**~~~~~marrashaaveet tiistaille 27.2~~~~~~**
Kommentit (37)
Isot halit siulle..Hemmetin täti:((
ajattelin että vaikka harmitus on kova niin en nyt sentään ala itkemään tätä asiaa.
enpä. mies sai äsken kokea sitten sellaiset valitukset ja itkut kk-kierron lyhyydestä ja miksei me koskaan saada lasta-aiheesta..... ja meillhän vasta yk2 menossa. ihan hävettää. mutta itkettää silti.
menen kokoamaan itseni ja palaan ehkä illemmalla.
sannuska
Pricsulle kovat voimahalit, oli se sitten mitä tahansa!
*halaa oikein kovaa*
Buam
ja mä luulisin et vauvalla on samat mahdollisuudet olla terve kuin normaalimuotoisista siittiöistä alkunsa saaneilla. Uskoisin että siittiöiden epämuodostuneisuus vaikuttaa enemmänkin siihen et raskautuminen on vaikeampaa koska siittiäiden liikkuvuus huononee jo poikkeavan muodon vuoksi. Tuttavapariskunnalla samankaltaisia ongelmia ja näin heille asiaa selitetty. Toivotaan siis parasta ja tarrasukkia pikkuiselle!
Sannuskalle tätipahoittelut ja lohtuhali. Ei sillä ole väliä miten kauan on yrittänyt, aina se harmittaa ja tuottaa pettymyksen kun täti tulee ja saahan sitä tunteensa näyttää. Parempaa onnea kuitenkin seuraavaan kiertoon ja toivotaan ettei sun kierrot enää tuosta lyhene.
Pricillalle voimia ja jaksamista myös kovasti toivottelen elämän tuomiin vastoinkäymisiin. Koitahan nyt jaksaa ja muista myös itsestäsi huolehtia surunkin keskellä.
Omassa tilanteessa ei siis uutta, tikuttelen myöhemmin ja sit kyl jos ei nytkään kunnon viivaa tule niin heitän hanskat tiskiin koko kierron suhteen=(
myös pahoittelut tädin hyökkäyksestä mut josko sitten teillekkin jouluvauva tulisi=)
meillä jo yksi jouluvauva onkin (nyt jo 2v) ja laskurin mukaan jos seuraavassa kierrossa raskaudun niin laskettuaika on 4.12 ja kuopuksen 3v päivä 7.12 :o) pientä ruuhkaa pukkaa :o)
Niiloakseli kp 1
Enää ei tavitse miettiä asiaa... Pissin vielä toisenkin kerran tänään tikkuun ja nyt ei tarvi haamuja arvailla!!!!!!!!!!
Nyt jännätään pysyykö matkassa mukana dpo on vasta 11....
Olo on aivan epätodellinen.....
Täällä vaan tätiä ootellaan vieläkin, tiputtelu taas vaihteeksi loppu (mä toistan itseäni kuin jokin vanha äänilevy, neula hyppää aina uudestaan ja uudestaan samalle uralle...)
No niin mutta siis Priscillalle voimahaleja tulin antamaan, kun kuulosti niin vakavalta jutulta. *rutistaa*
Tädin yllättämille harmittelut! :/ Ja samalle tervetuliaistoivotukset tuonne ihmeiden listalle, johon en itseäni vielä ole virallisesti kirjannut, ootan siihen tädin tuloon asti, vaikka tämä selvä peli jo onkin. Olis täs nyt jo joku testi nimittäin jonkun haamun ees näyttänyt aikarajan sisällä.
Höntän blogia olen aina välillä lueskellut sen kolikkojutun jälkeen. Harmi, että siellä on joku häröilijä kirjoitellut :( Semmosta se on vähä netissä, että täällä liikkuu jos jonkinlaista sakkia, vähän vähemmän omituisia, kuten minä :D ja sitten niitä enemmän omituisia. No leikki leikkinä, siis ikävä juttu kumminki. Ku sulla on niin ihanat ja lämminhenkiset ne sivut, niin luulis, ettei kenellekään tulis ees mieleen tulla sinne terrorisoimaan.
Menoksi taas.
*heittelee plussapölyä joka suuntaan*
Koralli73 kp 30 dpo 14 yk7
Tarrasukkia pienelle!
Korallille myös tsemppiä, toivotaan että plussa ilmaantuis:)
Korallilla on melkoinen jännitysnäytelmä tädin suhteen ja toivottavasti tässä tarinassa olis happy end;)
Ja mua suoraansanottuna v.ituttaa ja lujaa, ei ovisplussaa ja noi lämmötki on ollu niin ihmeellisiä eli en tosiaan tainnut ovuloida lainkaan tässä kierrossa=( Että se siitä eli menkkoja odotellessa, prkl!
mä menetin sunnuntaina mulle hyvin tärkeän ihmisen... hän päätti lähteä oman käden kautta ja suru on suuri. Kysymyksiä pää täynnä, MIKSI MIKSI ja MIKSI?? olisinko voinut auttaa/estää?
Pikkuhiljaa eteenpäin. Kirjottelen aina kun jaksan/pystyn...
lämmin osanottoni suureen suruusi. Älä soimaa itseäsi, tiedän että helpommin sanottu kuin tehty. Voimia ja jaksamista surun keskelle perheellesi. Olen käynyt läpi läheisen ystäväni tukena hänen perheenjäsenensä itsemurhaa ja se ei ole ollut helppo taival. Mutta kyllä se suru helpottaa ajan kanssa ja tilalle astuu paljon hyviä muistoja. Isot lohtuhalit!
Priscu: Muutama vuosi sitten menetin mun rakkaan ystäväni samalla lailla. En vieläkään ymmärrä miksi hän teki sellaisen valinnan, jäi pieni lapsi ja kaikki... ***paljon halauksia*** Asian kanssa oppii aijan kuluessa elämään, ymmärtämään ei ehkä pysty koskaan. Voimia!!!
Pricilla voimia ja jaksamista koko perheelle! Kysymykset pyörivät mielessä yhä uudelleen ja uudelleen. Me tytöt varmasti täällä kuunnellaan sinua, vai mitä muut ovat mieltä? Kun tuntuu pahalta eikä voi lähellä olevalle puhua, niin voit meille purkaa tunteita.
Etene asioissasi voimiesi mukaan.
Iso rutistus sinulle...
Otan osaa. Iso suruprosessi on varmasti edessä. Sain kuvan, että olet myös muiden tukena nyt. Toivottavasti sinäkin voit purkaa ahdistusta jollekin kasvotusten, ja tarvittaessa ammattihenkilölle.
Eppuliina: onnea plussasta!! Onnea myös Lastwish!
Katya: luulisin et epämuodostuneet siittiöt eivät edes ole hedelmöityskykyisiä, eli jos hedelmöitys on tapahtunut, on se yksittäinen siittiö ollut priima pystyttyään uimaan sinne munasolun luo. Mut se on vaan veikkailua, toivottavasti saat selityksen ja pääset odottamaan turvallisin mielin.
ON: Jännä painon tunne mahalla/turvotuksen tunne, ehkä vaan kuvittelen tai se ennakoi huomista tätiä.
T.Hobbie kp 27/28-29
tää on vauvakuume palsta, ja mä kirjotan täällä tälläsestä, anteeksi siitä. Te vaan olette mulle " tuttuja ja turvallisia" ... en osaa mennä poiskaan täältä, anteeksi tosiaan jos joku ajattelee että tää ei kuulu tänne. ja ISO kiitos kaikille teille kun annatte tukenne ja lohtunne, olen niin kiitollinen teistä.
olo tasasempi... on rauhottavat naamarissa, kävin suihkussa, ja itkin... paljon. Halittiin, itkettiin ja juteltiin mieheni kanssa... sitten hän teki mun lempiruokaa, että vähän söisin... ja söinhän mä hiukan, ei vaan kanasalaatti maistu enää samalta, koskaanko?
anteeksi todella vielä tämä että tälläsen asian tänne toin, kyl tää tästä... kyllä mä nousen.
mutta ekaks haleja ja jaksamisia priscillalle!
ja sitten seuraa valivali...
tottakai mua harmittaa (liian lievä ilmaisu...) että ei nyt sit saada marrasvauvaakaan, mutta arvatkaapa mikä harmittaa vielä enemmän?
no tää kierron lyheneminen! viimeksikin oli tosi lyhyt kierto mulle, vain 25 pv. nyt sitten taas lyheni, 24 pv nyt. voi %&¤#?=)(&&%!!!!!!!!!
siis hienoahan sekin tavallaan on että nopeemmin tulee sit aina uus mahdollisuus kun lyhyt kierto, mutta mutta.. eikös lyhyellä kierrolla ole epätodennäköisempää plussata?
ja sit ihmettelen syytä tolle. mulla on ollu menkat 15 vuotta ja ensimmäistä vuotta sekä raskautta lukuunottamatta kierto ollut aina 26-28. ihan satunnaisesti tuo 26, melkein 90 % 28pv ja ihan silloin tällöin 30. myös synnytyksen jälkeen kun menkat alkoi, ne alkoi heti säännöllisinä. en ole ikinä käyttäny hormonaalista ehkäisyäkään.
onko kellään kokeumusta aiheesta tai jotain vinkkiä mistä voisin lukea lisää aiheesta?
tää vaivaa mua nyt todella.
sannuska