Miksi miehet eivät enää lähesty naisia ja näe vaivaa?
Kommentit (564)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näen vaivan, jos nainen on vaivan arvoinen. Kovin harva suominainen on.
Tämä on varmaan aika yleinen syy. Ainoa nainen mikä kelpaisi on joku instababe (eikä hänkään oikeastaan ilman kuvanmuokkausta).
Ei naisten ongelma ole ulkonäkö, vaan pään sisältö.
Vierailija kirjoitti:
Onpa täällä paljon katkeria naisia haukkumassa nuoria miehiä inceleiksi, kun ovat vapaaehtoisesti sinkkuja.
Niitä ärsyttää miesten vapaaehtoinen sinkkuus.
mä lähestyin naista ja nyt ollaan oltu 3 vuotta yhdessä.rohkeutta molemmin puolin noihin touhuihin.illalla lähestyn sängyssä.
Vierailija kirjoitti:
Onpa täällä paljon katkeria naisia haukkumassa nuoria miehiä inceleiksi, kun ovat vapaaehtoisesti sinkkuja.
Minä pistin nuo viestit. Olen mies.
Vakuutusyhtiöiden tulisi kehittää miehille metoo-tuote. Silloin miehet uskaltaisivat paremmin lähestyä naisia pelkäämättä katteettomia oikeusjuttuja.
Vierailija kirjoitti:
No, minä näen sen verran kyllä vaivaa että olen lähdössä monen sadan kilometrin päähän tapaamaan naista, johon tutustuin muutama viikko sitten laivalla ja siellä vietimme kaksi miellyttävää yötä yhdessä. Olemme olleet tiiviisti yhteydessä tuon laivareissun jälkeen.
Eli makselet oppirahoja vielä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerropa ap miksi suomalaista naista kannattaisi lähestyä? Mitä minä saan tällaisesta tapauksesta?
Älä mölise.Suurin osa suomalaisista on parisuhteessa tai avioliitossa, toisen suomalaisen kanssa
Taas tätä kusipäiden juttua, suomalaisten naisten tai miesten väheksymistä.
Lapsellista trollailua.
No mistä ovat tulleet nämä 1,3 miljoonaa aikuista sinkkua?
Suomessa siis.
Ovat oppineet läksynsä, joka on että suominainen ei lämpene heille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, minä näen sen verran kyllä vaivaa että olen lähdössä monen sadan kilometrin päähän tapaamaan naista, johon tutustuin muutama viikko sitten laivalla ja siellä vietimme kaksi miellyttävää yötä yhdessä. Olemme olleet tiiviisti yhteydessä tuon laivareissun jälkeen.
Eli makselet oppirahoja vielä.
runkkaa sä pena vaan ja pidä turpa kiinni nais jutuista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turha lähestyä. Naisille kelpaa enää vain instagram-malli, jolla on sikspäk, täydelliset hiukset, parta ja miljoonaomaisuus.
No mä olen aivan ympäri rakastunut mieheen, jolla on vatsaa, kasvaa vain takatukka ja on ihan perusduunari, tuloista en tiedä, ei kiinnosta.
Häntä ei taas tunnu kiinnostavan vaikka valittelee yksinäisyyttään ja miten vaikeaa on saada nainen. Kyllä tietää että oon ihan rakastunut.
Hitto, mä oon tässä odotellut ja jumaloin tota!!!
Ja annas olla, kun idealisoitu alkuhuuma hälvenee ja kaikki huonot puolet tulevat näkyviin.
Vierailija kirjoitti:
Ei oo koskaan lähestynyt. Itse etsin mieheni
voin etsiä miehen, mutta miehen pitää tehdä aloite!
Vierailija kirjoitti:
Perempi kun ei lähesty, ei tule syytteitä, NYT on aika naisten hakea tanssiin.
Ne hakijanaiset ovat lähes varmuudella #metoo naisia. Etkö ole yhtäkään tuomiokertomusta lukenut? Tyttö meni istuman liikakiekkoilijan syliin, suutelemaan, vuosi linnaa lätkähti lätkäkundille. Nainen tunkeutui viihdetaiteilijan hotellihuoneeseen mutta taiteilija komensi sen ulos, tuomio pamahti taiteilijalle, jne. jne. jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niitä ärsyttää miesten vapaaehtoinen sinkkuus.
Ensin naiset ilmoittavat haluavansa olla eh-dot-to-mas-ti rauhassa.
Sitten alkaa naisien suunnasta jotain ihmeen narinaa siitä, että miksi ei miehet lähesty?!
Joo-o. Taitaa naisen kello lyödä juuri yksitoista yli pingviini tai jotain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerropa ap miksi suomalaista naista kannattaisi lähestyä? Mitä minä saan tällaisesta tapauksesta?
Aapeesta en tiedä.
Itse tarjoan kumppanuutta, tukea, seuraa, arvostusta, läheisyyttä, seksiä ja haluan saada kumppanilleni hyvän ja turvallisen olon.
Ja sitten jätät hänet. Ei kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Öö, koska naiset pilaa itsensä irtoseksillä. Kukaan mies ei halua lastensa äidiksi naista, joka on harrastanut seksuaiä kymmenien miesten kanssa.
Sorry.
Naiset alapeukuttaa! :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turha lähestyä. Naisille kelpaa enää vain instagram-malli, jolla on sikspäk, täydelliset hiukset, parta ja miljoonaomaisuus.
Perkele puuttuu toi viimoinen.
Olet siis naiselle arvoton.
kaikki tapahtuu netissä kato niin ei turhaa kehitys hyviä iskemistaitoja soija-pojille.
Kuka nyt haluaisi suomalaisen valittavan naisen? (Ei kaikki naiset mutta moni). Paljon mielummin tutustun tasa-arvoiseen ja miestä tasapuolisesti arvostavaan naiseen ulkomailla.
Ei rumana miehenä kannata yrittää. Turha ylläpitää toiveita tai haaveita jotka ei toteudu.
Tuppicuu mykkäp.sca 😱