Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pari päivää aikaa miettiä minne laittas/mitä ostaisin n. 80e epassilla.

Vierailija
27.12.2024 |

Joko sinä käytit tämän vuoden epassi edut? Ja minne käytit? Vai etkö käytä? Miksi et käytä kaikkia etuja? Ei tarvitse vastata jos et ole saanut työnantajalta epassi etua.

Kommentit (100)

Vierailija
81/100 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Kiva" lukea ketjua ja tajuta miten p*ska tuo oma e-passisysteemi onkaan 🙄 Täysin hukkaan menee 800 euroa.

Ihan omaa tyhmyyttä jos menee hukkaan tuollainen summa.

No ei se ole, kun tuon käyttämiseen tarvittaisiin myös 800€ omaa rahaa. Siksi meidän firmassakin suurella osalla jää käyttämättä.

Mulle kelpaisi vaikka vain 50€ etu vuodessa tuon 800 euron sijaan, jos sen saisi käytettyä ilman omaa rahaa, mutta ei.

Tää on kyllä huono systeemi! Miksi jotkut työnantajat vaatii tämän?

Vierailija
82/100 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sen verran rahaa epassilla, et saan ostettua sillä bussilipun huomenna kun meen kaupungille. Paluulippu täytyy ostaa bussikortilla, mut senkin itse asiassa latasin epassilla jo aikaisemmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/100 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksoin pari kelan terapiaa 

Vierailija
84/100 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut kolme vuotta samassa työpaikassa, enkä ole kertaakaan käyttänyt e-passietua 100 €/vuosi. Passin lataaminen ei onnistu puhelimellani.

Vierailija
85/100 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin kausikortin saunaan että pääsen avontouimaan. Lopuilla ostelin muutaman leffalipun.

Yleensä ostan museokortin, mutta tänä vuonna piti kokeilla jotain uutta :D

Vierailija
86/100 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ette keksi itsellenne mitään, ostakaa jotain mitä voitte antaa vaikka vähävaraiselle. Edistää kansanterveyttä ja palveluntarjoaja saa tuloja. 

Vierailija
87/100 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä epassi saa kattaa vain puolet hankinnasta. Eli jos siellä on työnantajan tarjoamaa etua 80 euroa ja haluaa kaiken hyödyntää, pitää ladata omaa rahaa 80 euroa ja tehdä 160 euron hankinta. Jää käyttämättä, jos ei ole tarvetta tai varaa sellaiseen...

Siis et voi käyttää sitä 80 euroa ilman, että lataat omaa saldoa, vaan miten se meni? 

tuollahan saa jo esim. hieronnan. 

Vierailija
88/100 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä epassi saa kattaa vain puolet hankinnasta. Eli jos siellä on työnantajan tarjoamaa etua 80 euroa ja haluaa kaiken hyödyntää, pitää ladata omaa rahaa 80 euroa ja tehdä 160 euron hankinta. Jää käyttämättä, jos ei ole tarvetta tai varaa sellaiseen...

Meidän etu puhtaana 250€. En laittanu penniäkään omasta pussista, kun otin käyttöön. 

Vierailija
89/100 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin kylpylässä ja ostin museokortin.

Vierailija
90/100 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ostin hieronta-ajat alkuvuoteen.

Et todennäköisesti ole HUSsilla töissä. Ei nimittäin ole hyvinvointi osuutta, vaikka sitä on pyydetty ja toivottu vuosi toisensa jälkeen. Turhaan. 

Vierailija
91/100 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee kattoo jäkistä

Vierailija
92/100 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ulkomaille myyty epassi kerää voittonsa? Mikä on sen ansaintakeino? 

Vierailija
93/100 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on sen verran rahaa epassilla, et saan ostettua sillä bussilipun huomenna kun meen kaupungille. Paluulippu täytyy ostaa bussikortilla, mut senkin itse asiassa latasin epassilla jo aikaisemmin.

