Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

**~~~~~marrashaaveet tiistaille 27.2~~~~~~**

27.02.2007 |

Eilinen pino jo niin pitkä... tehdään päiväpinot!

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommentoin noin pikaisesti, kirjoittelen sit päivällä paremmin =) Poika mokoma sairastu taas yskään yöllä ja täällä sitä ollaan valvottu viidestä asti...

Johan täällä oli eilen vilske ja vilinä... Eli

Lastwish: Sähän olit ottanu kuvan mun testistä!!! =) Eli tuollainen mullakin siellä mammaksin 25 testissä on... Hitsi mut tämä menee jännäksi!! Varovaiset onnittelut annan...

Buam: Harmi et nuo apteekin tädit ei ole asioista perillä! Meinaatko testata sit jo tänään??

Koralli: Testaa jo!!!

Missäs Priscilla luuraa???

ON: Tein sit toisenkin testin tänään ja ehkä hitusen parempi haamu kuin eilen, mutta TODELLA hailea silti. Odottelen nyt sit torstaille ja katson sen testin, yksi clearblue on vielä sitten kaapissa jonka säästän sit viikonlopulle jos nyt oireet ja kolmas testi aihetta antaa... Nyt kahville.

Tuokaahan tytöt plussa uutisia tälle päivälle!!!!!!!!

Vierailija
2/37 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ollaan vielä marraskuisissa, ei näy tätiä mun karjuminen taitaa tehota. Lämmöt oli nousseet taas sinne 36,9 ja kohdunnapukka huitelee jossain omissa korkeuksissaan kun ei melkein yletä edes. Niitä testejä mulla ei siis tälle päivälle ole mutta eiköhän sitä jaksa olla pari päivää testaamattakin. Pidetään peukkuja tällekin päivälle ettei täti tule vierailulle.

Lastwish kp 33/31

http://www.fertilityfriend.com/home/18c670

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, että teillä lastwish ja eppuliini näyttäs plussat tulevan!!!!

Täällä näytti jälleen kerran putipuhdasta negaa, ei haamun haamua ja lämpökäyrä syöksyi alas, joten se siitä. :I Kyllähän mä tämän tiesin. Jotenkin tuntuu, että ihan turha muunlaista tulosta ikinä odottaakaan...ittensä kiusaamista kuukaudesta toiseen. Menkkoja jään siis odottelemaan. Viimeiset vitexit nappasin nyt aamulla, joten katotaan tuleeko täti tänään vai huomenna.

Mukavaa päivän jatkoa teille! Kiitos mukavasta seurastanne! :))))))

Vierailija
4/37 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kyllä meitä hylkää vaikka mikä tulisi, uusi tsemppi päälle jos täti tekee tuloaan nyt. Olet aina jaksanut meitä muita kannustaa ja nyt on meidän vuoro kannustaa sinua. Me ei kukaan luovutetan eihän!!!

Vierailija
5/37 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lastwishille peukutetaan, että täti tajuaa pysyä poissa! Samoin tietysti muillekin piinaajille! Nimimuistini vaan on niin kovin rajallinen...

Korallille iso halitus!!! )))halaa(((

Piipaa oli laittanut ihanan linkin teitin tytöistä! On ne niin suloisia kiharatukkia!

Mie laitan tämmöisen linkin, missä ei kyllä näy kunnolla ees naamoja, mutta näkyy miun murut. Tää on kyllä aina hiukan riskaabelia laittaa näitä kuvalinkkejä, ko oon saanut sivuilleni jonkun ihme häröilijän, jonka elämäntehtävänä on haukkua minua ja miun lapsia, mutta koitan olla välittämättä. Poistelen vaan sen viestejä blogistani ;)

http://melukyla.koti.kotikissa.fi/2007/02/01/nyt-se-tapahtui/

Ei oikein osaa/uskalla siirtyä tuonne odotuspuolelle. Koko ajan kuulostelee jokaista vihlomista ja on varma, että nyt alkaa vuoto. Mies toi eilen mulle pussillisen hikisukkajuustonaksuja. Tai meille. Se nauroi, että näihinhän MEILLÄ tulee aina himo odotusaikana :DDD

h& " Onni-Anni" rv4+6 ja isommat murut

Vierailija
6/37 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lohtuhali sulle jo etukäteen jos kerran olet jo varma tädistä. Olisin sinulle niin mieluusti suonut sen plussan. Mutta josko teille sitten joulunyytti suotaisiin, mikäs sen ihanempi lahja olisikaan.

