Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

PIMEYDEN KUKAT - YleAreenalla katsottavissa. Onko muita jotka katsoneet ?

Vierailija
27.12.2024 |

Pimeyden kukat YleAreenalla. Olihan niin koukuttava ja jännittävä sarja että oli pakko katsoa putkeen joulupyhinä.

Tässä linkki 

https://areena.yle.fi/1-65667570

Kommentit (195)

Vierailija
1/195 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattumalta aloin katsomaan ensimmäistä osaa että mikäs tämä on--- ja pakko katsoa kaikki!

Vierailija
2/195 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne o myös kirjana. Oon lukenut kaikki. Hyviä kirjoja ja sarja. Vähän eri asia o kirjasi ja leffoissa tuo käsikirjoitus. Mutta ei se haittaa. Oon nähnyt ne leffatkin muutaman kerran. Hyviä olivat. Sen kirjasarjan kirjoittaja o kuollut jo oliko se nyt vuonna 1994 tai joskus. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/195 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vinkistä. Täytyypä katsoa. Tykkään just katsoa putkeen sarjoja.

Vierailija
4/195 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo naisnäyttelijä on aivan jäätävän hyvä tulkitsemaan kaikki ne mielenliikkeet mihin äärimmäisen vaikeisiin tilanteisiin ja olosuhteisiin hän elämässään joutuukaan reagoimaan (samoin se mies, kuinka osaa olla niin charmikas aluksi ja sitten huhhuh) ja miten elämä (perhe/olosuhteet) muuttaa ihmistä suuntaan jos toiseen.

Upea ja kiinnostava sekä yllättävä juoni.

Vierailija
5/195 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne o myös kirjana. Oon lukenut kaikki. Hyviä kirjoja ja sarja. Vähän eri asia o kirjasi ja leffoissa tuo käsikirjoitus. Mutta ei se haittaa. Oon nähnyt ne leffatkin muutaman kerran. Hyviä olivat. Sen kirjasarjan kirjoittaja o kuollut jo oliko se nyt vuonna 1994 tai joskus. 

No tämän takia sarjan nimi kuulosti niin tutulta. Minullakin on kirjahyllyssä nuo. Hyviä kirjoja, täytynee nyt katsoa tuo sarja.

Vierailija
6/195 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajankuvana myös kiinnostava. Nainen oli käytännössä (1900-luku?)miehen omaisuutta vaimona ilman omaa päätösvaltaa. Elokuvassa kohtaus missä aviomies uhkaa "kirjoittaa lähetteen suljettuun hermoparantolaan" ellei vaimo tottele miehen määräyksiä ja käskyjä kuin koira. Jatkuvat ja toistuvat vaimon raisXXX-kohtaukset olivat järkyttäviä.

Elokvan nainen oli itseasiassa aikaansa edellä, koska hänen isänsä oli kasvattanut tytärtään toisin kuin vallitseva käytäntö oli. Eli tytär oli saanut oppia ja ammatin sekä itsenäisyyttä. Ennen avioitumistaan häntä kaikin tavoin nujertamaan pyrkivän hirviön kanssa.

Vierailija
7/195 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä vertailu kohde Promesalle, toinen joka on kuin satua, toinen realismia. Samaa ajankohtaa.

Vierailija
8/195 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Ne o myös kirjana. Oon lukenut kaikki. Hyviä kirjoja ja sarja. Vähän eri asia o kirjasi ja leffoissa tuo käsikirjoitus. Mutta ei se haittaa. Oon nähnyt ne leffatkin muutaman kerran. Hyviä olivat. Sen kirjasarjan kirjoittaja o kuollut jo oliko se nyt vuonna 1994 tai joskus. 

No tämän takia sarjan nimi kuulosti niin tutulta. Minullakin on kirjahyllyssä nuo. Hyviä kirjoja, täytynee nyt katsoa tuo sarja.-

Minäkin olen lukenut kyseisen kirjasarjan aikoinaan ja täytyy todeta että olipa todella hyvin filmatisoitu kyseinen sarja.

Kannattaa katsoa, suosittelen kyllä!

Vierailija
9/195 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katoin vähän pikakelauksella. Oli kyllä masentava sarja ja aika karsea. 

Vierailija
10/195 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättävän pitkään pystyy tuo elokuvan nainen säilyttämään inhimillisyyttä ja lämpöä itsessään murtumatta.Yrittäen keskittyä hyviin asioihin elämässään sinnitellen, koska tuohon aikaan ei yksinkertaisesti naisella ollut mitään muuta vaihtoehtoa.

Vierailija
11/195 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

-

Hyvä vertailu kohde Promesalle, toinen joka on kuin satua, toinen realismia. Samaa ajankohtaa.-

Niinpä. Jännä mitä tuota ajankohtaa kovasti romantisoidaan vaikka aika oli karua naisihmisille.

Vierailija
12/195 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tästä sarjasta ei kyllä jäänyt yhtään hyvä mieli. Olisi voinut jättää katsomatta .

Vierailija
13/195 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan mitään yleä katso.

Vierailija
14/195 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mullakin oli ne kirjat mutta vein kierrätykseen, kun niitä en uudelleen kuitenkaan lue, on edelleen yli 7000 kirjan kirjasto. Putsailen ajoittain niitä mitä en varmasti haua uudelleen lukea, ei silti nuo oli ihan mainioita joskus 1980-90

Vierailija
15/195 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole Shakespearea. Lähinnä kauhu- viihdettä 

Vierailija
16/195 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katoin vähän pikakelauksella. Oli kyllä masentava sarja ja aika karsea. -

Surullisia ovat nykyajan pikakelaus-ihmiset. Keskittymiseen ja rauhoittumiseen ei muka aikaa ei kykyä. Henkinen emmääjaksa laiskuus-asenne yhdistettynä kehittymättömään impulssikontrolliin tuottaa kyllästyneen keisarin viihdyttäkää mua ja naurakaa kaikki valmiiksi- asenteen.

Vierailija
17/195 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin mutta minusta överi. Liian epäuskottava yksityiskohtineen. Olisi ollut parempi ellei olisi noin yliammuttu.

Vierailija
18/195 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan helkkarin tiukka sarja! Terveellistä katsoa nykyajan siideripissiksille mistä esiäidit on nousseet äänioikeuteensa ja tasa-arvoon.

Vierailija
19/195 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katoin vähän pikakelauksella. Oli kyllä masentava sarja ja aika karsea. -

Surullisia ovat nykyajan pikakelaus-ihmiset. Keskittymiseen ja rauhoittumiseen ei muka aikaa ei kykyä. Henkinen emmääjaksa laiskuus-asenne yhdistettynä kehittymättömään impulssikontrolliin tuottaa kyllästyneen keisarin viihdyttäkää mua ja naurakaa kaikki valmiiksi- asenteen.

No menin pikakelauksella, koska se oli niin huono ja masentava. Piti kattoa, että jatkuuko yhtänä huonona koko sarjan läpi, ja kyllä jatkui. Ihan karsea sarja. 

Vierailija
20/195 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just katsoin toisenkin osan. Ja jatkan vielä ja katson kaikki.

Joskus luin samannimistä kirjasarjaa, jossa oli hiukan eri henkilöitä, mutta juonessa vähän samaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kolme