Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kampaajalla käyminen on nykyään aivan h....tin kallista

Vierailija
27.12.2024 |

Tosi ärsyttävää :/

Kommentit (217)

Vierailija
41/217 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä käyn kampaajaoppilaitoksissa. Ei ole koskaan mennyt mitään pieleen, opettaja aina valvomassa ja neuvomassa. 

Olen ihan hyvätuloinen mutta en todellakaan maksa pitkän tukan raidoituksesta +300 euroa.

oppilaitoksissa selviän alle satasella kerta.

Miten sulla on aikaa istua siellä tuntikausia.

onneksi on etätyö ja sieltä saa myös ilta-aikojaan. Tottahan on, että aikaa menee lähemmäs kolme tuntia kerta. Kaksi aika usein kaksi oppilasta tekee riitoja päähäni, toinen toiselle puolelle ja toinen toiselle.

Luulen kuitenkin, että normiparturillakin menee parisen tuntia tuohon hommaan, koko pään raidat ja leikkaus.

Riitoja päähän 🤣. Anteeksi mutta repesin 😅

Vierailija
42/217 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole sen kalliimpaa, kuin mikään muukaan tai yhtä kallista, kuin kaikki muukin. Jonkunhan ne kasvavat palkat ja kulutus on maksettava heilläkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/217 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienyrittäjiinhän iski sekä edellinen Alvin korotus (se puolikas prosentti pakottaa uusimaan kassajärjestelmiä, jos vielä on vanhoja) ja tämä yrittäjien eläkeuudistus, jossa eläke maksetaan jatkossa alan keskipalkan mukaan. Vielä kun kotitalousvähennys saksittiin vuodenvaihteesta taas pienemmäksi, voidaan popcornien kanssa katsoa tammikuussa lopettavien yrittäjien määriä. Jos siis joku raaskii ostaa poppareita.

Vierailija
44/217 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko varmaan alkaa värjätä itsr...

Vierailija
45/217 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvonlisävero ilmeisesti syynä

Kampaajien käyttämien tuotteiden hinnat ovat nousseet paljon sitten vuoden 2019 kriisien vuoksi. Mon ei tajua sitä, että sen shampoopullon muovi tehdään öljystä. Jos haluaisi vaikuttaa itse omilla teoillaan hintoihin, kiskoisi etiketit ja liimat pois shampoopullosta ja laittaisi ne muovinkierrätykseen.

Vierailija
46/217 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo monta vuotta leikannut itse, mieheni avustuksella vähän yli olkapään pituisia hiuksiani. Värjään myös itse harmaat pois. On toiminut ihan hyvin.

T. N 54v

Vierailija
47/217 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

X on nykyään aivan h....tin kallista.

Pätee lähes kaikkeen nykyään.

Vierailija
48/217 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei kukaan kampaaja kommentoi? Miksi raidat maksavat paljon enemmän kuin vaikka tyviväri??? Ei se väriaine niin arvokasta ole.

Raidoissa on enemmän työtä. Etenkin pikkutarkempaa työtä kuin tyven värjäyksessä.

Vierailija
49/217 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyvivärikin maksaa aivan jäätävästi.

Vierailija
50/217 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

47e pitkien hiusten siistiminen ("latvasta huonot pois")

Ei kiitos. 

-JKL

Vierailija
51/217 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin maksaa 3e. Kaikki yli 5e hiustenleikkuut olisi liian kalliita. En käy parturissa niin en maksa niille mitään.

Vierailija
52/217 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suositelkaa hyvä kotiblondaus!

Vierailija
53/217 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suositelkaa hyvä kotiblondaus!

Aurinko. Ei näytä ainakaan halvalta pissikseltä.

Vierailija
54/217 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siili on halpa ja huoleton. Parin kympin kotiparturisetillä pärjää monta vuotta.

Jep. Suosittelen kaikille naisille! N65

Vierailija
55/217 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla puolipitkien hiusten leikkaus 36 eur. Kevytväri Normalista 9 eur.

Mulla on luonnontaipuiset hiukset. Niihin ei saa edes kovalla rahalla upeaa leikkausta. On kokeiltu. 

On muuten maksettu värejä ja raitoja kampaajalla ja ei lopputulos kovin kummoinen ollut.

Vierailija
56/217 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, väri ja leikkaus pitkään tukkaan yli 200€ Helsingissä, ihan naurettavaksi mennyt hinnat.

Vierailija
57/217 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep, väri ja leikkaus pitkään tukkaan yli 200€ Helsingissä, ihan naurettavaksi mennyt hinnat.

Kaupan päälle näkyvä juurikasvu kuukauden välein.

Vierailija
58/217 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

67 euroa leikkaus. Ei minusta ollut yhtään liian kallis. Peri kertaa olen tänä vuonna käynyt.

Vierailija
59/217 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselin Timmasta hintoja kun olisi kiva vaihtaa väriä. Pitkiin hiuksiin yksi väri yli 200 € kaikkialla  Lisäksi nämä hiukset taitaisi olla vielä ekstrapitkät kun tuolla yli 200 € hinnalla ei saa väriä latvoihin saakka. 😁 Harmaita pukkaa niin kovasti että pakko on värjätä kun en siedä niitä harmaitani. Mutta tosiaankin jatkan itse kotivärjäilyjäni ja kampaamovärejä saa esimerkiksi Saksasta tilattua kotiin. Uuden kipon ja siveltimen ostin vuosi sitten Normalista, maksoi noin pari euroa.

Suomessa on paljon ihmisiä, joilla tunnista nettopalkka max. kympin. Heidän pitäisi tehdä kolme neljä päivää töitä että olisi varaa laitattaa yksivärinen tukka kampaajalla, raidoitukseen ei hienossa paikassa riitä koko viikon palkka.

Vierailija
60/217 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyvivärikin maksaa aivan jäätävästi.

Ja niissä lukee aina joku max. 3 cm tyvikasvu. Kesäkaudella mulla tulee tuo 3 cm kuukaudessa, joten jos kävisi vaikka 6 viikon välein ei enää saisi tuohon hintaan vaan kalliimmalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi seitsemän