Omat lämmöt taas hieman nousseet, jatkaisivat nyt vaan nousua niin voisi olla toiveita et ovuloisin kuitenkin tässä kierrossa. Täytyy vielä kokeilla tikuttaa tänään ja huomenna.

Täällä siis monella elellään jännittäviä aikoja haamujen kera eli viivanvahvistumista kovasti teille Eppuliina ja Lastwish toivon!!

Buamille kovasti tsemppiä myös testailuun!!

Vierailija
7/37 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne koopeet eli 17/26-29 yk 3 ja laitan vielä linkin mun sahanlaitaan jos joku haluaa kurkata siksakkia=)

http://www.fertilityfriend.com/home/187736

Vierailija
8/37 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eppuliinalle ja lastwishille tsempityksiä että se testi siitä muuttuis vahvemmaksi.

Joku kysyi siitä että testaanko mä tänään, ni en mä ole vielä oikein päättäny. Sikäli mikäli ne testit tulee.Enää en kyllä mene testiä hakemaan tuosta meijän apteekista ihan heti. Mutta ihankin varmasti aion mainita siitä kun seuraavan kerran siellä käyn.Sen verran kalliskin se tuo predictorin tupla-pakkauskin on että ihan turhaan hukkaan meni nekin rahat kun kerroin tilanteen mikä on.

Nih!

Kuitenkin mä tilasin clearblue testejä, onko ne nyt sitten herkempiä vai tilaanko uuelleen?

tyhmä täällä kyselee...

Mä kun en niin kauheesti noista ole selvää ottanu kun oon aina apteekista kysyny.

Yliopiston apteekissa esimerkiksi sillon oli tosi kiva nainen ja se kyllä kerto että millä kannattee testata millonki.

Muta kuitenki, nyt tää häippäsee kattoon elämä käsissä nii jatkoja ja eiköhän tässä päivän mittaan tuu jotain laitettuakin.

Buam kp 31/30

Vierailija
9/37 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niiloakselille halit!

Korallille myös, jos nyt veikkaat sen tädin tulevan teillekin:( Oisitte kyl sen plussan ansainneet..

Jännääjiä oli, en vaan ulkomuistista muista ketä(anteeks siitä) Kuitenkin suuren suuret peukutukset teille kaikille!!

ON; kp 25/30-32. Miun vilutus muuttui poskien kuumotukseks/punotukseks, ja muutenkin kuuma on..Eli tää nyt ei voi ainakaan hyvää merkata, toiv. ei nyt kuitenkaan vaihdevuosia:) Alamahaolo on epämääräinen(tuntuu ilmaa tms. olevan), samoin ku rinnat..

Saako nyt jo heittää hanskat tiskiin?

Vierailija
10/37 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka kaikille!

Kirjoittelin tuossa n. kuukausi sitten tälle palstalle (tai siis lokahaaveisiin ja seurailin tyylilyylejä) ja pitelin sitten taas pettymyksen johdosta hetken palstahiljaisuutta... Meillä siis yritystä takana kohta puolitoista vuotta, ei ole jaksanut edes tarkalleen laskea...

Tervesiä muuten pricillalle (meniköhän oikein...:)) ja Rimpelle!!! Teidät nyt ainakin muistan näin yhtäkkiä=D Kertokaahan kuulumisia, on niin hankalaa löytää juttuja tuolta kun kirjoittajia ja asioita on paljon. Vieläkö on metsästetty nipukan napukoita ja pidetty yhteisiä " ryyppyhetkiä" ????

(kopion osan kun kirjoittelin kuulumiset myös tuonne lapsettomuuspuolelle)

Noh, meillä nyt uusia uutisia AVA:lta. Elikkäs mies kävi spermatutkimuksessa ja siellä todettin huomattavasti heikentynyt hedelmöityskyky, A-luokan siittiöitä ei ollut lainkaan, B:tä oli jonkin verran ja loput olikin liikkumattomia (kaiken kaikkiaan melkein puolet siis). Ei hyviä uutisia.

