Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet eivät enää lähesty naisia ja näe vaivaa?

Vierailija
26.12.2024 |

En ymmärrä. Minne miehet ovat menneet? 

Kommentit (564)

Vierailija
141/564 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei enää herätä luottamusta että toinen oikeasti sitoutuisi loppuelämäkseen, eikä heti hyppää kiinnostavamman miehen matkaan.

Ehkä sinun pitää tehdä itsestäsi kiinnostavampi niin naiset ei heti vaihda sinua?

Vierailija
142/564 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vakuutusyhtiöiden tulisi kehittää miehille metoo-tuote. Silloin miehet uskaltaisivat paremmin lähestyä naisia pelkäämättä katteettomia oikeusjuttuja.

Sellainen on jo olemassa. Sitä kutsutaan oikeusturvavakuutukseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/564 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli kauhia vaiva päästä siitä edellisestä eroon.

Työkaverin sanoin: niin hullu ja päässilimäänen en oo, että vielä uutta menisin ottamaan tilalle, nyt kun viimein se eukko jätti minut rauhaan 

Vierailija
144/564 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te, jotka väitetysti saatte heti ahdistelusyytökset päällenne jos lähestytte naista... Oletteko miettineet, että tavassanne hakea kontaktia olisi oikeasti ollut jotain vikaa? Tunnen jonkin verran näitä miehiä, jotka "menivät ihan asiallisesti kysymään ja nainen suuttui tyhjästä", vaikka lähestyminen on oikeasti tehty tökerösti: tungettu iholle kiinni, alettu vonkaamaan numeroa välittömästi tervehdyksen jälkeen ja/tai alettu jankkaamaan kielteisen vastauksen saatua. Eikä sekään valittevasti harvinaista ole, että käydään ihan käsiksi mikäli saatu vastaus ei miellytä.

Toki latvalahoja löytyy kummastakin sukupuolesta. Parempi se on olla yksin kuin huonossa seurassa. Itsekin olisin yhä tyytyväinen sinkku, ellen olisi sattunut tapaamaan nykyistä miesystävääni, joka osasi kaikin puolin asiallisesti tulla kysymään syömään pelkäämättä, että "syytän häntä ahdistelusta". Että ihan näin vinkkinä: jo lähtökohtainen katkeruus ei ole kovin puoleensavetävää.

Vierailija
145/564 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerropa ap miksi suomalaista naista kannattaisi lähestyä? Mitä minä saan tällaisesta tapauksesta? 

Älä mölise.

Suurin osa suomalaisista on parisuhteessa tai avioliitossa, toisen suomalaisen kanssa

Taas tätä kusipäiden juttua, suomalaisten naisten tai miesten väheksymistä.

Lapsellista trollailua.

Täällä kirjoittaakin ne jämänaiset.

Vierailija
146/564 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mistä löytäisin sen naisen jonka ensimmäisestä katseesta tietäisin tulleeni löydetyksi. Ehkä sellaisen haikailu on turhaa, mutta elän mielummin siinä uskossa huomisenkin. 

Vierailija
147/564 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi inkkeliluuserit ovat vallanneet tämänkin sivuston?

Se kirjoitetaan femcel.

Vierailija
148/564 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näen vaivan, jos nainen on vaivan arvoinen. Kovin harva suominainen on.

Totta. Ulkomailta saa parempia naisia.

Ihmetyttää tämä loputon suomalaisten naisten haukkuminen, kun siitäkään huolimatta ette tee asialle mitään. Istutte kotona, ja odotatte että lottovoitto tapahtuu, ja se unelmien aasialainen/Itä-Eurooppalainen nainen tulee soittamaan ovikelloa. Pim Pom.

Luuletko, että miehen elämä olisi jotenkin epätäydellistä ilman naista? Ei ole.

Vierailija
149/564 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin ihan rehellisesti miehen silmissä; kaiken wokeilun ja vomaantumisenne seurauksena, ei teitä uskalla lähestyä.

Olen suhteessa ja tapasimme 2008, silloin oli vielä mielestäni suht normaali maailmameno.

Amen. Vituttaa vieläkin, että laitetaan esto jos kysyy toiselta asiallisesti kuulumisia.

Vierailija
150/564 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nee too, raiskaus valehtelut yms. Intersektionaalinen feminismi.

Pitäkää tunkkine 

Jaa, minä olen tavallinen vanhanaikainen feministi. Miten olen vastuussa jonkun muun valehtelusta?

Mistä sen yhden sadasta erottaa joka on täyspäinen?

Ne kaikki osaa valehdella ja valehtelee.

Vierailija
151/564 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin tapaan karhun tai suden polulla kuin naisen.

Vierailija
152/564 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sitä naisille ole enää 10 vuoteen kelvannut tavallinen mies vaan kunnon panoalfalääkärilentäjä kelpaa vain. Kyllä on raskasta olla tavallinen mies

Vierailija
153/564 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin ihan rehellisesti miehen silmissä; kaiken wokeilun ja vomaantumisenne seurauksena, ei teitä uskalla lähestyä.

Olen suhteessa ja tapasimme 2008, silloin oli vielä mielestäni suht normaali maailmameno.

Amen. Vituttaa vieläkin, että laitetaan esto jos kysyy toiselta asiallisesti kuulumisia.

Ei vaan ollu kiinnostunu susta. Deal with it bro ja lähe metsästämään muita naisia

Vierailija
154/564 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aikoinani nähnyt vaivaa. Mutta jatkuvat pakit ovat nakertaneet sen verran itsetuntoa, etten kestä enää. Parempi olla yksin.

Vierailija
155/564 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Öö, koska naiset pilaa itsensä irtoseksillä. Kukaan mies ei halua lastensa äidiksi naista, joka on harrastanut seksuaiä kymmenien miesten kanssa.

Sorry.

Olen samaa mieltä.

Vierailija
156/564 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska naiset kuvittelevat saavansa tinderin kautta sen täydellisen miehen. Sellaista ei ole olemassakaan mutta siinä vaiheessa kun nainen sen tajuaa on myöhäistä. Naisen hylkäämät miehet eivät unohda hylkäystä, varsinkaan kun se on annettu ylimielisesti pilkaten.

Vierailija
157/564 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet lähestyvät kyllä nuoria miehiä ja aikuisia miehiä.

Vierailija
158/564 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nee too, raiskaus valehtelut yms. Intersektionaalinen feminismi.

Pitäkää tunkkine 

Jaa, minä olen tavallinen vanhanaikainen feministi. Miten olen vastuussa jonkun muun valehtelusta?

Sinä olet oikea feministi. Sellainen jota suurin osa miehistä kunnioittaa. Haluat oikeaa tasa-arvoa etkä talloa miestä maanrakoon.

Vierailija
159/564 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska tuntuu paljon paremmalta lykkiä tekoperäreikään samalla kun itsellä surisee kunnon päristin perseessä.

M55

Vierailija
160/564 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aikoinani nähnyt vaivaa. Mutta jatkuvat pakit ovat nakertaneet sen verran itsetuntoa, etten kestä enää. Parempi olla yksin.

Miesten pitä kestää satojakin pakkeja ennen kuin tärppää. Heikot sortuu