Jaatteko puolison kanssa kaiken? Onko puolisollasi pääsyä puhelimellesi?
Kommentit (1036)
Vierailija kirjoitti:
Ei minun puhelimessani ole mitään sellaista, jota puolisoni ei saisi nähdä. Toisaalta ystävieni kuulumisia en välttämättä kaikkia kerro miehelleni.
Jäi pois aloituksesta, mutta ystävätär suutahti kun mieheni luki viestin, jossa ystävätär kommentoi miestäni ja parisuhdettamme. Mies vastasi puhelimellani ystävättärelleni että suhteessamme kaikki on yhteistä jos ne tulevat puhelimitse. Mies sanoi, ettei ymmärrä miksi ystävätär puuttuu meidän elämään ja kritisoi miestä, koska ei tunne tätä kunnolla. Puolin ja toisin emme jaa kasvotusten ystäviemme elämää ja asioita, mutta meillä on pääsy molempien puhelimiin, sähköposteihin ja muihin. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vain i d i o o t t i ei kunnioita muiden ihmisten viestintäsalaisuutta.
vai oletteko jutellut että kai se passaa jos mies lukee viestinne?
Olemme yhdessä sopineet, että kummallakin on pääsy toisen puhelimeen ja tiedämme toistemme salasanat. Ap
Vierailija kirjoitti:
Pääsy toisen puhelimeen?!!! EI helvatissa. Kuka antaa? Joku täysin tahvo? orja? tahdoton nahjus?
Miksi ei? Mitä salattavaa sinulla on? Kaksoiselämä?
Juokse, jos kumppani vaatii pääsyä puhelimelle/sometileille, pankkitunnuksia tms. Ei tuu päättymään hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Ei meillä mitään varsinaisia salaisuuksia ole, mutta en yleensä puhu ystävieni asioista enkä toki omista työasioista. Niiden suhteen olen vaitiolovelvollinen.
Mieheni ei koskaan katso ilman lupaa puhelintani enkä minä hänen, mutta saatan huutaa esim suihkusta, että vastaa puhelimeen tai katsoo keneltä viesti tuli.
Miksi noin hätä vastata puhelimeen tai tietää keneltä viesti tuli?
Esimerkiksi kyllä jos haluaa, ei salattavaa.
Ei todellakaan ole, aivan sekopäinen ajatus . Puolisoni on lukenut päiväkirjani joten puhelimen päiväkirja on ainoa paikka mihin voin kirjoittaa mitään yksityisiä ajatuksia.
Mieheni ei pääse puhelimilleni.
Ei tietenkään.
Se on myös työpuhelimeni.
Tiedetään toistemme tietokoneiden salasanat, joten niistä pääsisi halutessaan facebookit koluamaan läpi. Välillä vahingossa näkeekin jonkun viestin, joka pop-uppina lävähtää kuvaruudun nurkkaan.
Samoin emäntä tietää kännykkäni pin-koodin ja voisi halutessaan tutkia kännykkäni sisällön.
Ajatuksena minulle ei ole ookoo toisen viestien nuuskiminen. En ole lukenut emäntäni viestejä enkä usko, että hän on lukenut minun viestejäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mieheni ikinä koskaan pyytäisi nähtäväkseen puhelimeni, niin tietenkin sen antaisin. Hän ei tulisi näkemään sieltä mitään suhdettamme uhkaavaa.
Koska itsekin luotan, niin ei kiinnosta miehen puhelin.
Mä toivon, ettei mun ystävät näytä puhelimiaan. Mun lähettämät viestit on tarkoitettu vain heille. Itsekään en näytä saamiani viestejä muille.
Itse mietin myös tuota, että ei kyse ole vain puolisoista, vaan on tärkeää ottaa kolmannet osapuolet huomioon. Esim. sisarukseni tai ystäväni saattaisi kirjoittaa vaikka jostakin itselleen arasta asiasta, jota ei kertoisi muille, joten olisi jo pelkästään tästä syystä todella paha luottamuksen pettäminen, jos vaimollani olisi pääsy puhelimelleni. Samoin en itsekään tsekkaile vaimoni puhelimen viestejä. Ne ovat henkilökohtaisia. Oman harkinnan mukaan voi toki toiselle näyttää puhelimeltaan viestejä, mutta ei niin, että voi tsekkailla toisen saapuvia viestejä tai selailla vanhoja.
-Eräs aviomies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olemme yhdessä sopineet, että kummallakin on pääsy toisen puhelimeen ja tiedämme toistemme salasanat. Ap
Ootteko 60v? Sit ehkä ymmärrän. Muuten en.
No ei kosketa toistemme puhelimiin. Ei ole mitään syytä siihen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai sä pässi olet myös puhelimessa oleville kontakteille kertonut että viestejä lukee muutkin?
Vierailija kirjoitti:
Mieheni ei pääse puhelimilleni.
Ei tietenkään.
Se on myös työpuhelimeni.
Sama itselläni.
Molemmilla on myös omat läppärit. Oma läppärini on myös työkäytössä.
Kotiläppärissä, siis mieheni läppärissä, on molemilla omat käyttäjätilit, sitä voi käyttää myös kumpikin.
Pääsen mieheni puhelimelle, mutta ei kyllä jaksa kiinnostaa enempää kuin pakolliset, jos hän tarvitsee joskus apua tai muuta. Mies ei pääse mun puhelimelle, mutta eipä sitäkään varmasti kiinnosta enempää kuin muakaan päästä kölppäämään toisen puhelinta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pääsy toisen puhelimeen?!!! EI helvatissa. Kuka antaa? Joku täysin tahvo? orja? tahdoton nahjus?
Miksi ei? Mitä salattavaa sinulla on? Kaksoiselämä?
Ei varmaan. Harvemmilla on kaksoiselämä.
Mutta en halua paljastaa, sukulaisteni enkä ystävieni asioita, enkä salaisuuksia miehelleni. Mieshän näkisi kaiken puhelimen sisällön, jos hänellä olisi pin- koodi puhelimeen.
Olen luotettava ihminen ystävilleni. Ja myös läheisilleni, asioissa jotka olen heille luvannut pitää salassa.
Kaikki on jaettu, tilit ristiin ja samalla tavalla kieroiltu koodit/salasanatpuhelimissa ja läppäreissä.
Puhelimet yms saavat olla rauhassa.
30 vuotta y dessä.
Vierailija kirjoitti:
Tietenkään ei ole pääsyä puhelimiin. Miehellä sitä paitsi firman puhelin. Mulla nyt mitään salaista ei ole, mut silti, mitäpä mies mun puhelimella tekisi?
Naiset on niin naiiveja
Vierailija kirjoitti:
Juokse, jos kumppani vaatii pääsyä puhelimelle/sometileille, pankkitunnuksia tms. Ei tuu päättymään hyvin.
Ei esim. meillä ole mitään vaadittu. Aina ollut selvää ettei suhteessa ollessa ole mitään "salaisuuksia" eikä toiselta kiellettyä. Eikä vieläkään ole päättynyt, sen sijaan hyvin menee.