Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Gluteeniton kauraton mysli

Vierailija
27.12.2024 |

Tai granola. Onko olemassa?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.

Vierailija
2/17 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Murotkin käy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On.

Mikä?

Vierailija
4/17 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee itse.

Vierailija
5/17 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tee itse.

Ohje?

Vierailija
6/17 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selasin lähikaupan valikoiman läpi, ei löytynyt. Saisiko jostain tilaamalla?

Vierailija
7/17 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta maissihiutaleita, tattarihiutaleita ja hirssihiutaleita, lisää rusinoita ja pähkinöitä. Purkita. Voila! Gluteiiniton ja kauraton mysli.

Vierailija
8/17 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tee itse.

Ohje?

Kvg

Vierailija
9/17 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tee itse.

Ohje?

Sotket hiutaleita ja rusinoita yms keskenään, tarvitsetko muka ohjeen tuollaiseenkin? Mihin on kadonnut ihmisten normaali aivojen käyttö eli perusajattelu?

Vierailija
10/17 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tee itse.

Ohje?

Sotket hiutaleita ja rusinoita yms keskenään, tarvitsetko muka ohjeen tuollaiseenkin? Mihin on kadonnut ihmisten normaali aivojen käyttö eli perusajattelu?

Voiko hiutaleita syödä kypsentämättä?

Vierailija
11/17 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tee itse.

Ohje?

Anteeksi, olen sitten tyhmä.:( Olisi kiva löytää kaupasta jotain valmista...

Vierailija
12/17 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tee itse.

Ohje?

Voiko hiutaleita syödä kypsentämättä?

Voi auta varjele sentään. Etkö ole ikinä kuullutkaan tuorepuurosta tai penkkivellistä?

Vierailija
13/17 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Granolan ainesosat paahdetaan eli hiutaleita ei kannata syödä raakana. Tuorepuurossa hiutaleet kypsyvät ja turpoavat jugurtissa tai mitä nestettä siihen nyt laittaakaan. Granolan ohjeita löytää helposti ihan vaan googlettamalla.

Vierailija
14/17 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Granolan ainesosat paahdetaan eli hiutaleita ei kannata syödä raakana. Tuorepuurossa hiutaleet kypsyvät ja turpoavat jugurtissa tai mitä nestettä siihen nyt laittaakaan. Granolan ohjeita löytää helposti ihan vaan googlettamalla.

Hiutaleet eivät sen kummemmin kypsy tuorepuurossa, vettyvät ja turpoavat kylläkin. Pitäisiköhän sinun käydä koulun perusaste uudelleen? Ja kyllä, viljojen hiutaleita voi ja saa syödä sellaisenaankin. Kauraa voi syödä jopa pellosta suoraan, eli irrottaa jyvät itse kasvista, työntää suuhunsa ja pureskella sekä niellä. Entisaikojen maatalouksien lasten jokakeseäinen hupi tuo on ollut.

Vierailija
15/17 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myslin ainesosat vain sekoitetaan, ei paahdeta eikä paisteta. Sitä voidaan ripotella jogurtin päälle, eli täysin raakatavarana se naamaan pistellään.

Vierailija
16/17 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urtekramin gluteenittomassa hedelmämyslissä ei ole kauraa. Saa sekä S-että K-ketjuista. 

Sisältää: Täysjyvämaissihiutale*, maissihiutale* (auringonkukkalesitiini), rusina* ( (pintakäsitelty auringonkukkaöljyllä*), taatelikuutio* (pyöritelty riisijauhossa*), auringonkukansiemen*, paahdettu kookoslastu*. 

Vaalean violetti pussi. Hinta noin 4-4,5e. 

Vierailija
17/17 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Urtekramin gluteenittomassa hedelmämyslissä ei ole kauraa. Saa sekä S-että K-ketjuista. 

Sisältää: Täysjyvämaissihiutale*, maissihiutale* (auringonkukkalesitiini), rusina* ( (pintakäsitelty auringonkukkaöljyllä*), taatelikuutio* (pyöritelty riisijauhossa*), auringonkukansiemen*, paahdettu kookoslastu*. 

Vaalean violetti pussi. Hinta noin 4-4,5e. 

Jes kiitos!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yhdeksän