Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet eivät enää lähesty naisia ja näe vaivaa?

Vierailija
26.12.2024 |

En ymmärrä. Minne miehet ovat menneet? 

Kommentit (564)

Vierailija
81/564 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska incel-podcast brot on omaksi taloudelliseksi edukseen saanut heille raukoille uskoteltua, että vain 1 % miehistä kelpaa naisille (vai mikä lie se prosenttilukema tällä hetkellä onkaan), joten he eivät edes uskalla yrittää.

Tämä on tietty naisten etu, koska parisuhteessa mies saa etua ja nainen saa lähinnä riesan.

Onneksi tuli pariuduttua ennen incel-tykitystä. Voin elää normaalin tyypin kanssa, joka ei elä henkisesti incel-kateuden riivaamana.

Vierailija
82/564 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerropa ap miksi suomalaista naista kannattaisi lähestyä? Mitä minä saan tällaisesta tapauksesta? 

Kerropa mitä nainen saisi sinusta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/564 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyään naiset ovat laiskoja tekemään yhtään mitään. Nukutaan pitkään, roikutaan somessa, tuskaillaan, masennutaan ja kiukutellaan pienistäkin vastoinkäymisistä. Kuka semmoisen haluaisi riesakseen? Osaan ja jaksan kaiken itsekin.

Ainoa mikä ei naisissa muutu on se #uoran mielenlaatu ja tavat. Suomalainen #uora #uoraa #ullun lailla #uoraamasta päästyäänkin eikä meno tasaannu ikinä naisen elinaikana.

Ootko se joka kävi just joulun alla mua hrittelemaan bussissa?

Mikä ihme sun ongelma on?

Vierailija
84/564 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mua lähestytään, mä vaan en oikein voi enkä halua olla kuin sen yhden kanssa.

Vierailija
85/564 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerropa ap miksi suomalaista naista kannattaisi lähestyä? Mitä minä saan tällaisesta tapauksesta? 

Kerropa mitä nainen saisi sinusta?

Ei liity asiaan. Kysymys oli miksi miehet eivät enää näe vaivaa joten kysyn miksi pitäisi nähdä? Mitä lisäarvoa suomalainen nainen tuo miehen elämään?

Vierailija
86/564 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata, kun nykyään osa naisista on niin outoja. Alkavat skitsoilemaan normaalista lähestymisestä. Nykyään annan naisten lähestyä minua. Sillä tavoin karsiutuu sekopäät.

Sulla on defenssit päällä. Kassisi kärsii.

Ei kärsi. En tarvi naista kassien vuoksi. Tarviin naista ihmiseksi ihmiselle.

Vierailija
87/564 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaus tulla, mennä ja tehdä niinkuin itse haluaa ilman naisen kiukuttelua.

Vierailija
88/564 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aapeesta en tiedä.

Itse tarjoan kumppanuutta, tukea, seuraa, arvostusta, läheisyyttä, seksiä ja haluan saada kumppanilleni hyvän ja turvallisen olon.

Vierailija
89/564 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset, saatte olla rauhassa kuten halusitte. Aloite on nyt teillä.

Vierailija
90/564 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väärässä olet ap.

Kyllä ainakin minua lähestyy miehet. Ja monin eri tavoin ja eri tilanteissa.

Eniten asiallisissa tilanteissa, kuten oman alan tapaamisissa. Koulutustilaisuuksissa.

Työelämäsää. Matkoilla.

Sehän riiippuu täysin naisesta. Naisen persoonasta ja käytöksestä,  että mies alkaa jutella.

Fiksut miehet lähestyy fiksuja naisia.

Baarit ja yökerhot ovat eri asia. 

Vierailija
91/564 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm, annas kun mietin.

Saat omituista möllistelyä, suoraa ttuilua ja parhaimmillaan ilmoituksen siitä, että nainen on tullut keskelle ihmisiä olemaan ehodttomasti rauhassa.

Ehkäpä nykyään saat vielä omituisen ahdistelijan maineen. 

Että kyllä todellakin kannattaa.

Vierailija
92/564 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näen vaivan, jos nainen on vaivan arvoinen. Kovin harva suominainen on.

Tämä on varmaan aika yleinen syy. Ainoa nainen mikä kelpaisi on joku instababe (eikä hänkään oikeastaan ilman kuvanmuokkausta).

Vierailija
93/564 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä mölise.

Suurin osa suomalaisista on parisuhteessa tai avioliitossa, toisen suomalaisen kanssa

Taas tätä kusipäiden juttua, suomalaisten naisten tai miesten väheksymistä.

Lapsellista trollailua.

Vierailija
94/564 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turha lähestyä. Naisille kelpaa enää vain instagram-malli, jolla on sikspäk, täydelliset hiukset, parta ja miljoonaomaisuus.

Totta. Erityisesti raha vetää naisia vahvasti puoleensa. Ukko saa olla todella ruma ja/tai täysi kus*pää, mutta jos tällä on vähintään riittävästi rahaa niin muilla miehen ominaisuuksilla ei ole enää sen jälkeen väliä.

Vierailija
95/564 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa täällä paljon katkeria naisia haukkumassa nuoria miehiä inceleiksi, kun ovat vapaaehtoisesti sinkkuja.

Vierailija
96/564 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyään naiset ovat laiskoja tekemään yhtään mitään. Nukutaan pitkään, roikutaan somessa, tuskaillaan, masennutaan ja kiukutellaan pienistäkin vastoinkäymisistä. Kuka semmoisen haluaisi riesakseen? Osaan ja jaksan kaiken itsekin.

Ainoa mikä ei naisissa muutu on se #uoran mielenlaatu ja tavat. Suomalainen #uora #uoraa #ullun lailla #uoraamasta päästyäänkin eikä meno tasaannu ikinä naisen elinaikana.

Olkoon vuosi 2025 sinulle äärimmäisen p%ska ja yksinäinen. Miehet ovat niitä alkuperäisiä #uoria, senkin smegmoidi.

Vierailija
97/564 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turha lähestyä. Naisille kelpaa enää vain instagram-malli, jolla on sikspäk, täydelliset hiukset, parta ja miljoonaomaisuus.

Perkele puuttuu toi viimoinen.

Vierailija
98/564 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Öö, koska naiset pilaa itsensä irtoseksillä. Kukaan mies ei halua lastensa äidiksi naista, joka on harrastanut seksuaiä kymmenien miesten kanssa.

Sorry.

"Kukaan mies"..? Mikä ihmeen tarve on yrittää puhua kaikkien muidenkin miesten suulla? Onko siinä joku toive, että jos naiset luulevat kaikkien miesten olevan samasta muotista, niin he alkavat elää tämän miestyypin toiveiden mukaisesti ja konservatiivimiehille on yhtäkkiä tarjolla laaja valikoima siveitä kaunottaria joista valita?

Kun tuolla oikeassa maailmassahan on paljon miehiä, joille seksistä tykkääminen ei ole kumppanissa mikään miinus, päinvastoin.

Vierailija
99/564 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa täällä paljon katkeria naisia haukkumassa nuoria miehiä inceleiksi, kun ovat vapaaehtoisesti sinkkuja.

Onpas sulla valikoiva lukutaito. Koko ketju täynnä suomalaisten naisten mollaamista, mutta et tietenkään näitä viestejä halua nähdä :)

Vierailija
100/564 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näen vaivan, jos nainen on vaivan arvoinen. Kovin harva suominainen on.

On ihan turhaa alkaa muuttamaan itseään ja elämäänsä jonkun naisen takia. Tästä eteenpäin pysyn yksin ja tyytyväisenä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kolme