Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pari päivää aikaa miettiä minne laittas/mitä ostaisin n. 80e epassilla.

Vierailija
27.12.2024 |

Joko sinä käytit tämän vuoden epassi edut? Ja minne käytit? Vai etkö käytä? Miksi et käytä kaikkia etuja? Ei tarvitse vastata jos et ole saanut työnantajalta epassi etua.

Kommentit (100)

Vierailija
1/100 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä epassi saa kattaa vain puolet hankinnasta. Eli jos siellä on työnantajan tarjoamaa etua 80 euroa ja haluaa kaiken hyödyntää, pitää ladata omaa rahaa 80 euroa ja tehdä 160 euron hankinta. Jää käyttämättä, jos ei ole tarvetta tai varaa sellaiseen...

Vierailija
2/100 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äkkiähän tuo menee vaikka kuntosalikäynteihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/100 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä epassi saa kattaa vain puolet hankinnasta. Eli jos siellä on työnantajan tarjoamaa etua 80 euroa ja haluaa kaiken hyödyntää, pitää ladata omaa rahaa 80 euroa ja tehdä 160 euron hankinta. Jää käyttämättä, jos ei ole tarvetta tai varaa sellaiseen...

Miten tätä voidaan valvoa tai edes määritellä? vai voiko työnantaja muka sopia epassin kanssa että aina pitää olla toinen puoli omaa rahaa.

Ostin just eilen jatkon epassilla museokorttiin ja ihmettelen jos siellä olisi joku vaade 50% oma maksusta

Vierailija
4/100 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lataat kuntosalille kaikki?

Vierailija
5/100 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy kuntosalilla 

Tiketin lahjakortin ostin jo ensi vuodelle

Vierailija
6/100 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on e-passissa vain lounasedut. Muut ovat Smartumissa ja meillä kanssa Smartumissa 50% on pitänyt laittaa omaa rahaa että saa edun käyttöön. Etua ei saa käyttöön ennen kuin on laittanut itse saman rahan sinne Smartumin "omalompakkoon" vaan etu aktivoituu vasta sen jälkeen.

Vierailija
7/100 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ostin hieronta-ajat alkuvuoteen.

Vierailija
8/100 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi niitä ei voi käyttää ajoissa vaan pitää vuoden viimeisinä päivinä paniikissa käyttää??

Vierailija
9/100 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En käy kuntosalilla 

Tiketin lahjakortin ostin jo ensi vuodelle

Tää ei ollu ap. Tosin en minäkään käy salilla. Ap

Vierailija
10/100 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi niitä ei voi käyttää ajoissa vaan pitää vuoden viimeisinä päivinä paniikissa käyttää??

Yritin miettiä joululahjaksi jotain,mutta meillä on jo. Joo joo,tiedän et henkilökohtaista etua,mut mä ostan sellaista jotka voi koko perhe hyödyntää. Voi,kun osaa. Ei meidän töissä mukamas sais hierontaakaan sillä,mut moni on sanonu saavansa hierontaa epassilla. Ap

Vierailija
11/100 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan käsittämätöntä, että työnantaja määrännyt tuon omarahaosuuden tuollaiseksi. Meillä ei ole tuollaista vaadetta, toki rahaa nyt ei paljoa sinne tule (hyvinvointialue), mutta kiitollinen olen niistäkin!

Vierailija
12/100 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yritin miettiä joululahjaksi jotain,mutta meillä on jo. Joo joo,tiedän et henkilökohtaista etua,mut mä ostan sellaista jotka voi koko perhe hyödyntää. Voi,kun osaa. Ei meidän töissä mukamas sais hierontaakaan sillä,mut moni on sanonu saavansa hierontaa epassilla. Ap

Kannattaa kysyä työnantajalta ensi vuodelle myös se hyvinvointiosio, jolla saa hierontaa. 

Vierailija
13/100 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävetkää, kahmitte ilmaisia etuja kun muilta leikataan niin ettei ruokaan meinaa jäädä rahaa. 😠😠😠

Maa on köyhä, ylimääräiset etusetelit leikkuriin. Kerronkin heti Riikalle! 

Vierailija
14/100 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tanssikoululle meni koko summa eikä riittänytkään. Meillä saa vain 100 € liikunta- ja kulttuurietua vuodessa.

Vierailija
15/100 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo kesällä käytin loput. Käytin museokorttiin, uimahalliin ja kuntosaliin. Itselläni menisi 150 eur moneen kertaan.

Vierailija
16/100 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on nykyään se lisäaika-ominaisuus. Eli osta sitä 50+20+10 ja voit miettiä maaliskuun loppuun

Vierailija
17/100 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olihan tää vitsi ? 

Vierailija
18/100 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olisin käyttänyt hammaskiven poistoon mutta yllättäen HUS:n myöntämä Epassi ei käy terveyspalveluihin, käsittämätöntä. Varaa aika hammaslääkärille tai kosmetologille, jalkahoitoon ym.

Vierailija
19/100 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn tänään lataamassa loput rahat uimahallirannekkeeseen. Panttasin niitä rahoja hammastarkastusta varten, mutta se lykkääntyi ensi vuoteen. Laitan nämä nyt sitten uimiseen, niin voin tammikuussa ensi vuoden rahat laittaa hammaslääkäriin.

Vierailija
20/100 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

käy hierojalla ja museossa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yhdeksän