Lääkäri kuitenkin sanoi, että inssistä voisi olla meille apua, mutta ovulaatio osui viikonloppuun jota ennen mulle oli tehty aukiolotutkimus ja normaalisti sitten vaan harrastettiin seksiä sillon eikä ollut mitään odotuksia onnistumisesta.

Lopullisessa spermatutkimuksen vastauksessa oli löytynyt paljon valko-eli tulehdussoluja, jonka vuoksi otettiin bakteeriviljely. Siitä löytyi alfa hemolyyttinen streptokokki, jonka mahdollinen aiheuttaja on vuosia piilevänä ollut klamydia...:( Myöskin suurini osa liikkuvista siittiöistä olivat " epämuodostuneita" tulehduksen vuoksi! Tässä kohtaa lääkäri totesi inssien olevan turhia ja sanoi, että koeputkihedelmöitys on meidän vaihtoehto.....

Jostain kumman syystä kuitenkin kuukautiset jäivät tulematta ja testi näytti plussaa!!! Olen siis raskaana... Nyt kuitenkin kova huoli siitä voimmeko saada tervettä lasta " epämuodostuneilla" siittiöillä??? En osaa ollenkaan nyt iloita tästä kauan odotetusta raskautumisesta vaan koko ajan odotan jotain kamalaa tapahtuvaksi ja pelottavia uutisia lääkäriltä...:( Tänään soitan lapsettomuuslääkärillemme ja toivon, että raskaus jatkuu normaalisti ja voimme saada terveen lapsen!!

Nyt on siis meneillään rv 4 tai 5, en ole perillä laskumenetelmistä ja jotkut laskurit antavat eri tuloksia... Palailen myöhemmin kun saan enemmän tietoa tohtorilta!

Terveisin katya

Vierailija
11/37 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi katya, millaisia uutisia..Isot halit teille! En osaa sanoa tuosta sikiön terveydestä, mutta toivon kovasti että kaikki menisi hyvin ja saisitte terveen vauvan.

Vierailija
12/37 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy kyllä iloita näin aktiivisesta porukasta, näin aikaisin näin paljon viestejä :)

Niiloakselille halaus ja tsemiä uuteen yritykseen, niinkuin aiemmin jo olen maininnut, jouluvauvat ovat ihania :)

Koralli, et kai nyt vielä luovuta kun tätikään ei oo viel kurvannut, ei et saa siirtyä vielä mihinkään?!

Katya ( muistinkohan nickin oikein): Me ollaan hoidoissa kunnallisella puolella ja miehellä ns. teratozoospermia, eli norm. siittiöitä vain 8%, v. 2000 oli 14%, meillä kaksi tervettä lasta(01ja 03). Raskautumisen vaikeus on johtunut todennäköisimmin minun pco:sta ja munasarjojeni toimimattomuudesta, joten clomeja saamme kiittää lapsistamme. Nytkin clomikierto menossa. Gyne sanoi ettei noi ns. epämuodostuneet simot edes hedelmöitä munasolua, vaan hyytyvät heti alkumetreillä kuulemma, joten sikiön vammaisuusriski ei ole sen suurempi. Lisäksi gyne lohdutteli (lähinnä kai miestäni) että nykyään noi spermatestit on niin tarkkoja että tosi priima laatu on enää harvemmalla miehellä. Joten isot onnittelut raskaudesta, tuo aukiolotutkimushan on myöskin auttanut useita raskautumaan, jos näin myös teillä :)

Ja sitten ON: Mua kyllä lievästi nyt harmittaa toi etten ruvennut ajoissa mittailee noita lämpöjä, ois niin kiva nyt seurailla käyriä, vaikka toisaalta voi olla että se ei ehkä sovi mun luonteelle ; )

Kyselen vielä tosta tilaamastani acon advance r-testistä, onko kokemuksia ja minä dpo:na ootte sillä testaillu?

Plussia täältä puhallellen..

