Jaatteko puolison kanssa kaiken? Onko puolisollasi pääsyä puhelimellesi?
Kommentit (1036)
Vaimo kattoo aina mun puhelimen illalla. Ihan normaalia.
Aika paljon jaan.Mm kehunut hänen kaverinsa persettä ja sitä kuinka pantava hän on
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei meillä mitään varsinaisia salaisuuksia ole, mutta en yleensä puhu ystävieni asioista enkä toki omista työasioista. Niiden suhteen olen vaitiolovelvollinen.
Mieheni ei koskaan katso ilman lupaa puhelintani enkä minä hänen, mutta saatan huutaa esim suihkusta, että vastaa puhelimeen tai katsoo keneltä viesti tuli.
Miksi noin hätä vastata puhelimeen tai tietää keneltä viesti tuli?
No, esim eilen odotin viestiä milloin pitää hakea teini kotiin. Kädet oli taikinassa, kun tuli viesti. Pyysin miestä kattomaan keneltä se on. Ei siinä sen kummempaa. Toisilla voi olla eri tyyli. Tämä toimii meillä.
Kyllä meillä pyydetään toista vastaamaan tai katsomaan, kuka laittoi viestin, jos itse vaikka on maalaushommissa tai ajaa autoa. Vastaan että maijan puhelimessa matti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei meillä mitään varsinaisia salaisuuksia ole, mutta en yleensä puhu ystävieni asioista enkä toki omista työasioista. Niiden suhteen olen vaitiolovelvollinen.
Mieheni ei koskaan katso ilman lupaa puhelintani enkä minä hänen, mutta saatan huutaa esim suihkusta, että vastaa puhelimeen tai katsoo keneltä viesti tuli.
No, esim eilen odotin viestiä milloin pitää hakea teini kotiin. Kädet oli taikinassa, kun tuli viesti. Pyysin miestä kattomaan keneltä se on. Ei siinä sen kummempaa. Toisilla voi olla eri tyyli. Tämä toimii meillä.
Kyllä meillä pyydetään toista vastaamaan tai katsomaan, kuka laittoi viestin, jos itse vaikka on maalaushommissa ta
Just näin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä meillä pyydetään toista vastaamaan tai katsomaan, kuka laittoi viestin, jos itse vaikka on maalaushommissa ta
En kyllä halua vastata toisen puhelimeen eikä toisen tarvitse vastata minun puhelimeen. Miksi se toinen vastaa puhelimeen, kun en kuitenkaan itse pysty puhumaan. Soitan sitten takaisin, kun on aikaa puhua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei minun puhelimessani ole mitään sellaista, jota puolisoni ei saisi nähdä. Toisaalta ystävieni kuulumisia en välttämättä kaikkia kerro miehelleni.
Jäi pois aloituksesta, mutta ystävätär suutahti kun mieheni luki viestin, jossa ystävätär kommentoi miestäni ja parisuhdettamme. Mies vastasi puhelimellani ystävättärelleni että suhteessamme kaikki on yhteistä jos ne tulevat puhelimitse. Mies sanoi, ettei ymmärrä miksi ystävätär puuttuu meidän elämään ja kritisoi miestä, koska ei tunne tätä kunnolla. Puolin ja toisin emme jaa kasvotusten ystäviemme elämää ja asioita, mutta meillä on pääsy molempien puhelimiin, sähköposteihin ja muihin. Ap
Toivottavasti kaikki sun ystävät tietää että kaikki info menee myös sun miehelle. Melko paska kaveri tuollainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei minun puhelimessani ole mitään sellaista, jota puolisoni ei saisi nähdä. Toisaalta ystävieni kuulumisia en välttämättä kaikkia kerro miehelleni.
Jäi pois aloituksesta, mutta ystävätär suutahti kun mieheni luki viestin, jossa ystävätär kommentoi miestäni ja parisuhdettamme. Mies vastasi puhelimellani ystävättärelleni että suhteessamme kaikki on yhteistä jos ne tulevat puhelimitse. Mies sanoi, ettei ymmärrä miksi ystävätär puuttuu meidän elämään ja kritisoi miestä, koska ei tunne tätä kunnolla. Puolin ja toisin emme jaa kasvotusten ystäviemme elämää ja asioita, mutta meillä on pääsy molempien puhelimiin, sähköposteihin ja muihin. Ap
Toivottavasti kaikki sun ystävät tietää että kaikki info menee myös sun miehelle. Melko paska kaveri tuollainen.
