Pari päivää aikaa miettiä minne laittas/mitä ostaisin n. 80e epassilla.
Joko sinä käytit tämän vuoden epassi edut? Ja minne käytit? Vai etkö käytä? Miksi et käytä kaikkia etuja? Ei tarvitse vastata jos et ole saanut työnantajalta epassi etua.
Kommentit (100)
ePassi on perseestä. Eurot käyvät joka paikassa ja meitä ei aikuisina ihmisinä tarvitse ohjailla käyttämään rahojamme johonkin minkä työnantaja kokee hienoksi.
Meillä epassi on liikuntaan ja kulttuuriin. Ostin leffalippuja ja museokortin.
Vierailija kirjoitti:
Ja loput siirsin ensi vuoden puolelle.
Saliin menee. Jos ei menisi, niin HSL-lippuun tai hammashoitoon. Noihin saisi upotettua pari tonnia rahaa halutessaan, omassa firmassa on 400€ epassi.
Itse ostin eilen ePassilla 120€:llä elokuvalippuja. Ovat voimassa lokakuulle.
120 sain. Käytin uimahallilippuihin ja yhteen huerontakertaan. Olen aikaisemmin ladannut lapselle salikorttia. Sopi hyvin pienen paikkakunnan yrittäjälle tämä järjestely; win-win. Äkkiähän tuo 120 on kulutettu. Onpa tosiaan joillain typerä systeemi jos pitää itse maksaa puolet !
Saamme ammattiliiton kautta 5 euron alennuksen elokuvalippuun / viikko samoin ilmaisen uimahallikäynnin kerran viikossa. Näitä etuja hyödynnän ahkerasti
Meillä edun saa käyttää vain kulttuuriin tai liikuntaan, ei hoitoihin tai terveydenhuoltoon, eikä julkiseen liikenteeseen. Olen ostanut leffalippuja mutta ne jää usein käyttämättä jos ei tule kiinnostavia leffoja.
Vierailija kirjoitti:
Miksi niitä ei voi käyttää ajoissa vaan pitää vuoden viimeisinä päivinä paniikissa käyttää??
Vähän sama ilmiö kuin esim.jossain museossa on kuuluisan taiteilijan näyttely.
Muuten ihmiset käy harvakseltaan mutta viimeisenä päivänä jonot menee seuraavaan kortteliin asti.
Vierailija kirjoitti:
Oon tehnyt samoin.
Olen käyttänyt kaikki. Golf-hallin rangepalloihin, jo keväällä.
Käytin jo aikapäiviä sitten pariin festarilippuun ja tiedän jo mihin ensi vuodenkin edut käytän. Ei oo pelkoa että niitä olisi tässä vaiheessa vuotta enää jäljellä.
Olen käyttänyt pitkin vuotta lasketteluun, leffalippuihin, pakohuonepeleihin, kulttuuritapahtumiin.
Vierailija kirjoitti:
ePassi on perseestä. Eurot käyvät joka paikassa ja meitä ei aikuisina ihmisinä tarvitse ohjailla käyttämään rahojamme johonkin minkä työnantaja kokee hienoksi.
Musta on just hyvä, että rahat pakotetaan käyttämään johonkin liikuntaan ja virkistäytymiseen kuin laskujen ym. arjen kulujen maksamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Sosiaaliapua!
Älkää loisiko
ei se ole mitään sosiaaliapua
Minä saan 400 euroa vuodessa Smartumin kulttuuri/liikuntarahaa. Museokortti, uimahalliranneke, avantouinnin sarjakortti, teatterilippuja, leffalippuja (joiden koodeja voi antaa kenelle vaan)
Saan 500e vuodessa. Kuntosali maksaa 60e/kk joten siihen uppoaa eikä edes riitä. Käyn myös elokuvissa kerran kuussa, keikoilla 2-3 kertaa vuodessa ja 1-2 kertaa teatterissa, joten käyttöä olisi kyllä
aiemmin kävi jalkahoitoon mutta ei enää, en tiedä mikä tähän tuli