Miksi miehet eivät enää lähesty naisia ja näe vaivaa?
Kommentit (564)
En ole koskaan oikein tehnyt aloitteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin mä naista tarvitsen?
Olen sinkku, vapaa ja tyytyväinen elämääni. Lapset ei kiinnosta. Seksiä saan ilman parisuhdetta ja tulevaisuudessa naiset korvaantuu jokaisella miehellä aidoilla naisroboteilla.
Kaikki tuntemani kaverini, naimisissa olevat siis, ovat valittaneet kuinka avioliitto on kuin orjuus tai vankeus. Vapaudesta ei tietoakaan.
Miksi oman mielenterveyttä tuhoaisin tietoisesti?
En usko hetkeäkään, että saisit seksiä ilman maksamista
Oletko nainen? En ole yllättynyt ettet usko. Saat uskoa mihin tahansa eikä mun tarvitse todistaa mitään.
Oot niin juntin kuulunen, että uskon sata kertaa enemmän, että saat ennemmin joka kerta turpaan kuin p.illua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen sinkku, vapaa ja tyytyväinen elämääni. Lapset ei kiinnosta. Seksiä saan ilman parisuhdetta ja tulevaisuudessa naiset korvaantuu jokaisella miehellä aidoilla naisroboteilla.
Kaikki tuntemani kaverini, naimisissa olevat siis, ovat valittaneet kuinka avioliitto on kuin orjuus tai vankeus. Vapaudesta ei tietoakaan.
Oletko nainen? En ole yllättynyt ettet usko. Saat uskoa mihin tahansa eikä mun tarvitse todistaa mitään.
Oot niin juntin kuulunen, että uskon sata kertaa enemmän, että saat ennemmin joka kerta turpaan kuin p.illua
Inceli huutelee siellä.
Miehet eivät usko mahdollisuuksiinsa, koska ei ole laatikkoleukaa eikä ammatti ole kirurgi.
"Inceli huutelee siellä."
Lol, jotenkin tulee pieni suru kun mies joka huutelee naisettomuuttaan päätyy kutsumaan toisia inceleiksi. Et sitten muuta keksiny, ei ne naiset ainakaan sun älystä viehäty se on selvä:DD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aasiassa ainakin saa. Tinderissä tulee mätchejä solkenaan ja panemaan pääsee melkein päivittäin. Länkkärit on eksoottisia siellä, ei kaikkien mielestä tosin mutta kun on miljoonapopulatio niin niitäkin riittää.
Vierailija kirjoitti:
Öö, koska naiset pilaa itsensä irtoseksillä. Kukaan mies ei halua lastensa äidiksi naista, joka on harrastanut seksuaiä kymmenien miesten kanssa.
Sorry.
100 prosenttisesti samaa mieltä. En tyydy naiseen, joka on kokeneempi kuin minä.
Vierailija kirjoitti:
Koska incel-podcast brot on omaksi taloudelliseksi edukseen saanut heille raukoille uskoteltua, että vain 1 % miehistä kelpaa naisille (vai mikä lie se prosenttilukema tällä hetkellä onkaan), joten he eivät edes uskalla yrittää.
Tämä on tietty naisten etu, koska parisuhteessa mies saa etua ja nainen saa lähinnä riesan.
Ai omaksi taloudelliseksi eduksi? Meneeköhän sulla deittailuvalmentajat ja inkwelit sekaisin?
Miten he hyötyvät rahallisesti siitä, että joku luovuttaa?
Vierailija kirjoitti:
"Inceli huutelee siellä."
Lol, jotenkin tulee pieni suru kun mies joka huutelee naisettomuuttaan päätyy kutsumaan toisia inceleiksi. Et sitten muuta keksiny, ei ne naiset ainakaan sun älystä viehäty se on selvä:DD
Selvästi jollain meni tunteisiin kun joku ei tarvi naista elämään. Kenties pidät uhkana?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Öö, koska naiset pilaa itsensä irtoseksillä. Kukaan mies ei halua lastensa äidiksi naista, joka on harrastanut seksuaiä kymmenien miesten kanssa.
Sorry.
100 prosenttisesti samaa mieltä. En tyydy naiseen, joka on kokeneempi kuin minä.
Nollasta on paha vähentää ellei miinukselle pääse
Kertokaapa miksi miehenä tarvitsisin naista?
Kumpi tarvitsee toista enemmän; mies vai nainen?
Koska mulla ei ole ollut koskaan tarvetta naiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näen vaivan, jos nainen on vaivan arvoinen. Kovin harva suominainen on.
Totta. Ulkomailta saa parempia naisia.
Japanilaiset naiset voittaa suomalaiset naiset 100-0.
Totta. Ei pidä tyytyä suomalaisiin naisiin, kun ulkomailta saa parempia.
Näin ajattelevat miehet joka maassa oman maansa naisista.
Vierailija kirjoitti:
Kertokaapa miksi miehenä tarvitsisin naista?
Kumpi tarvitsee toista enemmän; mies vai nainen?
Koska mulla ei ole ollut koskaan tarvetta naiselle.
Mies on aina tarvinut enemmän. Voi myös todistaa siitä, että joka päivä on keskusteluita, joissa ulit vinkuvat naisenpuutetta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sorry.
En minäkään. Mun ikäiset naiset (26) ovat pilanneet itsensä irtoseksillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näen vaivan, jos nainen on vaivan arvoinen. Kovin harva suominainen on.
Totta. Ulkomailta saa parempia naisia.
Japanilaiset naiset voittaa suomalaiset naiset 100-0.
Totta. Ei pidä tyytyä suomalaisiin naisiin, kun ulkomailta saa parempia.
Metoo on kansainvälinen juttu, et saa ahdistella tai ra iskailla ulkomaalaisiakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sorry.
Ja sä et sitten ole tohon ikään mennesä onnistunut saamaan kertaakaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sorry.
Olen saanut 3 kertaa. Mun ikäiset naiset on saanut yli 30 kertaa ja sellaista hørøa minä en ota tyttöystäväksi. Lällällää. Ärsyttääkö?
En tyydy suomalaisiin naisiin.
Sor-ry. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sorry.
Olen saanut 3 kertaa. Mun ikäiset naiset on saanut yli 30 kertaa ja sellaista hørøa minä en ota tyttöystäväksi. Lällällää. Ärsyttääkö?
Mees hei siinä tapauksessa ilmottaas ittes poliisille, sillä r.aiskaaminen on laissa kielletty
Maksullista se parisuhteessa ja avo/avioliitossakin on. Raiskaus on ainoa ilmainen vaihtoehto mutta vankilassa vietetty aika = maksullista koska vapaus lähtee.
Ei oikeastaan ole ilmaista seksiä.