Kampaajalla käyminen on nykyään aivan h....tin kallista
Kommentit (217)
Ei se ole sen kalliimpaa, kuin mikään muukaan tai yhtä kallista, kuin kaikki muukin. Jonkunhan ne kasvavat palkat ja kulutus on maksettava heilläkin.
Pienyrittäjiinhän iski sekä edellinen Alvin korotus (se puolikas prosentti pakottaa uusimaan kassajärjestelmiä, jos vielä on vanhoja) ja tämä yrittäjien eläkeuudistus, jossa eläke maksetaan jatkossa alan keskipalkan mukaan. Vielä kun kotitalousvähennys saksittiin vuodenvaihteesta taas pienemmäksi, voidaan popcornien kanssa katsoa tammikuussa lopettavien yrittäjien määriä. Jos siis joku raaskii ostaa poppareita.
Pakko varmaan alkaa värjätä itsr...
Vierailija kirjoitti:
Arvonlisävero ilmeisesti syynä
Kampaajien käyttämien tuotteiden hinnat ovat nousseet paljon sitten vuoden 2019 kriisien vuoksi. Mon ei tajua sitä, että sen shampoopullon muovi tehdään öljystä. Jos haluaisi vaikuttaa itse omilla teoillaan hintoihin, kiskoisi etiketit ja liimat pois shampoopullosta ja laittaisi ne muovinkierrätykseen.
Olen jo monta vuotta leikannut itse, mieheni avustuksella vähän yli olkapään pituisia hiuksiani. Värjään myös itse harmaat pois. On toiminut ihan hyvin.
T. N 54v
X on nykyään aivan h....tin kallista.
Pätee lähes kaikkeen nykyään.
Vierailija kirjoitti:
Miksei kukaan kampaaja kommentoi? Miksi raidat maksavat paljon enemmän kuin vaikka tyviväri??? Ei se väriaine niin arvokasta ole.
Raidoissa on enemmän työtä. Etenkin pikkutarkempaa työtä kuin tyven värjäyksessä.
Tyvivärikin maksaa aivan jäätävästi.
47e pitkien hiusten siistiminen ("latvasta huonot pois")
Ei kiitos.
-JKL
Voisin maksaa 3e. Kaikki yli 5e hiustenleikkuut olisi liian kalliita. En käy parturissa niin en maksa niille mitään.
Vierailija kirjoitti:
Suositelkaa hyvä kotiblondaus!
Aurinko. Ei näytä ainakaan halvalta pissikseltä.
Vierailija kirjoitti:
Siili on halpa ja huoleton. Parin kympin kotiparturisetillä pärjää monta vuotta.
Jep. Suosittelen kaikille naisille! N65
Mulla puolipitkien hiusten leikkaus 36 eur. Kevytväri Normalista 9 eur.
Mulla on luonnontaipuiset hiukset. Niihin ei saa edes kovalla rahalla upeaa leikkausta. On kokeiltu.
On muuten maksettu värejä ja raitoja kampaajalla ja ei lopputulos kovin kummoinen ollut.
Jep, väri ja leikkaus pitkään tukkaan yli 200€ Helsingissä, ihan naurettavaksi mennyt hinnat.
Vierailija kirjoitti:
Jep, väri ja leikkaus pitkään tukkaan yli 200€ Helsingissä, ihan naurettavaksi mennyt hinnat.
Kaupan päälle näkyvä juurikasvu kuukauden välein.
67 euroa leikkaus. Ei minusta ollut yhtään liian kallis. Peri kertaa olen tänä vuonna käynyt.
Katselin Timmasta hintoja kun olisi kiva vaihtaa väriä. Pitkiin hiuksiin yksi väri yli 200 € kaikkialla Lisäksi nämä hiukset taitaisi olla vielä ekstrapitkät kun tuolla yli 200 € hinnalla ei saa väriä latvoihin saakka. 😁 Harmaita pukkaa niin kovasti että pakko on värjätä kun en siedä niitä harmaitani. Mutta tosiaankin jatkan itse kotivärjäilyjäni ja kampaamovärejä saa esimerkiksi Saksasta tilattua kotiin. Uuden kipon ja siveltimen ostin vuosi sitten Normalista, maksoi noin pari euroa.
Suomessa on paljon ihmisiä, joilla tunnista nettopalkka max. kympin. Heidän pitäisi tehdä kolme neljä päivää töitä että olisi varaa laitattaa yksivärinen tukka kampaajalla, raidoitukseen ei hienossa paikassa riitä koko viikon palkka.
Vierailija kirjoitti:
Tyvivärikin maksaa aivan jäätävästi.
Ja niissä lukee aina joku max. 3 cm tyvikasvu. Kesäkaudella mulla tulee tuo 3 cm kuukaudessa, joten jos kävisi vaikka 6 viikon välein ei enää saisi tuohon hintaan vaan kalliimmalla.
Riitoja päähän 🤣. Anteeksi mutta repesin 😅