastuun ja pyrkisi muuttamaan oman käytöksensä, niin joku aina minun kustannuksella haluaa ilkeillä ja siitä mulla on seonnut luonnollisesti pää ja tullut aggressiivisuutta toisia ihmisiä kohtaan, oletan heidän yleensä haluavan aina minulle pahaa, koska en ole tottunut mihinkään muuhun.
Enkä kaipaa sääliä. Vaan ainoastaan rauhaa. Älä pilkkaa minua, vaan anna mun elää rauhassa. Utelematta. Olla täysin rauhassa, nyt ja aina. Onnistuuko? jos onnistuu, olet hyvä ihminen
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tuo kohta lusimaan joutuu kun pistää veijon kylmäksi
Vihdoinkin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kuule olen ottanut vastuun, enkä ole paha ihminen. Vaikket sitä uskokkaan.
Samaa mieltä.ihme että on vielä elossa.
Ja sen verran tunnen ihmisyyttä, että haluaisin vaan jo kuolla ja tiedän että kun kerroin että olin vuosia pesemättä hiuksia, niin nyt moni joka lukee tuon kommentin alkaa semmoisella vittumaisella uteliaisuudella miettimään että kukakohan tuo ihminen on....
Että kuka voi elää tuolla tavalla....
Hyi kamala.....
Ja mulla tulee automaattisesti mieleen, että he keillä ei yhtään riittänyt ymmärrystä siihen miten voimattomaksi masennus, ahdistuneisuus, pakkoneuroosit, traumat, eri persoonallisuushäiriön piirteet voi ihmisen ajaa niin eiköhän he ole samantyyppisiä ihmisiä ketkä jatkuvasti Johannaa pilkkaa ja haukkuu. Siksi tämä Johannan pilkkaaminen ja haukkuminen pistää minulla niin paljon vihaksi. Minä tiedän sen että ne ihmiset ketkä kouluaikoina kiusasivat minua, ihan niinkin raa'asti että halusivat työntää mun pään vessanpönttöön, niin tähän he tokaisisi "kyllä me tiedettiin jo silloin että sinusta hullu tulee, se ois pientä ollut sen rinnalla että me sinun pää vessanpönttöön työnnettiin, kun olet muutenkin jo niin alas vajonnut ettet vuoteen pessyt hiuksia ja haiset ihan paskalle!"
Yritäppä tästä sitten nousta ja voida hyvin muiden ihmisten keskuudessa, kun ei auta se että vaikka ottaisi vastuun ja pyrkisi muuttamaan oman käytöksensä, niin joku aina minun kustannuksella haluaa ilkeillä ja siitä mulla on seonnut luonnollisesti pää ja tullut aggressiivisuutta toisia ihmisiä kohtaan, oletan heidän yleensä haluavan aina minulle pahaa, koska en ole tottunut mihinkään muuhun.
Enkä kaipaa sääliä. Vaan ainoastaan rauhaa. Älä pilkkaa minua, vaan anna mun elää rauhassa. Utelematta. Olla täysin rauhassa, nyt ja aina. Onnistuuko? jos onnistuu, olet hyvä ihminen
Juurikin näin. Tosin eivät nämä vauva-palstan ilkeät psykopaatit tällaisia kykene ymmärtämään, koska se vaatii kykyä asettua toisen ihmisen asemaan, mikä taas vaatii älyä.
Nämä ovat vain vähä-älyisiä kiusaajia ja ihmispiruja.
Kaffebulla kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täysin rikki ja riekaleina sisältä. Toiselta on lähivuosinamolemmat siskot kuolleet, joista toinen oli paras ystävänsä ja lapsi ja koirat huostattu. Muutenkin riepoteltu julkisuudessa ja ollut kollektiivisen, massiivisen vihan, nettikiusaamisen ja vainon kohteensa vuosikaudet. Jossain vaiheessa se kuppi menee itse kultakin nurin, eikä silloin jaksa olla enää kiva.
Kun ette tämän vertaa osaa toisen ihmisen asemaan asettua, olette itse täysin empatiakyvyttömiä ja todennäköisesti ette kovin älykkäitä. Varmaankin juuri niitä Johannan kiusaajia.
Ja ei, en ole Johanna enkä tunne häntä.
Johannan käytös oli kyllä jo 20 vuotta sitten tuollaista eli kauan ennen siskon kuolemaa ja lapsen huostaanottoa. Helsingin yössä pahoinpiteli ja huoritteli ihmisiä jatkuvasti.
Oletko itse nähnyt vai uskotko vain huhuja?
Vierailija kirjoitti:
Juu onhan se selvää että Johannalla on joku vakavampi mt häiriö. Esim epävakaa tai kaksisuuntainen sopii hänen käyttäytymiseen.
Jotenkin outoa, että jos jollain on lievä masennus niin ymmärretään, mutta vieläkin vakavammat mt häiriöt jotenkin lakaistaan sen alle, että pakko olla kyseessä vaan huono ja paha ihminen.
En sanoisi, että on lakaistu sen alle. Kyllä se on ymmärretty, että hän on sairas. Mutta se sairaus näkyy pahuutena. Hän ei kykene hyvään.
🇺🇦🇮🇱