Niinpä, loppuisi keskustelut tuollasen kanssa.
En jaa kaikkea, eli en puhu kaikkea, mutta meillä on yhteiset salasanan puhelimelle ja padille ja moniin sovelluksiin. Meistä kumpikaan ei tee mitään sellaista, mikä ei kestäisi päivänvaloa.
Vierailija kirjoitti:
Vaimo kattoo aina mun puhelimen illalla. Ihan normaalia.
Ei ole normaalia.
Vierailija kirjoitti:
En jaa kaikkea, eli en puhu kaikkea, mutta meillä on yhteiset salasanan puhelimelle ja padille ja moniin sovelluksiin. Meistä kumpikaan ei tee mitään sellaista, mikä ei kestäisi päivänvaloa.
Jatkan: ap:n esimerkki ystävättären viestistä on törkeä. Mies on rajaton.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain i d i o o t t i ei kunnioita muiden ihmisten viestintäsalaisuutta.
vai oletteko jutellut että kai se passaa jos mies lukee viestinne?
Olemme yhdessä sopineet, että kummallakin on pääsy toisen puhelimeen ja tiedämme toistemme salasanat. Ap
Ootteko 60v? Sit ehkä ymmärrän. Muuten en.
Miten se iästä riippuu? Tavallaan on ihan aiheellista että salasanat on saatavilla jos toiselle sattuu jotain ja pitää päästä esim pankkiasioita hoitamaan, meillä ei todellakaan ole eikä tule yhteisiä pankkitilejä - mutta ne salasanat eivät ole muuten käytettävissä.
Meillä kummallakaan ei ole tarvetta päästä nuuskimaan toisen puhelinta eikä tietokonetta eikä muutakaan. Emme salaile asioita mutta jos joku meille luottamuksella jommalle kummalle kertoo, me emme lavertele siitä edes toisimmelle ilman lupaa. Silkasta kunnioituksesta.
Tiedetään toistemme lukituskoodit, mutta emme käytä koskaan toistemme puhelimia ilman hyvää syytä tai lupaa kysymättä.
Jos puhelin piippaa ja toinen pyytää katsomaan että kuka laittoi viestin niin sitten. Muuten en kyllä katso tai utele, kysehän on myös työasioista. Taskutkin pyydän aina pyykissä itse tarkastamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa hektistä jos ei ehdi sen aikaa odottaa että putsaa kätensä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pääsy toisen puhelimeen?!!! EI helvatissa. Kuka antaa? Joku täysin tahvo? orja? tahdoton nahjus?
Miksi ei? Mitä salattavaa sinulla on? Kaksoiselämä?
Enemmän se luottamuksenpuutteesta kertoo jos puolisolla on tarve päästä luuria tai läppäriä tutkimaan. En ikinä haluaisi tuollaista ystävää johon ei voi luottaa sen vertaa että esim. yhteiset viestittelyt pysyisivät kahdenkeskisinä asioina.
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Jos ei ole salattavaa, niin miksi ei. Jos on salattavaa tai toiseen ei voi täysin luottaa, niin sitten ei tietenkään.
Jaamme asioita toisillemme hyvin harkiten, olemme hyvin yksityisiä ihmisiä. Puhelintemme koodit tiedämme puolin ja toisin lähinnä turvallisuussyistä, mutta niitä ei ole ollut koskaan tarvetta vielä käyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pääsy toisen puhelimeen?!!! EI helvatissa. Kuka antaa? Joku täysin tahvo? orja? tahdoton nahjus?
Miksi ei? Mitä salattavaa sinulla on? Kaksoiselämä?
Itse ajattelen että kaikki ystävien kanssa käydyt keskustelut ovat yksityisiä. Sekä minun että ystävän pitää voida luottaa siihen, ettei niitä lue kukaan ulkopuolinen. Mies tietää lukituskoodini, mutta hänellä ei ole oikeutta lukea keskustelujani. Minun ex luki salaa viestini (etsi todisteista pettämisestä, jota ei siis ollut tapahtunut) ja se tuntui ihan kamalalta. Ei ole mikään terve suhde sellainen jossa ei voi luottaa toiseen tai sallia hänelle yksityisyyttä ja tilaa muille ihmissuhteille.