Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huonot seksitaidot hämmentää

Vierailija
26.12.2024 |

Olen pitkän avioliiton jälkeen etsiskellyt, ja myös löytänyt ns. kevyempiä, lähinnä seksiin perustuvia suhteita ja niitä onkin varsin helppoa löytää.

Huomionarvoista on kuitenkin ollut se, miten huonoja iso osa miehistä on sängyssä. Tuntuu, etteivät he ymmärrä sitä, että jos seksi on huonoa, seuraavaa kertaa ei tule. Jäädään kyselemään ja vinkumaan "koskas nähdään uudelleen", mutta ehei, uutta kertaa ei enää tule. Ennen seksiä on kyllä isoja puheita ja halutaan tietää toisen toiveista ym mutta kun käytäntöön pääsee niin kaikki unohtuu. 

Esimerkkejä huonosta seksistä on mm. täysin riittämätön esileikki. Ajatellaan että kun naista nuolee "vähän sinnepäin" pari minuuttia voikin jo alkaa panemaan. Tai halutaan skipata esileikki kokonaan. Jokunen on myös olettanut että jos laittaa heti liukkaria ei esileikkiä tarvita ollenkaan. Kuivaa alapäätä hinkataan sormella, tätä on tullut myös usein vastaan. 

Nämä miehet haluavat päästä nopeasti panemaan, mutta sitten myös ihmettelevät kun kiva orastava seksisuhde tyssääkin ekaan kertaan, kun seksi vaan on ihan surkeaa. Seksisuhteen idea on se, että seksin pitää olla loistavaa. Itse en kaipaa parisuhdetta vaan silloin tällöin loistavaa seksiä.

Ohjeita kyllä annan, ei se siitä jää kiinni. Ohjeita ei yleensä ymmärretä tai haluta ymmärtää. Mutta hämmentävää on se, ettei nämä, useimmiten 39-52-vuotiaat, eli oikeasti aikuiset miehet ole oppineet 20-30 seksuaalisesti aktiivisen vuoden aikana naisen seksuaalisuudesta mitään. 

Pitäisikö vaihtaa selkeästi nuorempiin miehiin, onko heillä enemmän tietotaitoa tuottaa naiselle nautintoa?

Kommentit (77)

Vierailija
21/77 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kokemus täällä. On ollut hämmentävää, miten on kyselty uutta tapaamista, kun seksi on ollut aivan surkeaa. Eli selkeesti miehellä on ollut kiinnostusta, minulla ei. Ehkä suurin pettymys oli kuitenkin yli nelivuotinen parisuhde miehen kanssa, joka oli ollut kahdessa pitkässä parisuhteessa ja jokunen lyhyempikin tapailusuhde ollut, ikä viisissäkymmenissä - hänelläkin varsin puutteellinen käsitys naisen tarpeesta esileikkiin ja seksi oli usein pitkä, puuduttava penetraatio. Vaikka yritin kertoa toiveistani, ei muutosta tullut.

Ehkä seksisuhteita etsivät miehet ovat miehistä sitä heikointa laatua? Itse löysin nyt hyvän rakastajan etsimällä vakavaa suhdetta. Sitä meille ei tullut, mutta nautitaan hyvästä seksistä niin kauan kuin mahdollista.

Vierailija
22/77 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kokemuksen mukaan 20 - 25 % miehistä on hyviä tai kehityskelpoisia seksissä. Mulla oli aikoinaan toimiva FB-suhde jonkun mua vajaat 10 vuotta nuoremman miehen kanssa. Parhaat rakastajat ovat olleet kyllä vähän mua nuorempia yleensä. Yksi hyvä ollut 7 vuotta vanhempi. N45.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/77 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pimppiä pidä mennä nuoleskelemaan eikä varsinkaan tuntematonta sellaista. Siellä asustaa kaikenmaailman kakkabakteereista alkueläimiin ja viruksiin. Näitä miespoloisia sitten juoksee terveysasemilla, kun koko ruuansulatuselimistö on sekaisin. Myös suu- ja nielusyöpien yleistyminen on suora seuraus tuosta esim. näyttelijä Michael Douglas parhaimpana esimerkkinä. Miehet vaatikaa pimpin nuolennan vaativille naisille ehkäisyä siihen väliin esim. elmukelmua tms.

