Miksi miehet eivät enää lähesty naisia ja näe vaivaa?
Kommentit (564)
Vierailija kirjoitti:
Koska nuoret naiset pilaa itsensä irtoseksillä. No thank you. :-)
Yhdyn yllä olevaan
Vierailija kirjoitti:
Eli toisin sanoen sä et saannu irtoseksiä. Harmin paikka :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nee too, raiskaus valehtelut yms. Intersektionaalinen feminismi.
Pitäkää tunkkine
Kiitos että jätät naiset rauhaan. Juuri sinun kaltaiset ovat niitä joiden lähestymisiä naiset kammoavat.
Mitä sinä haluat meiltä miehiltä? Me emme halua sinulta mitään. Mene pois.
Vierailija kirjoitti:
Koska incel-podcast brot on omaksi taloudelliseksi edukseen saanut heille raukoille uskoteltua, että vain 1 % miehistä kelpaa naisille (vai mikä lie se prosenttilukema tällä hetkellä onkaan), joten he eivät edes uskalla yrittää.
Tämä on tietty naisten etu, koska parisuhteessa mies saa etua ja nainen saa lähinnä riesan.
Ihan sitä samaa te akat täälläkin kerrotte. Että suomalaisten miesten taso on niin huono että alle yksi sadasta voi vetää oikealle. Sellaisia juttuja.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut puolustelee pelokkuuttaan metoolla, mikä on tietenkin heikko tekosyy sille ettei vaan uskalla.
Ja naiset puolustelevat omaa aloitekyvyttömyyttään sillä, että haluavat miehen tekevän aloitteen. Aika heikko sekin, varsinkin kun valtaosa miehistä nimenomaan toivoisi niin tapahtuvan.
Koska liian moni suomalainen nainen on narsisti ja/tai miesvihaaja.
Siihen kun lisää naisen seksiaddiktion, niin ei kiitos. :-)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen aikoinani nähnyt vaivaa. Mutta jatkuvat pakit ovat nakertaneet sen verran itsetuntoa, etten kestä enää. Parempi olla yksin.
Miesten pitä kestää satojakin pakkeja ennen kuin tärppää. Heikot sortuu
Miksi pitäisi? Helpommalla pääse kun ostaa thaimaaseen lipun. En tarvitse mitään bullshittiä missä joku roskatason lihava suomalainen yhoo antaa pakit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut puolustelee pelokkuuttaan metoolla, mikä on tietenkin heikko tekosyy sille ettei vaan uskalla.
Ja naiset puolustelevat omaa aloitekyvyttömyyttään sillä, että haluavat miehen tekevän aloitteen. Aika heikko sekin, varsinkin kun valtaosa miehistä nimenomaan toivoisi niin tapahtuvan.
Luuseria pelokkaana vaan toivoa asioiden tapahtuvan sun mielen mukaan. Totta helvetissä joka mies toivoisi, että naisia vain tulee jalkojen juuren, mutta se ei vain onnistu, koska mies on halukkaampi ja tarvitsee naista enemmän. Tällöin vaihtoehdoiksi jää aloitteiden teko tai olla ilman
Mihin mä naista tarvitsen?
Olen sinkku, vapaa ja tyytyväinen elämääni. Lapset ei kiinnosta. Seksiä saan ilman parisuhdetta ja tulevaisuudessa naiset korvaantuu jokaisella miehellä aidoilla naisroboteilla.
Kaikki tuntemani kaverini, naimisissa olevat siis, ovat valittaneet kuinka avioliitto on kuin orjuus tai vankeus. Vapaudesta ei tietoakaan.
Miksi oman mielenterveyttä tuhoaisin tietoisesti?
Komealle miehelle tarjotaan seksiä Tinderissä. Näitä on alle 10% miehistä.
Naiset ovat #metoon aikana selkeästi tuonut esille sen, että rumien tai tavallisten miesten lähestyminen on seksuaalisista häirintää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen aikoinani nähnyt vaivaa. Mutta jatkuvat pakit ovat nakertaneet sen verran itsetuntoa, etten kestä enää. Parempi olla yksin.
Miesten pitä kestää satojakin pakkeja ennen kuin tärppää. Heikot sortuu
Miksi pitäisi? Helpommalla pääse kun ostaa thaimaaseen lipun. En tarvitse mitään bullshittiä missä joku roskatason lihava suomalainen yhoo antaa pakit.
Ilmeisesti et ole koskaan Aasiassa ollut? Muuten tietäisit, että ei se naisonni miksikään muutu vaikka maata vaihtaisitkin
Vierailija kirjoitti:
Olen sinkku, vapaa ja tyytyväinen elämääni. Lapset ei kiinnosta. Seksiä saan ilman parisuhdetta ja tulevaisuudessa naiset korvaantuu jokaisella miehellä aidoilla naisroboteilla.
Kaikki tuntemani kaverini, naimisissa olevat siis, ovat valittaneet kuinka avioliitto on kuin orjuus tai vankeus. Vapaudesta ei tietoakaan.
En usko hetkeäkään, että saisit seksiä ilman maksamista
Koska naiset saavat helpommin satunnaisia suhteita kuin miehet. Tämä näkyy siinä että ns. tavallinen mies on heikommassa asemassa kuin komea- tai supliikkimies. Ei ole valitus vaan tosiasia. Suurin osa miehistä saa joskus satunnaisia suhteita, rumat tai epäsosiaaliset eivät käytännössä ollenkaan ja eniten saavat ovat komeita tai sosiaalisesti taitavia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on aina ja ikuisesti se ainoa oikea syy. Ne jotka uskaltaa saa naisia
On myös kolmas ryhmä: ne jotka uskaltavat, mutta eivät enää halua koska kokemus on opettanut että koko hommasta jää erittäin vähän positiivista käteen.
Itselläni ainakin on pitkät suhteet, perhe-elämä koettuna jo. Paskoja reissuja, mutta huonoja valintojaei jälkikäteen voi korjata - samat hölmöjen valintojen uusinnat sen sijaan voi skipata.
Ja silti vingut täällä koska? Sitä paitsi epäonnistuneet suhtees oli täysin ja ainoastaan sun syytä
Vedä sinä #uora vi##u päähäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luuseria pelokkaana vaan toivoa asioiden tapahtuvan sun mielen mukaan. Totta helvetissä joka mies toivoisi, että naisia vain tulee jalkojen juuren, mutta se ei vain onnistu, koska mies on halukkaampi ja tarvitsee naista enemmän. Tällöin vaihtoehdoiksi jää aloitteiden teko tai olla ilman
Ja kun on yrittänyt monta vuotta tuloksettta tajuaa ettei ole oikeasti kuin luuserimies. Miksi siis yrittää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko hetkeäkään, että saisit seksiä ilman maksamista
Oletko nainen? En ole yllättynyt ettet usko. Saat uskoa mihin tahansa eikä mun tarvitse todistaa mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerropa ap miksi suomalaista naista kannattaisi lähestyä? Mitä minä saan tällaisesta tapauksesta?
Aapeesta en tiedä.
Itse tarjoan kumppanuutta, tukea, seuraa, arvostusta, läheisyyttä, seksiä ja haluan saada kumppanilleni hyvän ja turvallisen olon.
Haista akka pitkä vi##u. Tuollaista usko kukaan.
MeToo -liike joka leimaa aktiivisesti naisia lähestyvät miehet häiriköiksi