Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

PIMEYDEN KUKAT - YleAreenalla katsottavissa. Onko muita jotka katsoneet ?

Vierailija
27.12.2024 |

Pimeyden kukat YleAreenalla. Olihan niin koukuttava ja jännittävä sarja että oli pakko katsoa putkeen joulupyhinä.

Tässä linkki 

https://areena.yle.fi/1-65667570

Kommentit (195)

Vierailija
21/195 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin, että tuleeko tuohon vielä jatkoa? Jäi mun mielestä ihan kesken se Areenan vika jakso. 

Ja vähän överiksi meni loppua kohden, mutta hyvä oli ja piti otteessaan tehokkaasti.

Vierailija
22/195 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

.Joo tästä sarjasta ei kyllä jäänyt yhtään hyvä mieli. Olisi voinut jättää katsomatta .-

-- Sinun kannattaa katsoa jotain jouluparaatia ja tonttu-ukkoja.

Kyllä tuo Pimeyden kukat on selkeästi aikuisille suunnattu sarja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/195 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vinkistä. Oon mä joskus kasarilla lukenut kirjat. Mulla oli ne omana, mutta jäi äidille kun muutin pois.

Vierailija
24/195 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin, että tuleeko tuohon vielä jatkoa? Jäi mun mielestä ihan kesken se Areenan vika jakso. 

Ja vähän överiksi meni loppua kohden, mutta hyvä oli ja piti otteessaan tehokkaasti.

Kausi 2 on tehty (nuorempi sukupolvi) ja  uskoisin että tulee Areenaan.

Vierailija
25/195 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelin kuka tuollaista paskaa on kirjoittanut. Kaverin kanssa soiteltiin ja sanoin, että tuli katsottua pitkästä aikaa tosi huono sarja, mutta jostain syystä piti vaan katsoa, kun oli muutenkin niin vähän katsottavaa joulun aikaan. Olin kipeä ja tarvitsin jotain ajanvietettä. 

Vierailija
26/195 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

.Joo tästä sarjasta ei kyllä jäänyt yhtään hyvä mieli. Olisi voinut jättää katsomatta .-

Olen 60-vuotias enkä pitänyt tästä. 

Vierailija
27/195 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo mies oli kyllä järkytys. Osasi olla tosi ihana ja kiva aluksi sille morsiamelleen ennen kuin kosi ja avioituivat .

Nainen oli symppis ja fiksu kyllä ennen kuin elämä hirviön kanssa nujersi ja pilasi hänestä parhaimman osan.

Vierailija
28/195 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei selvinnyt miksi se miehen äiti lähti silloin kun oli lapsi ja mihin. Muutoinkin jäi aika pinnalliseksi  osittain epäuskottavaksi. Olisiko tuolloinkaan puoli sisarukset voineet avioitua.

Vierailija
29/195 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kausi 2 on tehty (nuorempi sukupolvi) ja  uskoisin että tulee Areenaan.

Ja kaikki kieli pitkällä katsomaan miten huonosti niitä lapsia kohdellaan siinä pienessä huoneessa? Siis kuka nauttii tuollaisesta sarjasta? 

Vierailija
30/195 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei selvinnyt miksi se miehen äiti lähti silloin kun oli lapsi ja mihin. Muutoinkin jäi aika pinnalliseksi  osittain epäuskottavaksi. Olisiko tuolloinkaan puoli sisarukset voineet avioitua.

No voihan ne, jos se puolisisaruus ei ole virallista eikä viranomaiset siitä tiedä mitään, muuta kuin perhe. 

Vierailija
31/195 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan paska oli

Vierailija
32/195 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikä sekään miksi miehellä oli pakkomielle äitiinsä ja saada tytär.

Korosti vain kauheuksia muttei mennyt syvemmälle eikä antanut vastauksia. 

Vierailija
33/195 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 60-vuotias enkä pitänyt tästä. 

Minäkin olen. Ja minä tykkäsin kyllä kovasti tästä hyvin tehdystä ajankuvasta ja laatusarjasta. Ihmisluonteiden kuvaukset kiinnostaa ja draama yleensäkin.

Vierailija
34/195 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli jotenkin sairas sarja. 

Vierailija
35/195 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kaikki kieli pitkällä katsomaan miten huonosti niitä lapsia kohdellaan siinä pienessä huoneessa? Siis kuka nauttii tuollaisesta sarjasta?

Sinä? Koska olet ilmeisesti noin hyvin perillä tulevista juonenkäänteistäkin. 

36/195 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan helkkarin tiukka sarja! Terveellistä katsoa nykyajan siideripissiksille mistä esiäidit on nousseet äänioikeuteensa ja tasa-arvoon.

Tämä on kyllä ihan fiktiota, ei todellisuutta 

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
37/195 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan paska oli

Kuten viestisikin. 😄

Vierailija
38/195 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös se vanhan taloudenhoitajan rooli oli oudon irrallinen. Luulin että liittyy johonkin mutta eihän se mihinkään liittynyt. Sitten se murhattiin ilman että kukaan edes ihmetteli mitään.

Vierailija
39/195 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi vilkaista sitten kun alkaa tulemaan televisiosta. 11.1.2025 näyttäisi alkavan.

Vierailija
40/195 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän sitä kukaan tiennyt, että ne oli puolisisaruksia. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yhdeksän