Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miesystävä ei antanut lahjaa

Vierailija
27.12.2024 |

Olen tapaillut miestä nyt 8 kuukautta, ollaan läheisiä ja viihdytään toistemme kanssa. Annoin hänelle, kuten kaikille läheisilleni joululahjan ennen joulua. Mies oli sukuloimassa aaton ja joulupäivän ja tavattiin tapanina. En saanut mieheltä mitään muuta kuin kortin, jossa ei ollut edes kirjoitettua joulutervehdystä. Tuli jonkin verran paha mieli, juteltiin asiasta ja mies pyyteli anteeksi ja oli pahoillaan. Selitin hänelle, etten odota mitään isoa, tykkään vaikka teepaketista tai sukista lahjana. Joulussa tärkeintä on rakkaiden ihmisten muistaminen.

Vaikka juteltiin ja sovittiin ihan rauhallisesti asia,  jäi itseäni silti vaivaamaan muutama asia: ollaan jo nelikymppisiä molemmat, jaksanko kasvattaa miestä asioissa, jotka on itselle itsestäänselvyyksiä? Semmoinen turhanpäiväinen kitsaus häiritsee kanssa, hän on hyväpalkkaisessa työssä, mutta laskee pennilleen kaiken ja pihistelee ihan pienissäkin asioissa aina kun on mahdollisuus siihen. Itse taas tykkään hemmotella ja huomioida läheisiäni vaikkapa pienillä asioilla. Vaikka miehen kanssa on ihanaa ja läheisyys toimii tosi hyvin, mietin että olenko ikuisen poikamiehen kanssa, jaksanko opastaa häntä toisten huomioimisessa. En tiedä, piti jonnekin avautua tästä. Turhauttaa.

Kommentit (82)

81/82 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse kyllä olisin ihan helvetin pettynyt, jos saisin miesystävältä teepusseja. Teepusseja, mikä lahja se nyt on muka? Sama kuin antaisi ruisleipää tai vessapaperia. No, ole sitten ensi jouluna tyytyväinen, kun saat mieheltä teepusseja lahjaksi!

No mä vein mun ystävätterelleni tuliaisena 2 pakettia hienoa irtoteetä, kun menin hänen luokseen yökylään. Minusta on ihan kohteliasta viedä jotain tullessaan kun olin siellä kuitenkin viikonlopun. Mutta miesystävälle ostaisin joululahjaksi esim. Hierontalahjakortin.

Vierailija
82/82 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se vit.. sika!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla