Miksi tuo Floor Jansen näyttää noin jätiltä?
Hietala ihan pikkuriikkinen vierellä. Googlen mukaan pituusero vain 3cm Jansenin hyväksi? Onko jotkut viidentoista sentin korot? Jos, niin miksi luonnostaan pitkä nainen haluaa käyttää sellaisia?
Kommentit (70)
Hollantilaiset ovat pitkiä, niin naiset kuin miehetkin. Ja saavat halutessaan näyttää sen.
Vierailija kirjoitti:
Näyttävä nainen! Korot sopivat pitkille, ei lihaville, en näe muuta ongelmaa kuin kateuden.
Korot sopivat kaikille jotka niitä haluavat ja osaavat käyttää.
Miehet yleensä liioittelevat pituuttaan. Varsinkin kikkelinsä pituutta.
Miksei saisi olla korkoja jos niistä tykkää. Floor on ihana.
Jansen pituus 183cm ja siihen vielä korkkarit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näyttävä nainen! Korot sopivat pitkille, ei lihaville, en näe muuta ongelmaa kuin kateuden.
Miten korkoja "osataan käyttää"?
Vierailija kirjoitti:
Herttainen pikku ukko Hietala. 😍
Puutarhatonttu.
Vierailija kirjoitti:
Miksei saisi olla korkoja jos niistä tykkää. Floor on ihana.
Floor on jumalatar. Upea nainen.
Halutaan nähdä duo Uniikin kanssa. Uniikki turvahäkkiin ettei kuole jos Floor astuu päälle
Se soittaa menninkäisten kanssa. Pienet tonttu-ukot hyppivät kun Floor Jansen laulaa.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen lihava ja pituutta 168cm. Kyllä mä korollisia kenkiä käytän ja ihan sama mitä joku on siitä mieltä.
Alankomaalaiset nyt vaan on tuommoisia isoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osaa kävellä nätisti niillä. Jotkut ei osaa vaan on rumaa lompsimista ja kävely hyvin epävarmaa. Mun ei ole tarvinnut asiaa mitenkään erityisesti opetella vaan olen aina kävellyt sujuvasti korollisilla kengillä.
Floor käyttää todella harvoin korkoja.
Vierailija kirjoitti:
Kaappi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Herttainen pikku ukko Hietala. 😍
Puutarhatonttu.
Mun tuli mieleen taru sormusten herrasta ja hobbiti
Vierailija kirjoitti:
Jansen pituus 183cm ja siihen vielä korkkarit
Turunen oli 164cm ja Anette Olzon 168cm
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esimerkiksi minä en osaa, joten en niitä käytäkään. Katukuvaa kun katsoo, niin monen muunkin kannattaisi olla käyttämättä.