Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi miehet eivät enää lähesty naisia ja näe vaivaa?

Vierailija
26.12.2024 |

En ymmärrä. Minne miehet ovat menneet? 

Kommentit (564)

Vierailija
121/564 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näen vaivan, jos nainen on vaivan arvoinen. Kovin harva suominainen on.

On ihan turhaa alkaa muuttamaan itseään ja elämäänsä jonkun naisen takia. Tästä eteenpäin pysyn yksin ja tyytyväisenä.

Tämä se tuntuu olevan nuorten miesten suunta. Suomalaiset naiset eivät enää kiinnosta. Vievät vaan erossa lapset ja rahat. 

Vierailija
122/564 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei rumana miehenä kannata yrittää. Turha ylläpitää toiveita tai haaveita jotka ei toteudu.

Älä huoli. Sama se on komeallakin, jos ei ole rahaa eikä kunnianhimoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/564 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka nyt haluaisi suomalaisen valittavan naisen?  (Ei kaikki naiset mutta moni). Paljon mielummin tutustun tasa-arvoiseen ja miestä tasapuolisesti arvostavaan naiseen ulkomailla. 

Suosittelen. itse löysin vaimoni Espanjasta ja hän kohtelee minua aivan erilailla kuin ystävieni suomalaiset vaimot. Olen vaimoni tuki ja turva, hän hellyyteni ja sylini. Tasapainotamme toisiamme ja olemme onnellisia. Ystävieni vaimot vain valittavat ja ystäväni haluaisivat erota. 

Vierailija
124/564 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena sanoisin että en ikinä ottaisi suomalaista naista. Naistenilloissa ei tehdä muuta kun haukuta miehiä, somesta puhumattakaan. 

Vierailija
125/564 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista #metoo vaaroista huolimatta, lähes varmasti teen keskustelunavauksen kun kohtaan nuoren ja hoikan feminiinin kaunottaren (ei fémakko, vaan feminiini joka tarkoittaa kaunotarten perusluonnetta) lyhyessä minihameessaan, koristeltuna paljailla koipi-reisilläään sekä paljailla varpeillaan sandaali-korkkareissaan, joka antaa minulle edes sivusilmäyksen (suopea laatua). /M67v.

Vierailija
126/564 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei oo koskaan lähestynyt. Itse etsin mieheni

voin etsiä miehen, mutta miehen pitää tehdä aloite!

varteenotettava idea

Vierailija
127/564 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Minne miehet ovat menneet?"

MGTOW

Vierailija
128/564 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset nostaa itsensä jalustalle koska heillä on pillu. Täälläkin palstalla jatkuvasti valittavat ukoistaan kuinka ovat kyllästyneitä ja vihaavat niitä. Eivät halua nähdä itseään minkälaisia oikeasti ovat.naisen kanssa ollessa kaikki pyörii naisen ympärillä. Jatkuvasti pitää olla hankkimassa jotain. Tavaraa, kotia ,lapsia autoa.mies on parisuhteessa vain välttämätön paha.joka mahdollistaa sen.ja katsoo sohvalla makaavaa pötkylää joka on jatkuvasti tyytymätön ja nalkuttaa. Nyt kun on ollut sinkkuna pitkään. Olen todella onnellinen. Harmittaa vain etten lähtenyt aiemmin .

M49 

Vierailija
129/564 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille on hankittu useita kymmeniä tuhansia ihania ruskeasilmäisiä miehiä viime aikoina.

Tarvitaanko siis vielä lisää, kun nämä eivät riittäneetkään?

Vierailija
130/564 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Incelit ovat vallanneet netin.

Vierailija
131/564 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut puolustelee pelokkuuttaan metoolla, mikä on tietenkin heikko tekosyy sille ettei vaan uskalla. 

Tämä on aina ja ikuisesti se ainoa oikea syy. Ne jotka uskaltaa saa naisia

Vierailija
132/564 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

18v suhde riitti ja otin eron.

Voin henkisesti, taloudellisesti, fyysisesti paremmin kuin koskaan.

En tee naisella mitään enkä aikatauluta elämääni enää koskaan toisen takia.

En ole naisvihaaja. Naiset on ihan jees, mutta ei se enää mulle sovi. Kun katsoo nykypäivän deittailua ja lueskelee juttuja tai kuuntelee, niin olen saanut sellaisen käsityksen, että mies kulkee vuoronumero kädessä jossain deittipalvelussa ja kisailee muita vastaan kuka saa ns palkinnon.

Onneksi ei tarvitse mennä deittipalveluihin.

Vierailija
133/564 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse, kun naiset on itse niin innokkaina.

Vierailija
134/564 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotkut puolustelee pelokkuuttaan metoolla, mikä on tietenkin heikko tekosyy sille ettei vaan uskalla. 

On myös kolmas ryhmä: ne jotka uskaltavat, mutta eivät enää halua koska kokemus on opettanut että koko hommasta jää erittäin vähän positiivista käteen.

Itselläni ainakin on pitkät suhteet, perhe-elämä koettuna jo. Paskoja reissuja, mutta huonoja valintojaei jälkikäteen voi korjata - samat hölmöjen valintojen uusinnat sen sijaan voi skipata.

Vierailija
135/564 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On myös kolmas ryhmä: ne jotka uskaltavat, mutta eivät enää halua koska kokemus on opettanut että koko hommasta jää erittäin vähän positiivista käteen.

Itselläni ainakin on pitkät suhteet, perhe-elämä koettuna jo. Paskoja reissuja, mutta huonoja valintojaei jälkikäteen voi korjata - samat hölmöjen valintojen uusinnat sen sijaan voi skipata.

Ja silti vingut täällä koska? Sitä paitsi epäonnistuneet suhtees oli täysin ja ainoastaan sun syytä

Vierailija
136/564 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja silti vingut täällä koska? Sitä paitsi epäonnistuneet suhtees oli täysin ja ainoastaan sun syytä

Jakaakseni kokemukseni nuorempien kanssa ja vahvistaakseni heidän intuitiotaan - he ovat aivan oikeassa jättäessään sitoutumiset naiseen välistä.

Vierailija
137/564 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jakaakseni kokemukseni

Jos tosiaan näin on, ovat he samanlaisia luusereita kuin säkin. Mulla ei ikinä ole ollu naisten kaa ongelmia, ja oon yleensä aina ollu se joka alottaa tai päättää suhteen. Naisia onkin tässä vuosien varrella riittäny. Sun ongelmas on, että sulla on yhtä paljon testosteronia kuin saunavadilla

Vierailija
138/564 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei enää herätä luottamusta että toinen oikeasti sitoutuisi loppuelämäkseen, eikä heti hyppää kiinnostavamman miehen matkaan.

Vierailija
139/564 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei ole miehissä muuttunut. He näkevät samalla tavalla vaivaa asioiden eteen jotka ovat vaivan arvoisia.

Vierailija
140/564 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on naisia mistä valita. Jokainen niistä haluaa jännitystä elämäänsä, yksi halusi lapsen, toinen halusi hyötyä musta muuten asemani takia. Yks oli just eronnu ja halus kostaa tmv. Sitten on kollegoja, jotka tarttee apua, tukea ja miestä jne. On mulla aina muutama kierroksessa. Mikä on ongelma?