Piti laittaa loput alle 20 euroa HSL-kortin lataamiseen (arvoa), mutta ilmeisesti sitä ei enää voikaan ladata epassilla? Netistä voi ostaa enää vain kautta, unohdin tämän, kun oli monta tiedotetta, että korttia voi vielä ladata netissä vuodenvaihteeseen asti, mutta tosiaan se arvon lataus päättyikin jo lokakuussa. Ja nyt kun tsekkailin noita fyysisiä latauspisteitä, niin niissä on maksutapana vain maksukortit tai käteinen. Sovelluksessa on vielä pari kymmenen matkan kortin osamatkaa ja arvoahan ei sille puolelle taida saada. Pitää varmaan ostaa epassin omia jatkolahjakortteja sitten.

Vierailija
94/100 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin vuosirannekkeen kunnan uimahalliin (sisältyy myös kuntosali). Voit toki ostaa joku 10, 20 tai 30 kerran kortin, mikä nyt parhaiten tuohon budjettiin sopii. Saa hyvin rahalle vastinetta.

Vierailija
95/100 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Piti laittaa loput alle 20 euroa HSL-kortin lataamiseen (arvoa), mutta ilmeisesti sitä ei enää voikaan ladata epassilla? Netistä voi ostaa enää vain kautta, unohdin tämän, kun oli monta tiedotetta, että korttia voi vielä ladata netissä vuodenvaihteeseen asti, mutta tosiaan se arvon lataus päättyikin jo lokakuussa. Ja nyt kun tsekkailin noita fyysisiä latauspisteitä, niin niissä on maksutapana vain maksukortit tai käteinen. Sovelluksessa on vielä pari kymmenen matkan kortin osamatkaa ja arvoahan ei sille puolelle taida saada. Pitää varmaan ostaa epassin omia jatkolahjakortteja sitten.

Ärrällä voi ladata hsl-matkakorttia myös epassilla. Toimitusmaksu 1-5e summasta riippuen pitää maksaa muulla tavalla. Just kävin eilen lataamassa eli varma tieto.

Vierailija
96/100 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ette keksi itsellenne mitään, ostakaa jotain mitä voitte antaa vaikka vähävaraiselle. Edistää kansanterveyttä ja palveluntarjoaja saa tuloja. 

ei tolla pas ka  passilla voi toiselle mitään ostaa. 

Vierailija
97/100 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnantaja ei voi vaatia mitään omavastuuosuutta ePassiin, aivan paskapuhetta. Nämä työnantajan tarjoamat edut ovat kokonaisuudessaan työntekijän käytössä, eikä näissä ole omavastuuta. Osta museokortti tms.

Vierailija
98/100 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työnantaja ei voi vaatia mitään omavastuuosuutta ePassiin, aivan paskapuhetta. Nämä työnantajan tarjoamat edut ovat kokonaisuudessaan työntekijän käytössä, eikä näissä ole omavastuuta. Osta museokortti tms.

osalla työnantajista on alkuomavastuu, se on aivan varma

Vierailija
99/100 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ärrällä voi ladata hsl-matka

Kiitos sulle ärrävinkkaaja! Mulla näytti jokin kartta vain noita muita maksutapoja, mutta pitää käydä kokeilemassa. Työmatkaedun alta katsoin nyt, niin tosiaan sanoo, että puhelinnumerolla voisi maksaa epassilla lähi-Ärrillä.

Vierailija
100/100 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia ei nyt ole juuri niin ajankohtainen, kun uusia etuja voi käyttää vielä pitkään, mutta mitenköhän tuo matkakortin arvon lataus, käykö siihen vain tasaeurosummat? Yritin latausta S-marketin kassalla, kun ajattelin helpommaksi, että voin itse naputtaa jäljellä olevan summan sovellukseen, ja kerroin kyllä summankin kassalle etukäteen ja kyselin, että miten onnistuu. Ei se sitten käytännössä mennyt läpi kuin tasaeuroilla, ja sentit jäi HSL:n hyväksi. Ja muu kassajono takana alkoi hikeentyä.

Olin siis ihan tyytyväinen tuohonkin, ja toisaalta ei mennyt mitään lataushintaa, kun sekään puoli ei kuulemma heillä onnistu. Jäi vain hieman outo kuva koko prosessista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kuusi