Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kampaajalla käyminen on nykyään aivan h....tin kallista

Vierailija
27.12.2024 |

Tosi ärsyttävää :/

Kommentit (217)

Vierailija
21/217 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla maksaa puolipitkän tukan tyviväri + leikkaus + kulmien muotoilu ja värjääminen yhteensä 120e. Ja tämä tässä pk-seudun kehyskunnassa. Minusta kohtuullinen hinta. Käyn 3-4 kk:n välein.

Löytäisinpä tuollaisen kampaajan!

Vierailija
22/217 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä otan yleensä vaan jonkun helpon ja yksinkertaisen leikkauksen, tähän menee noin 30e. Värjään kotona. 

Voisinpa värjätä kotona!

No osta väripakkaus ja värjää! 

No ei ole kuule ihan niin helppo homma vaaleanruskeasta platinaraitoihin!

No jos on mahdotonta tehdä itse, kun vaadit niin erikoista, niln maksat mukisematta ammattilaiselle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/217 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin aikoja luottokampaajalleni, jonka luona kävin ennen kuin siirryi itse leikkaamaan hiukseni.ja siellä oli joka päivälle aikoja aamusta iltaan vapaana. Ennen on pitänyt varata  viikon päähän vähintään, nyt saisi heti. Mitä on tapahtunut? Ihmiset säästää selvästi eikä käy kampaajalls.

Vierailija
24/217 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä otan yleensä vaan jonkun helpon ja yksinkertaisen leikkauksen, tähän menee noin 30e. Värjään kotona. 

Voisinpa värjätä kotona!

No osta väripakkaus ja värjää! 

No ei ole kuule ihan niin helppo homma vaaleanruskeasta platinaraitoihin!

No jos on mahdotonta tehdä itse, kun vaadit niin erikoista, niln maksat mukisematta ammattilaiselle!

Eipä o kovin erikoista tuo - vaaleat raidat taitavat olla aika suosittu setti.

Vierailija
25/217 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei kukaan kampaaja kommentoi? Miksi raidat maksavat paljon enemmän kuin vaikka tyviväri??? Ei se väriaine niin arvokasta ole.

Vierailija
26/217 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä käyn kampaajaoppilaitoksissa. Ei ole koskaan mennyt mitään pieleen, opettaja aina valvomassa ja neuvomassa. 

Olen ihan hyvätuloinen mutta en todellakaan maksa pitkän tukan raidoituksesta +300 euroa.

oppilaitoksissa selviän alle satasella kerta.

Miten sulla on aikaa istua siellä tuntikausia.

Vierailija
27/217 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi leikkaan aina itse 🤗 ja säästän rahaa 👌.

Vierailija
28/217 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti ei Stadissa?

Vierailija
29/217 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei olisi harmaita antaisin olla oman värin...

Vierailija
30/217 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun kampaaja otti 47 euroa helposta leikkauksesta.

Mun otti 50€ mutta leikkasi tosi taitavasti!

Vierailija
31/217 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Timman kautta löytyy helposti tyviväri +leikkaus 87 e ja kulmien värjäys 18 e. Helsingin ulkopuolelta.

Vierailija
32/217 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan ns.  värikypärän haukkuminen temppu  saada ihmiset käyttämään kalliita kampaamopalveluja?

Noin 100-110 euroa olisi kohtuullista raidoista ja leikkauksesta.

Vierailija
33/217 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arvonlisävero ilmeisesti syynä

Ai jos arvonlisävero nousee 24 prosentista 25,5 prosenttiin, se muka selittää kymmenien eurojen nousun? Itselläni pitkät hiukset ja käyn välillä ottamassa raidat ja leikkauksen (huonot latvat pois) kampaamossa. Ennen koronaa hinta oli 125 euroa ja nyt ennen joulua 265 euroa! Ei ole mitään tekemistä alvin kanssa. Pikkukauoungissa tämä. Kampaamoja kymmeniä, mutta kaikki yhtä kalliita. 