-poco-

Vierailija
13/37 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli edelleen täällä räkätaudin kourissa pyöriskelen, silmät vuotaa ja päätä särkee ihan hel*****ti =/ Ja pitäis vielä jaksaa vahtia ja ruokkia noita kahta pikkuihmistä. Onneksi ovat jo niin isoja (3.5v ja ens kuussa 6v) että osaavat olla itekseen ja yhdessä touhuta, kunhan toisella silmällä (sillä joka ei tällä hetkellä vuoda) vähän vahtii... Ja ovisplussa napsahti sitten tänä aamuna, jee!! Ei gyne onneks erehtyny kuin päivällä (sanoi et ovis on maanantaina). Eilen illalla sohvaa vähän " narisuteltiin" vaikka ei kauheita himoja tässä taudissa ole. Mutta minähän en jätä yhtään mahdollisuutta käyttämättä jos en ihan haudan partaalla ole =) Tiedä vaan kuinka paljon kaikki flunssalääkkeet vaikuttaa negatiivisesti, niitä kun oon sisuksiini aika määrän ahtanu (finrexin, panadol...). Voipi olla sekavaa tekstiä, kun ei oikeen tää yläpää toimi =D

Onnittelut plussanneille!!!!

Nippara kp 16/29 yk7

Vierailija
14/37 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nipparalle plussatuulia, kun oviksen pongasit ja käytitte sen hyödyksi:)!

Mitähän muuta..

Omassa navassa entistä vähemmän mitään:( Äsken oli menkkakipuilua ja alaselkäänkin taitaa alkaa koskea..Rinnat edelleenkin normaalit..luulis et ne kasvais tai jotain, jos tärppi ois käynyt. Kummastelen vaan kun ei oo sitä kipua niissä, mitä oli esim. viime kierrossa:O

Tuossa veskissä käydessä huomasin että napukka on edelleen samassa missä koko ajan muulloinkin, toimiikohan se ollenkaan? Vv:tä ei oikeestaan tuu myöskään, sormenpäähän oli kylläkin jäänyt, mut ulos asti sitä ei tuu:(

Vierailija
15/37 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älähän huoli tosta oireettomuudesta!! Eihän niitä oireita tarvi olla yhtään ja silti voi tulla plussa!! Kyllä niitä oireita sitten aika pian sen plussan jälkeen tulee =)

Pää pystyyn!!!!!

Vierailija
16/37 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnea hirveesti plussanneille, eppuliina ja lastwish ainakin, ihanaa!!! tosi upeeta.

koralli: halaan sua lujasti, ja lähetän hirveästi voimia ja uskoa tulevaan.

katya: kyllä mä muistan sut:) kiva kun palasit.

Anteeksi kaikille ketä en mainitse, ja unohdan kommentoida. Mut nyt en jaksa. Tiedätte kyllä mitä merkitsette mulle, ihan jokainen... olette ihania ja rakkaita.

Meidän perheessä on tapahtunut todella vaikea ja kamala asia, jonka parissa menee nyt aikaa... ihan ammatillisesti ja ihan perheenjäsenenä. Siksi lueskelen nyt enemmän kun kirjottelen, saatan olla poiskin jonkun aikaa... mutta kyllä mä täältä palailen. Meni vaan nyt arvot toiseen järjestykseen.

Muistakaa että elän hengessä mukana, ja toivon teille kaikkea parasta! Rakastan teitä.

Vierailija
17/37 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia sinulle sinne!!

*****paljon isoja halauksia*******

Vierailija
18/37 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mitä on tapahtunut, mutta isot halit teille!

Eppuliina; Nii, voihan sitä toivoa et tää " oireettomuus" oliskin hyvä asia..mut en tiiä, pitää vaan koittaa jaksaa ootella mitä ens kuun alku tuo..Kiitos kannustuksesta!

Vierailija
19/37 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein paljon voimia sinulle ja perheellesi, mä olen aina täällä jos tekee mieli jutella :)

Vierailija
20/37 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovasti voimia ja jaksamisia sulle!!! Kyllä me pidetään vauvahaaveita pystyssä, pidä sä itses ja perhees pystyssä, jookosta =) Palaat sitten kun jaksat!

Räkäpää Nippara