Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pari päivää aikaa miettiä minne laittas/mitä ostaisin n. 80e epassilla.

Vierailija
27.12.2024 |

Joko sinä käytit tämän vuoden epassi edut? Ja minne käytit? Vai etkö käytä? Miksi et käytä kaikkia etuja? Ei tarvitse vastata jos et ole saanut työnantajalta epassi etua.

Kommentit (100)

Vierailija
61/100 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jää käyttämättä.

Vierailija
62/100 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta viinaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/100 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytin hammaslääkäriin eikä riittänyt edes. Meillä etu vain 150 EUR vuodessa. Toki siitäkin olen iloinen.

Vierailija
64/100 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on e-passissa vain lounasedut. Muut ovat Smartumissa ja meillä kanssa Smartumissa 50% on pitänyt laittaa omaa rahaa että saa edun käyttöön. Etua ei saa käyttöön ennen kuin on laittanut itse saman rahan sinne Smartumin "omalompakkoon" vaan etu aktivoituu vasta sen jälkeen.

Onpas typerää. Jos meillä olisi noin, käyttämättä jäisi.

Vierailija
65/100 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hävetkää, kahmitte ilmaisia etuja kun muilta leikataan niin ettei ruokaan meinaa jäädä rahaa. 😠😠😠

Maa on köyhä, ylimääräiset etusetelit leikkuriin. Kerronkin heti Riikalle! 

Ilmaisia? Työnantaja ne maksaa 🙄

Vierailija
66/100 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Museokortti.

Vierailija
67/100 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta lippuja kevään tapahtumiin. Tai sitten uimahalliin kortti tai elokuviin lahjakortti. Tai hierojalle.

Vierailija
68/100 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lippu teatteriin / musikaaliin, festareille tms. 

Vierailija
69/100 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työnantajan epassia oli 150 e ja kaikki käytetty mutta omarahaa ladattuna jäi käyttämättä 4.50 e. Ei paha. 

Se omaraha siirtyy ensi vuodelle (ei nollaudu). 

Vierailija
70/100 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me saadaan 80€ tammikuussa ja 80€ heinäkuussa. Uimahallin puolen vuoden kortin olen ostanut tänä vuonna molemmilla summilla. Mun piti käyttää syyskuun alussa loppuun tuo summa koska jäin opintovapaalle ja olisin menettänyt tuon 80€ muuten. Opintovapaa loppuu pian ja saan taas e-passin käyttöön.

Vierailija
71/100 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hävetkää, kahmitte ilmaisia etuja kun muilta leikataan niin ettei ruokaan meinaa jäädä rahaa. 😠😠😠

Maa on köyhä, ylimääräiset etusetelit leikkuriin. Kerronkin heti Riikalle! 

Olet joko trolli tai sitten aivan hel vetin tyhmä ihminen.

Vierailija
72/100 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli jäljellä 260 eur.Ostin niillä lahjakortin lääkärikeskukseen.Voi käyttää lääkäriin , labroihin   ja röntgeniin ja voimassa 6 kk eli ensi kesään.Jos sattuu tarvetta niin ainakin valmiina raha niihin.Työterveys on surkea.

Vierailija
73/100 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kiva" lukea ketjua ja tajuta miten p*ska tuo oma e-passisysteemi onkaan 🙄 Täysin hukkaan menee 800 euroa.

Vierailija
74/100 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten on nettikursseja liikuntaa, hyvää oloa, soitonopetusta jne. Niitäkin voi maksaa e passilla.

Vierailija
75/100 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostin lopuilla e-passin rahoilla yhdestä liikunta- ja hyvinvointipalveluja tarjoavasta sellaisen Kevennä syömällä -oppaan. Siinä on ruokaohjeita laihdutusta ja hyvää oloa silmällä pitäen. 

Ihan uusi juttu mulle, ja en olisi tuollaista ostanut jos olisi itse pitänyt maksaa. Oon myös ostanut aiemmin verkkokursseja, kuten barrea ja joogaa.

Vierailija
76/100 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on 365 päivää aikaa kuluttaa etuja niin miksi pitää jättää ne vuoden kahdelle viimeiselle päivälle? Säälittävää

Vierailija
77/100 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on 365 päivää aikaa kuluttaa etuja niin miksi pitää jättää ne vuoden kahdelle viimeiselle päivälle? Säälittävää

Mä jätin tarkoituksella koska nyt on tosi hyvät alennukset: paljon esimerkiksi kehonhuoltokursseja -50%.

Vierailija
78/100 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kiva" lukea ketjua ja tajuta miten p*ska tuo oma e-passisysteemi onkaan 🙄 Täysin hukkaan menee 800 euroa.

Ihan omaa tyhmyyttä jos menee hukkaan tuollainen summa.

Vierailija
79/100 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ostin lopuilla e-passin rahoilla yhdestä liikunta- ja hyvinvointipalveluja tarjoavasta sellaisen Kevennä syömällä -oppaan. Siinä on ruokaohjeita laihdutusta ja hyvää oloa silmällä pitäen. 

Ihan uusi juttu mulle, ja en olisi tuollaista ostanut jos olisi itse pitänyt maksaa. Oon myös ostanut aiemmin verkkokursseja, kuten barrea ja joogaa.

Just tämä, eli kun etu olisi 100% etu niin sillä voisi kokeilla jotain uutta. Mutta meillä etua saa vain 50% ja loput maksettava itse.

Vierailija
80/100 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan omaa tyhmyyttä jos menee hukkaan tuollainen summa.

No ei se ole, kun tuon käyttämiseen tarvittaisiin myös 800€ omaa rahaa. Siksi meidän firmassakin suurella osalla jää käyttämättä.

Mulle kelpaisi vaikka vain 50€ etu vuodessa tuon 800 euron sijaan, jos sen saisi käytettyä ilman omaa rahaa, mutta ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi seitsemän