Tukiaisen kaamea käytös.. miten voi olla noin törkeä muille ihmisille...
Mitä olette mieltä?
Tulisiko Johannan pyytää anteeksi omaa käytöstään...??
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/johanna-tukiaisen-torkykaytoksesta…
Kommentit (106)
Vierailija kirjoitti:
Kaffebulla kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täysin rikki ja riekaleina sisältä. Toiselta on lähivuosinamolemmat siskot kuolleet, joista toinen oli paras ystävänsä ja lapsi ja koirat huostattu. Muutenkin riepoteltu julkisuudessa ja ollut kollektiivisen, massiivisen vihan, nettikiusaamisen ja vainon kohteensa vuosikaudet. Jossain vaiheessa se kuppi menee itse kultakin nurin, eikä silloin jaksa olla enää kiva.
Kun ette tämän vertaa osaa toisen ihmisen asemaan asettua, olette itse täysin empatiakyvyttömiä ja todennäköisesti ette kovin älykkäitä. Varmaankin juuri niitä Johannan kiusaajia.
Ja ei, en ole Johanna enkä tunne häntä.
Johannan käytös oli kyllä jo 20 vuotta sitten tuollaista eli kauan ennen siskon kuolemaa ja lapsen huostaanottoa. Helsingin yössä pahoinpiteli ja huoritteli ihmisiä jatkuvasti.
Oletko itse
Juu olen nähnyt
🇺🇦🇮🇱
No kävin sen instassa. joku mummo piti siellä pommeja kädessään, olivatko virosta hakemassa taas lisää koiria. Pitäs jo rajalla pysäyttää tämä sakki.
Eipä yllätä. Mitään ei osaa myöntää eikä anteeksi pyytää. Lapsikin otettiin huostaan ilman syytä.
Heh, korsoonko se nyt on päätynyt asumaan.
Mia Mari Johanna Tukiaisen pyhä kolminaisuus: ruma, tyhmä ja paha.
Kaupan päälle vielä niin viittun persaukinen ettei mitään rajaa. Elää Veijo Lallin loi-sena.
Massiivista mediaa ja kateellisia jonottajia ja järkkäreitä.