Ja toi 265 euroa muuttuu isommaksi, kun alvi tulee voimaan vasta ens viikolla.

Muutenkin tapahtuu outoja juttuja.. Mies osti terassiruuveja rautakaupasta. Ruuvien hinta se isolaatikko oli noussut 8,5eurolla. Se kauppias oli siinä kävelemässä, niin mies oli kysyny siltä, että onko teillä jo nyt nämä alvikorotukset tullut voimaan, niin se kauppias vastas ettei ole, vaan tammikuussa tulee uudet alvit voimaan.. Mies sanoi sille sitten, että olet nostanu 8,5e hintaa ja tammikuussa nousee taas alvien mukana nämä hinnat.. Eli otat vähän niinku tuplana koko jutun.. Kauppias ei sanonut mitään siihen.

Vierailija
34/217 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin trimmerin ja peruukin. Maksanut itsensä takaisin puolessa vuodessa.

Vierailija
35/217 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoin aikoja luottokampaajalleni, jonka luona kävin ennen kuin siirryi itse leikkaamaan hiukseni.ja siellä oli joka päivälle aikoja aamusta iltaan vapaana. Ennen on pitänyt varata  viikon päähän vähintään, nyt saisi heti. Mitä on tapahtunut? Ihmiset säästää selvästi eikä käy kampaajalls.

Saman huomannut siellä missä käyn. Ja se on kuitenkin kaupungin halvimpia. Mutta hyvä ja tykkään. 

Vierailija
36/217 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Timman kautta löytyy helposti tyviväri +leikkaus 87 e ja kulmien värjäys 18 e. Helsingin ulkopuolelta.

Ongelma on se, että kampaaja on pari kertaa mokannut hiusteni kanssa. Toivotut vaaleat raidat ovat olleet oranssi tyvi ja harmaat latvat

Vierailija
37/217 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin on ja hyvän kampaajan löytäminen todella vaikeaa. Siksi leikkaankin hiukseni itse. Ilmeisesti kevyesti kerrostetun pitkän tukan ja verhomaisen otsatukan leikkaaminen on kampaajalle yksinkertaisesti liian vaikeaa.

Vierailija
38/217 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä käyn kampaajaoppilaitoksissa. Ei ole koskaan mennyt mitään pieleen, opettaja aina valvomassa ja neuvomassa. 

Olen ihan hyvätuloinen mutta en todellakaan maksa pitkän tukan raidoituksesta +300 euroa.

oppilaitoksissa selviän alle satasella kerta.

Miten sulla on aikaa istua siellä tuntikausia.

onneksi on etätyö ja sieltä saa myös ilta-aikojaan. Tottahan on, että aikaa menee lähemmäs kolme tuntia kerta. Kaksi aika usein kaksi oppilasta tekee riitoja päähäni, toinen toiselle puolelle ja toinen toiselle.

Luulen kuitenkin, että normiparturillakin menee parisen tuntia tuohon hommaan, koko pään raidat ja leikkaus.

Vierailija
39/217 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin on ja hyvän kampaajan löytäminen todella vaikeaa. Siksi leikkaankin hiukseni itse. Ilmeisesti kevyesti kerrostetun pitkän tukan ja verhomaisen otsatukan leikkaaminen on kampaajalle yksinkertaisesti liian vaikeaa.

Samoin se raidoittaminen. Ne jotka osaavat maksavat maltaita.

Vierailija
40/217 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ja samaa olen ihmetellyt jo pitkään. Aloin käymään Prismassa kampaajalla (raidat ja leikkaus) noin 4v sitten. Maksoi 130-140 euroa. Sen jälkeen nousi muutama vuosi sitten 160 euron tietämille ja nyt viimeiset pari kertaa ollut sama setti kuin aina 180-200 euroa. Siis Prismassa?!?!?

Alkaa mennä aika överiks nää hinnat. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kahdeksan