Vierailija
24/77 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pimppiä pidä mennä nuoleskelemaan eikä varsinkaan tuntematonta sellaista. Siellä asustaa kaikenmaailman kakkabakteereista alkueläimiin ja viruksiin. Näitä miespoloisia sitten juoksee terveysasemilla, kun koko ruuansulatuselimistö on sekaisin. Myös suu- ja nielusyöpien yleistyminen on suora seuraus tuosta esim. näyttelijä Michael Douglas parhaimpana esimerkkinä. Miehet vaatikaa pimpin nuolennan vaativille naisille ehkäisyä siihen väliin esim. elmukelmua tms.

Miten tämä liittyi aiheeseen? Tässä ei kai ketään ole pakotettu yhtään mihinkään. Kai nyt mies osaa olla nuoleskelematta halutessaan tai tunkematta elintään mihinkään ilman suojaa? 

Suuseksisuoja ja kortsu on erittäin jees. Ei kukaan nainenkaan halua nielusyöpää tai kohdunkaulansyöpää paljaasta kyrvästä. Onneksi tosimiehelle kortsu on itsestäänselvyys.

Vierailija
25/77 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen miehenä vähän ihmetellyt samaa. Siis lähinnä kun kuuntelen naisten kertomaa minkälaista sähellystä ja äkkiäpanemaan touhua se on. Itselle se esileikki (typerä käsite joka alleviivaa että yhdyntä=seksi) on melkeinpä se paras osuus.

Sitten kun olen hakenut myös miehistä seksiseuraa niin se tyssää siihen että kommunikointitaidot täysi nolla. Siis ihan hirveetä oksennusta tai vaihtoehtoisesti yhden sanan viestejä mitä niitäkin pitää puoliväkisin nyhtää.

M40

Siis olet 40 ja kuvittelet naisten kertovan totuuden tai molempien osapuolten näkemyksen? 

Naiset ovat täysin sokeita sille, miten helppoa nuo asiat ovat heille ja naisilla on koodikieli asioille. "Hyvä seksi" = isomunainen pitkä mies. "Hyvä mies"  =isomunainen pitkä ja komea mies. 

"Huono persoonallisuus" = lyhyt, kalju mies jne.

Totta tarinoissa on varmasti se tunne, jonka nainen tuntee. Siinä mielessä nainen ei koskaan 'valehtele'. 

Vierailija
26/77 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen tyydyttäminen on aika yksinkertaista. Suudellaan, hyväillään, hierotaan klittaa ja sormetellaan tai nuollaan pillua vaan niin kauan, että naisen himot nousee kattoon ja nainen repii kullinpuutteessa jo päällensä. Silloin on oikea aika aloittaa naiminen. Sittenkin vielä kuullostellaan naisen kiiman astetta ja lisätään painetta kun nainen sitä malttamattomasti jo anelee tai ottaa. Ei ole mitään rakettitiedettä. 

Vierailija
27/77 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen miehenä vähän ihmetellyt samaa. Siis lähinnä kun kuuntelen naisten kertomaa minkälaista sähellystä ja äkkiäpanemaan touhua se on. Itselle se esileikki (typerä käsite joka alleviivaa että yhdyntä=seksi) on melkeinpä se paras osuus.

Sitten kun olen hakenut myös miehistä seksiseuraa niin se tyssää siihen että kommunikointitaidot täysi nolla. Siis ihan hirveetä oksennusta tai vaihtoehtoisesti yhden sanan viestejä mitä niitäkin pitää puoliväkisin nyhtää.

M40

Siis olet 40 ja kuvittelet naisten kertovan totuuden tai molempien osapuolten näkemyksen? 

