Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi tuo Floor Jansen näyttää noin jätiltä?

Vierailija
27.12.2024 |

Hietala ihan pikkuriikkinen vierellä. Googlen mukaan pituusero vain 3cm Jansenin hyväksi? Onko jotkut viidentoista sentin korot? Jos, niin miksi luonnostaan pitkä nainen haluaa käyttää sellaisia?

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herttainen pikku ukko Hietala. 😍

Joo, tuli kerran vastaan niin mun mielestä oli vaan ehkä 165cm pitkä, ei 180cm.

Vierailija
62/70 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jes

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

IHMETYTTÄÄ SUOMALAISTEN YHTYEIDEN TOUHUT, HAETAAN VUOSITOLKULLA MENESTYSTÄ JA  MAMMONAA, KUN SITÄ ALKAA TULEMAAN YHTYEET HAJOAVAT TAI LOPETTAVAT. ESIM  AIKOINAAN HANOI ROCKS HAJOSI RUMPALIN KUOLEMAN TAKIA. HIETALA ITSEKKIN TODENNUT ETTÄ RAHAA ALKOI TULEMAAN SOITTAMISESTA KUN LIITTYI NIGHTWISH YHTYEESEEN JA NYT SITTEN EROSI YHTYEESTÄ.

Vierailija
64/70 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

IHMETYTTÄÄ SUOMALAISTEN YHTYEIDEN TOUHUT, HAETAAN VUOSITOLKULLA MENESTYSTÄ JA  MAMMONAA, KUN SITÄ ALKAA TULEMAAN YHTYEET HAJOAVAT TAI LOPETTAVAT. ESIM  AIKOINAAN HANOI ROCKS HAJOSI RUMPALIN KUOLEMAN TAKIA. HIETALA ITSEKKIN TODENNUT ETTÄ RAHAA ALKOI TULEMAAN SOITTAMISESTA KUN LIITTYI NIGHTWISH YHTYEESEEN JA NYT SITTEN EROSI YHTYEESTÄ.

Tajusivat mihin olivat sitoutuneet ja halusivat eroon?

Vierailija
65/70 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hietalalla alkaa olla ääni mennyt, narisee kuin vanha sarana. Aiemmin ollut komea ääni. Laulu tyyli on aika raaka ja kuluttava ollut aina.

Vierailija
66/70 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hietalalla alkaa olla ääni mennyt, narisee kuin vanha sarana. Aiemmin ollut komea ääni. Laulu tyyli on aika raaka ja kuluttava ollut aina.

Vanha sarana 😂😂

Vierailija
67/70 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On ap korkopoliisi? Kyttäät kuka saa käyttää korkoja ja kuka ei. Missä se raja menee? Olet ilmeisesti itse hyvin lyhyt ja uonoitsetuntoinen, että sinusta tuli tuollainen kyttääjä.

Minulla on oikeus arvostella ihmisiä jotka panevat itsensä framille. Ap

Vierailija
68/70 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Floor on lattia

Vierailija
69/70 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On ap korkopoliisi? Kyttäät kuka saa käyttää korkoja ja kuka ei. Missä se raja menee? Olet ilmeisesti itse hyvin lyhyt ja uonoitsetuntoinen, että sinusta tuli tuollainen kyttääjä.

Laitoit kommenteillasi itsesi framille, joten voin arvostella sinua kommenteistasi: olet idiootti.

Vierailija
70/70 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laitoit kommenteillasi itsesi framille, joten voin arvostella sinua kommenteistasi: olet idiootti.

Haist sie perse. Ap