Naiset ovat täysin sokeita sille, miten helppoa nuo asiat ovat heille ja naisilla on koodikieli asioille. "Hyvä seksi" = isomunainen pitkä mies. "Hyvä mies"  =isomunainen pitkä ja komea mies. 

"Huono persoonallisuus" = lyhyt, kalju mies jne.

Totta tarinoissa o

Jännä. Mulla on lyhyehkö ja kaljuuntuva mies jolla aivan helvetin hyvä persoonallisuus. Toki tykkäisin jos ei kaljuuntuisi jo päälle kolmikymppisenä, pituus sen sijaan ei vaivaa koska olen itsekin lyhyt ja mies on muuten minun mieleeni. 

Elääköhän kirjoittaja jossain ameriikan algoritmiluupissa jossa jenkki-Stacyt bimboina pyörii kikkelkarusellissa ja nainen ei koskaan halua seksiä, ainoastaan rahaa ja laatikkoleukalentäjän statussymboliksi 🤔 

Vierailija
28/77 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon hyvä ja tiedän sen, joten tapailen vain parikymppisiä naisia. Annan heille elämänsä parasta seksiä. Oman ikäisiini, katkeriin naisiin en koskisi edes pahimmassa puutteessa.

M41

Vierailija
29/77 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi aloitus ja sitä komppaavat kommentit on oikeasti iso ongelma. Jatkuvasti pauhataan siitä miten naiset on erilaisia, eikä kaikki halua tai tykkää samoista asioista ja silti ette itse sitä ymmärrä, puhumattakaan minkään ymmärtämisestä miesten suhteen.

Ei noi miehet välttämättä ole mitenkään onnettomia sängyssä, vaan sinä saatat haluta eri asioita kuin suurin osa naisista tai saatat olla hieman "hankalasti" tyydytettävä.

Moni mies myös tulee ekalla kerralla nopeasti ja saattaa unohtaa asioita kun ovat vähän liiankin innoissaan. Ja sitten sinä puupää vedät pelin poikki ja tyrmäät laakista. Ei näin.

Vierailija
30/77 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen tyydyttäminen on aika yksinkertaista. Suudellaan, hyväillään, hierotaan klittaa ja sormetellaan tai nuollaan pillua vaan niin kauan, että naisen himot nousee kattoon ja nainen repii kullinpuutteessa jo päällensä. Silloin on oikea aika aloittaa naiminen. Sittenkin vielä kuullostellaan naisen kiiman astetta ja lisätään painetta kun nainen sitä malttamattomasti jo anelee tai ottaa. Ei ole mitään rakettitiedettä. 

Unohdit yhden tärkeän vaiheen vai etkö vaan enää välitä siitä. Nimittäin liukkarituubin korkin avaus ja ruiskaus vaimon kuivaan pilluun.

Vierailija
31/77 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole rakettitiedettä myöskään ymmärtää, että saman kaavan toistaminen alkaa käymään tylsäksi.

Vierailija
32/77 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täysin totta mitä edellä kirjoitettu! Valitettavan harva mies oikeasti  on hyvä.

Moni nainenkin luulee itsestään ja omista seksitaidoistaan liikoja. Kuvittelee, että hurjaa seksiä on, että levittää sen verran jalkojaan, että mies pääsee sisään ja sitten makaa liikkumatta paikallaan. Sitten kaikki vika onkin miehessä.

Vierailija
33/77 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täysin totta mitä edellä kirjoitettu! Valitettavan harva mies oikeasti  on hyvä.

Moni nainenkin luulee itsestään ja omista seksitaidoistaan liikoja. Kuvittelee, että hurjaa seksiä on, että levittää sen verran jalkojaan, että mies pääsee sisään ja sitten makaa liikkumatta paikallaan. Sitten kaikki vika onkin miehessä.

Tämä on totta ja johtuu siitä, että usea nainen ei itsekään tiedä mitä haluaa ja mistä laukeaa. Sitten syytetään miestä, kun se ei keksi kaikkea ihan ite.

Vierailija
34/77 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitettavan harva nainen on oikeasti hyvä. Ja vielä harvemmassa on naiset joiden eteen viitsii nähdä vaivaa siellä sängyssä.

Hyvä reikä? Naiseen tehdään mällitarpeet, hän ei niitä tee.

Vierailija
35/77 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntuu että puolet nykyjengistä on jotain seksiaddikteja.

Vierailija
36/77 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on totta ja johtuu siitä, että usea nainen ei itsekään tiedä mitä haluaa ja mistä laukeaa. Sitten syytetään miestä, kun se ei keksi kaikkea ihan ite.

Jos luet (oletan, että osaat lukea) aloituksen, tulisi sinun ymmärtää, että tässä ketjussa puhutaan nyt kuitenkin miehistä, jotka eivät kuuntele ja toteuta naisen toiveita, vaikka nainen ne selvästi kertoo. Ja odottavat uutta tapaamista, vaikka seksi ei ollut nautinnollista kummallekin.

Tässä ketjussa ei puhuta niistä naisista, jotka eivät tiedä, mitä haluavat ja odottavat, että mies keksii sen heidän puolestaan. Nämä ovat kaksi eri asiaa ja on turha tulla argumentoimaan tähän ketjuun noilla "syytöksillä".

Vierailija
37/77 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama kokemus täällä. On ollut hämmentävää, miten on kyselty uutta tapaamista, kun seksi on ollut aivan surkeaa. Eli selkeesti miehellä on ollut kiinnostusta, minulla ei. Ehkä suurin pettymys oli kuitenkin yli nelivuotinen parisuhde miehen kanssa, joka oli ollut kahdessa pitkässä parisuhteessa ja jokunen lyhyempikin tapailusuhde ollut, ikä viisissäkymmenissä - hänelläkin varsin puutteellinen käsitys naisen tarpeesta esileikkiin ja seksi oli usein pitkä, puuduttava penetraatio. Vaikka yritin kertoa toiveistani, ei muutosta tullut.

Ehkä seksisuhteita etsivät miehet ovat miehistä sitä heikointa laatua? Itse löysin nyt hyvän rakastajan etsimällä vakavaa suhdetta. Sitä meille ei tullut, mutta nautitaan hyvästä seksistä niin kauan kuin mahdollista.

Minkä takia vuosia makasit aloillasi toisen tyydyttäessä itseään sinuun? Miksi etä työntänyt päältä pois ja sanonut että en halua tällaista?

Vierailija
38/77 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos luet (oletan, että osaat lukea) aloituksen, tulisi sinun ymmärtää, että tässä ketjussa puhutaan nyt kuitenkin miehistä, jotka eivät kuuntele ja toteuta naisen toiveita, vaikka nainen ne selvästi kertoo. Ja odottavat uutta tapaamista, va

Kuinka usein sinua alkaa vituttamaan, jos joku tekee jotain mistä sinä et pidä?

Tykkäätkö olla kontollifriikki?

Vierailija
39/77 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On joo ollut "huonoja" miehiä. Kun kaivannut hellää kosketusta, hellyyttä, suudelmia ihan arkisissa tilanteissa. Kuiteski enemmän kaivattu sänkyyn ratsastamaan, niin aika nopsaan ohi. Vähän tullut sellainen olo. Et miesten tarpeita tullut tyydytettyä...

Vierailija
40/77 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon hyvä ja tiedän sen, joten tapailen vain parikymppisiä naisia. Annan heille elämänsä parasta seksiä. Oman ikäisiini, katkeriin naisiin en koskisi edes pahimmassa puutteessa.

M41

Sori, paappa, en tiedä ketään ikäistäni joka haluaisi panna melkein isän ikäistä seniiliä. Kyllä me halutaan nuoria miehiä. Mutta palaa vain rauhassa fantasioittesi pariin. Eilenkin baarissa näkyi teitä epätoivoisia keski-ikäisiä kyyläämässä meitä kuola valuen, mutta kotiin lähti ihan oman ikäisiä kundeja.

-nuori nainen